• امروز : 21 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی جنگجویان کوچک_ارتش احمق ها (Mini Militia – Doodle Army2 )

author-img

توسط : مریم صدیقی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3234 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

مینی میلیتیا یک بازی جنگی متاثر از سری بازی‌های تیراندازی با آدمک‌هایی با تم کارتونی و بامزه است که به صورت آنلاین و آفلاین بازی می‌شود. داستان بازی تیراندازی به ارتشی از سربازان سبز رنگ، در مدت زمان محدود است که با اتمام زمان رتبه هر بازیکن مشخص می‎‌شود. امکان خرید اسلحه با سکه و شخصی سازی کاراکتر وجود دارد. سکه‌ها را می‌توان در اثر تجربه یا پول واقعی بدست آورد. تبلیغات قابل کنترل و غیر قابل کنترل دارد.

ژانر : اکشن

16 مناسب خانواده 8 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

نصب فعال +500 هزار در کافه بازار و 100 میلیون در گوگل پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

مینی میلیتیا یک بازی تیراندازی است که هم به صورت آفلاین هم آنلاین قابل اجراست. در صورتی که آنلاین بازی شود بازیکن می‌تواند اتاق خود را شخصی سازی کند و دوستان خود را دعوت به بازی کرده و به صورت آنلاین با 6 نفر هم بازی شود یا به صورت رندوم با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا بازی کند. زمانی که سربازی کشته می‌شود اجزای بدن وی از هم جدا شده و به صورت جزئی خون دیده می‌شود اما خوشبختانه در قسمت تنظیمات بازی این قابلیت وجود دارد که بتوان نمایش خون را بسته و نمایش آن را متوقف کرد. بازی با هشدارهایی که بر روی گوشی ایجاد می‌کند بازیکن را به سمت بازی دعوت می‌کند و شما می‌توانید در قسمت تنظیمات بازی گزینه‌ی نوتیفیکیشن را خاموش کنید. همچنین در قسمت تنظیمات می‌توانید دسترسی دوستان یا غریبه‌ها برای اضافه کردن یا دعوت فرزندتان به بازی را ببندید. بازی پرداخت درون برنامه‌ای دارد به این صورت که با پول واقعی می‌توان پول درون بازی یا سکه را شارژ کرد تا بتوان اسلحه خرید. همچنین در این بازی صندوقچه‌های شانسی وجود دارد که هر کدام ویزگی‌های خود را دارد مثلا محتوای یک صندوقچه 500 سکه و 4 کارت شانس است که معلوم نیست محتویات آن چه باشد می‌تواند تفنگ یا سکه یا پول درون بازی و... باشد و این ندانستن مخاطب را کنجکاو به باز شدن آن می‌کند و گاهی ممکن است محتوای آن ارزش آن هزینه‌ای که فرزندتان پرداخت کرده است را نداشته و به او احساس بدشانسی دست بدهد در تبلیغات بازی گاها برهنگی کاراکتر زن دیده می‌شود. درحین بازی بازیکنان می‌توانند چت متنی داشته و به این شکل تعامل وجود دارد. بازی از این حیث که رتبه بندی دارد مخاطب را تشویق به انجام دوباره بازی و کسب رتبه‌ی بالاتر می‌کند پس می‌تواند اعتیاد آور باشد.

خلاصه‌ی آن: بازی به صورت آنلاین و آفلاین و امکان عضو کردن دوستان در بازی یا عضو شدن در بازی دیگران را دارد. با هشدارهایی که بر روی گوشی ایجاد می‌کند بازیکن را به سمت بازی دعوت می‌کند. امکان خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات در بازی وجود دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در رابطه با بازی‏‌های آنلاین اولین چیزی که پیشنهاد می‌کنیم همراهی شما والدین در انجام بازی با فرزندانتان است، چرا که تنها از این طریق می‌توانیم درک کنیم چه چیزی فرزندمان را جذب بازی کرده است و این حس همدلی باعث می‌شود اگر فرزندمان لطمه‌ای از داستان بازی یا فضای آنلاین بازی خورده راحت‌تر با ما در میان بگذارد.

در قسمت تنظیمات بازی اکثر هشدارهای بازی قابل کنترل است و می‌توانید دسترسی غریبه‌ها برای دعوت فرزندتان به انواع گروه‌ها را ببندید تا با کسانی ارتباط بگیرد که در فضای واقعی با آن‌ها در ارتباط است و آن‌ها را از نزدیک می‌شناسد و ارزش‌ها و هنجارهای مشترک دارند. حتما به او گوشزد کنید که اطلاعات از خودش و زندگی، نام کاربری و رمز عبور و هر نکته‌ای غیر از بازی را نباید با بازیکنان دیگر مطرح کند و  با او از عواقب و مشکلاتی که می‌تواند ایجاد شود حرف بزنید. آیتم‌های گوناگون بازی مثل صندوقچه‌های شانس انواع و اقسام سلاح‌ها همچون تفنگ‌های شکاری، تک تیرانداز و شعله افکن با قابلیت های مختلف هر بازیکنی را جذب خرید آن‌ها می‌کند بنابراین دستگاه خود را به حساب ایمیلی که همواره چک می‌کنید متصل نمایید تا خریدها سریعا به ایمیل شما ارسال شوند. استعداد‌های فرزند خود را شناسایی و در رابطه با علایقش با او صحبت کنید و او را در مسیر خواسته‌هایش حمایت و تشویق کنید تا بیشتر زمان خود را صرف رسیدن به اهدافش کند و به صورت غیر مستقیم از اعتیاد به بازی جلوگیری شود. مثلا مسئولیت‌هایی برای او قرار دهید.

خلاصه‌ی آن: دنیای بازی فرزندتان را درک کرده و با آن‌ها همراهی کنید. در رابطه با میزان ارتباطشان با غریبه‌ها به آن‌ها آگاهی دهید. آن‌ها را درجهت استعداد و توانایی‌هایشان هدایت کنید.

ماجرای بازی

بازی mini militia  یک بازی اکشن پلتفرمر است که به هر دو شکل آفلاین و آنلاین می‌توان بازی کرد.کلیت داستان بازی تیر اندازی به یک سری سرباز کارتونی با رنگ سبز است که باید با استفاده از سلاح های مختلف، دیگر سربازان را یکی پس از دیگری از بین برد. مهمات بازیکنان محدود هستند و از این رو تمام شدن مهمات به این معنی است که قادر به شلیک کردن با آن اسلحه نخواهند بود.

بازی گرافیک ساده و کاراکترهای کارتونی داشته اما می‌تواند هرگروه سنی را سرگرم کند.تنوع سلاح‌ها و قابلیت متفاوت آن‌ها، امکان شخص سازی آواتار، نوشتن آمار، دادن درجه به بازیکن و تنوع کاراکترها و همچنین نقشه‌های متعدد جذابیت بازی را دوچندان می‌کند .با اتصال به یک شبکه وای فای محلی یا اینترنت می‌توان با حداکثر 6 بازیکن به صورت آنلاین بازی کرد، همچنین امکان کاستوم گیم در بازی مینی میلیتیا قرار دارد و بازیکن می‌تواند بازیکنانی که در اتاق قرار دارند، زمان هر راند، نقشه بازی و چت کردن با دوستان خود را تعیین کند، در واقع یک اتاق شخصی سازی کند و دوستان خود را از طریق واتساپ یا فیسبوک یا آیدی مشخص آن‌ها در بازی دعوت کند و حتی می‌تواند به اتاق طراحی شده توسط دیگر بازیکنان دعوت شده و وارد اتاق طراحی شده آن‌ها شود.در صورتی که آفلاین بازی انجام شود بازیکن با یک هوش مصنوعی بازی می‌کند، از طرفی قسمت دیگری به نام آموزش وجود دارد که تمام آیتم‌های موجود در بازی و کارایی آن را به بازیکن آموزش می‌دهد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): anroid،ios

نام ناشر: miniclip

نام توسعه دهنده: miniclip

تاریخ آخرین به روزرسانی: 1400/2/14

2021-5-4

نیاز به اینترنت: بازی آفلاین است اما باوجود اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود

امکانات آنلاین: خرید، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه بندی، تشکیل گروه، چند نفره بازی کردن، گفتگوی متنی، تماشای بازی دیگران،ذخیره سازی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: دارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد جنگجویان کوچک_ارتش احمق ها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!