• امروز : 28 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی جنگ ستارگان کهکشان قهرمانان (Star Wars™: Galaxy of Heroes)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

221 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 13 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

این بازی در ژانر استراتژیک و اکشن و نقش‌آفرینی و به صورت آنلاین طراحی شده است و موضوع آن در دنیای جنگ ستارگان می‌گذرد. بازی برای ورود نیاز به فیلترشکن دارد. امکان چندنفره بازی کردن و امکان چت در لول‌های بالا نیز باز می‌شود.

ژانر : نقش آفرینی

2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

دانلود بالای 50 میلیون در گوگل پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز و گرامی کدومو؛

این بازی در ژانر استراتژیک، اکشن و نقش آفرینی به صورت آنلاین طراحی شده است و برای ورود نیاز به فیلترشکن و دانلود دیتا دارد.

بهتر است بدانید که فرزندتان با ورود به این بازی وارد یک دنیای پر از جزئیات می‌شود و باید با قهرمانان جنگ ستارگانی که برای خود می‌سازد به مقابله با دشمن برود.

بازی امکان پرداخت درون برنامه ای را به فرزند شما می‌دهد و او با پرداخت می‌تواند الماس‌ها و کریستال‌های بیشتری را داشته باشد که بتواند راحت‌تر قهرمان‌های خود را به روز رسانی کند.

بازی با پرداخت آسان‌تر می‌شود اما خوب است بدانید که در بازی چالش‌ها و رویدادهای متعددی وجود دارد که فرزند شما توسط آنها نیز می‌تواند کریستال و سکه‌های زیادی را کسب کند.

در بازی امکان تماشای جدول رتبه بندی وجود دارد و امکان تشکیل لیگ و تشکیل گروه توسط فرزند شما یا توسط دوست او وجود دارد و فرزند شما در بازی می‌توانند با یک گروه همراه شده و با تشکیل یک اتحاد به حمله و نبرد برود.

در این ارتباط گروهی که وجهه‌ی همکاری نیز دارد معایب دیگری همچون چت متنی وجود دارد که ممکن است آسیب زا باشد.

فرزند شما در این بازی می‌تواند با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کند.

عنصر جادو در بازی بسیار پررنگ است و قهرمان‌ها توسط نیروی جادو با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.

بازی از این لحاظ که یک بازی استراتژیک است می‌تواند قدرت تمرکز و تفکر استراتژیک فرزند شما را تقویت کند و از طرف دیگر ویژگی همکاری را در او پررنگ کند. بازی، در بخش چت نیز امکان تنظیم دسترسی دارد.

خلاصه‌ی آن: بهتر است بدانید که فرزندتان با ورود به این بازی وارد یک دنیای پر از جزئیات می‌شود و باید با قهرمانان جنگ ستارگانی که برای خود می‌سازد به مقابله با دشمن برود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز کدومویی؛

شما می‌توانید راجع به ژانر استراتژیک و مدیریت منابع در دنیای واقعی با نوجوان خود صحبت کنید.

از او بپرسید که او چه ابرقهرمان‌هایی را بیشتر دوست دارد و آیا به تماشای فیلم‌های جنگ ستارگان نشسته است؟

کدام  قهرمان محبوب او می‌باشد؟

از او بپرسید که آیا تا به حال از امکانات آنلاین استفاده کرده است یا نه اگر استفاده کرده است تجارب خود را به شما بازگو کند.

شما می‌توانید در نقش یک بازیکن با او در بازی مشغول مدیریت منابع و حمله به دیگر قهرمان‌های جنگ ستارگان شوید و لحظات مفرحی را با نوجوان خود فراهم سازید.

اگر مشاهده نمودید که فرزند شما در بخش امکانات آنلاین بازی غرق شده است راجع به موارد حریم خصوصی به او تذکر بدهید.

خلاصه‌ی آن: شما می‌توانید در نقش یک بازیکن با او در بازی مشغول مدیریت منابع و حمله به دیگر قهرمان‌های جنگ ستارگان شوید و لحظات مفرحی را با نوجوان خود فراهم سازید.

ماجرای بازی

این بازی در ژانر استراتژیک و اکشن و نقش‌آفرینی و به صورت آنلاین طراحی شده است و نیاز به فیلترشکن دارد. موضوع بازی ربط مستقیمی به فیلم‌های جنگ ستارگان دارد. بازیکن با ورود به دنیای این بازی می‌تواند با شخصیت‌های مختلف استار وارز تیم بسازد و با دشمنان مختلف مبارزه کند. می‌تواند با بازیکنان دیگر رقابت کند و با هر پیروزی توانایی‌هایش را افزایش دهد. می‌تواند کشتی‌های ستاره‌ای بگیرد و ناوگان‌های جنگی خودش را بسازد. می‌تواند با دوستان خود ارتش قدرتمند بسازد و به قلمروی فرماندهان دیگر حمله کند. در وهله اول بازی آموزش‌های ابتدایی و ضروری را به بازیکن می‌هد. بازیکن بعد از شروع کردن بازی به دو کارت دسترسی خواهد داشت. او با انجام اولین نبرد آزمایشی می‌تواند تعداد کریستال به دست آورد و با استفاده از آن‌ها دیتا کارت بخرد که در دنیای بازی جنگ ستارگان، دیتا کارت‌ها همان کاراکترها یا شخصیت‌ها هستند. این کاراکترها ویژگی‌های مختص به خود را دارند و بازیکن باید قبل از شروع نبرد از ویژگی‌های آنها مطلع باشد و بهترین ترکیب را بچیند. آپدیت کردن نیروها و ابزاری که نیروها در اختیار دارند یکی از مهم‌ترین موارد این بازی و از عوامل پیروزی بازیکن به حساب می‌آید. بازیکن باید بتوانند با تفکر و با دقت, بهترین کاراکترهای خود را انتخاب کند و یک تیم قوی بسازد و به نبرد با دشمنان برود. در این بازی‌ها کاراکترها به چهار دسته تقسیم می‌شود اولین دسته هیلرها، دسته دوم گروه تهاجمی و دسته سوم گروه تانک‌ها و دست آخر هم گروه دفاعی هستند. اگر بازیکن به لول ۲۲ برسد گیلدها برای او باز می‌شود گیلدها در این بازی همان کلن‌ها یا اتحادهایی هستند که بازیکنان    می‌توانند به آن وارد شوند و با دیگر بازیکنان مسیر موفقیت را طی کنند. بازی امکان چندنفره بازی کردن و امکان چت را نیز در لول‌های بالا باز می‌کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android - ios

نام ناشر: ELECTRONIC ARTS

نام توسعه دهنده: ELECTRONIC ARTS

تاریخ انتشار:  2015/11/09  - 18/08/1394

تاریخ آخرین به روزرسانی:  12/07/2220 –11/01/1400

نیاز به اینترنت: بدون اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت، امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، ایجاد دوستی، لیگ، جدول رتبه بندی، رویداد، تشکیل گروه، ذخیره سازی، گفتگوی متنی، چالش، چندنفره بازی کردن.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد جنگ ستارگان کهکشان قهرمانان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!