• امروز : 28 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی جنون سرعت ۲ (Crazy for speed 2)

author-img

توسط : عرفانه معدنی پور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

705 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

بازی در ژانر مسابقه‌ای و در دو بخش حرفه‌ای (تمرینی) و درجه بندی (آزمون) طراحی شده است که اول از همه در بخش گاراژ بازیکن با شخصی ساز کردن اتومبیل خود و اعمال سلیقه، ماشین خود را برای مسابقه آماده می‌کند. در هر دو بخش، جدول رتبه بندی مشهود است. تماشای تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای نیز به پیشبرد بازی کمک شایانی می‌کند.

ژانر : مسابقه‌ای

3 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی در گوگل پلی بالای 10 میلیون بار دانلود داشته است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز و گرامی کدومو؛ این بازی در ژانر مسابقه‌ای طراحی شده است و همان‌طور که از نامش پیداست تمام هیجانش به سرعتی است که با بازی کردن، داخل رگ‌های فرزندتان می‌دمد. بازی در دو بخش حرفه‌ای (تمرینی) و درجه بندی (آزمون) طراحی شده است و خشونتی مانند تصادف و از بین بردن ماشین‌های دیگر را در خود دارد. هنگام سبقت‌های غیرمجاز و دور زدن سر پیچ‌ها نیز ممکن است به فرزندتان استرس وارد شود و این سرعت زیاد خود به نوعی ناهنجاری به حساب می‌آید. جدول رتبه بندی در بازی مشهود است و چیزی که در این بازی بر روی آن تمرکز شده است، رقابت است. موارد و آیتم‌هایی در بازی وجود دارند که به فرزندتان برای بهتر شدن و بهتر برنده شدن کمک روزافزونی می‌کنند؛ اما اغلب آن‌ها با پرداخت درون‌برنامه‌ای و یا تماشای تبلیغ میسراند. فرزندتان با تماشای ویدئوی تبلیغاتی می‌تواند سکه ی بیشتری به دست بیاورد و با سکه‌هایش قطعات بیشتر و نیتروی بیشتری بخرد و به دل جاده‌ها بزند. در بخش آزمون رانندگی نیز هر بار راننده باید مقادیری سکه پرداخت کند و اگر بازی را در چند سطح بالا مثل اول تا سوم ببرد، هدایایی دریافت می‌کند اگر نه، مجبور است در همان بخش تمرین رانندگی ادامه دهد. بازی برای حذف تبلیغات نیز پرداخت را پیشنهاد می‌دهد و فرزندتان تقریباً با پرداخت در این بازی، می‌تواند دست بالا را داشته باشد و پیروز میدان شود. در واقع پول، این بازی را به‌مرور آسان‌تر می‌کند و بدون پول پیشرفت در آن سخت‌تر می‌شود. همچنین بازی هر روز جوایز روزانه داشته و پیشنهاد خرید بسته‌هایی که مدت محدودی دارند و تخفیف خورده‌اند را به فرزندتان می‌دهد. در ضمن بازی اطلاعات نسبتاً زیادی راجع به ماشین‌های مختلف به فرزندتان می‌دهد.

خلاصه‌ی آن: این بازی در ژانر مسابقه‌ای طراحی شده است که به  دو بخش حرفه‌ای، تمرین و آزمون  تقسیم می‌شود. فرزندتان برای ورود به بخش آزمون و مسابقه با رقبا هر بار نیاز است که سکه‌هایش را خرج کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

شما می‌توانید با فرزندتان راجع به دنیای اتومبیل‌ها، تجهیزات و قطعات به روز دنیا صحبت کنید و صحبت خود را حتی به دنیای واقعی بکشانید.

 بعد از آن می‌توانید با او راجع به تفاوت رانندگی در دنیای مسابقات و پیست‌ها با زندگی در دنیای واقعی و رانندگی در خیابان‌ها صحبت کنید.

 می‌توانید در خلال صحبت‌هایتان آموزش قوانین را به صورت غیر مستقیم به فرزندتان داشته باشید.

همچنین می‌توانید راجع به تخلف، سرعت غیرمجاز، و حتی ماهیت نیترو با او به بحث بنشینید.

راجع به مصرف‌گرایی بازی که شامل و تبلیغات و نقش پررنگ و هدفمند پول در پیشبرد بازی است نیز با او صحبت کنید.

 در آخر اگر شرایطش را دارید، شناخت کافی از فرزندتان دارید و برای او مناسب می‌بینید می‌توانید یک یا چند جلسه او را به پیست اتومبیل‌رانی برده و با او تماشا و یا در صورت رعایت نکات ایمنی و سن مناسب، به تجربه بنشینید.

 در ضمن می‌توانید با فرزندتان راجع به هیجان زیاد رانندگی خطرناک صحبت کرده و درمورد آن گفتگو کنید و در آخر به خطرناک بودن این رفتار اشاره کنید.

خلاصه‌ی آن: می‌توانید با او راجع به تفاوت رانندگی در دنیای مسابقات و پیست‌ها با زندگی در دنیای واقعی و رانندگی در خیابان‌ها صحبت کنید.

 می‌توانید در خلال صحبت‌هایتان آموزش قوانین را به صورت غیر مستقیم به فرزندتان داشته باشید.

ماجرای بازی

این بازی در ژانر مسابقه‌ای طراحی شده است و همان‌طور که از نامش پیداست تمام هیجانش به سرعتی است که با بازی کردن، داخل رگ‌های بازیکن می‌دمد. بازی در دو بخش حرفه‌ای (تمرینی) و درجه بندی (آزمون) طراحی شده است که اول از همه در بخش گاراژ بازیکن با شخصی‌ساز کردن اتومبیل خود و اعمال سلیقه بر ریزترین موارد، ماشین خود را برای مسابقه آماده می‌کند. در هر دو بخش، جدول رتبه بندی مشهود است و چیزی که در این بازی بر روی آن تمرکز شده است، رقابت است. موارد و آیتم‌هایی در بازی وجود دارند که به بازیکن برای بهتر شدن و بهتر برنده شدن کمک روزافزونی می‌کنند؛ اما اغلب آن‌ها با پرداخت درون‌برنامه‌ای و یا تماشای تبلیغ میسراند. بازیکن با تماشای ویدئوی تبلیغاتی می‌تواند سکه ی بیشتری به دست بیاورد و با سکه‌هایش قطعات بیشتر و نیتروی بیشتری بخرد و به دل جاده‌ها بزند. بازی با گرافیک خوب و جلوه‌های زیبا خیابان‌های شهرهای مختلف توانسته است دنیا را بازسازی کند که به کیفیتش می‌افزاید. در بخش آزمون رانندگی نیز هر بار راننده باید مقادیری سکه پرداخت کند و اگر بازی را در چند سطح بالا مثل اول تا سوم ببرد، هدایایی دریافت می‌کند اگر نه، مجبور است در همان بخش تمرین رانندگی ادامه دهد. بازی برای حذف تبلیغات نیز پرداخت را پیشنهاد می‌دهد و بازیکن تقریباً با پرداخت در این بازی، می‌تواند دست بالا را داشته باشد و پیروز میدان شود. در واقع پول، این بازی را به مرور آسان‌تر می‌کند و بدون پول پیشرفت در آن سخت‌تر می‌شود. همچنین بازی هر روز جوایز روزانه داشته و پیشنهاد خرید بسته‌هایی که مدت محدودی دارند و تخفیف خورده‌اند را به بازیکن می‌دهد. بازیکن در بازی می‌تواند با تصادف با دیگر ماشین‌ها آن‌ها را از بین ببرد. بازیکن امکان آشنایی با دیگر کلاس‌های ماشین‌های مختلف و گرفتن جایزه روزانه بعد از هر ورود دارد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android

نام ناشر: MAGIC SEVEN

نام توسعه دهنده: MAGIC SEVEN

تاریخ آخرین به روزرسانی:  19/08/2022 –28/05/1401

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، جدول رتبه بندی، ذخیره سازی.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی:  ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد جنون سرعت ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!