• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی جزیره ی بچه ها (KidloLand )

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

367 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این برنامه دارای محتوای آموزشی به زبان انگلیسی است به همراه داستان‌های تعاملی، ریتم و آهنگ کودکانه، و بازی‌های سرگرم‌کننده که در جهت آموزش دروس پایه ابتدایی و همچنین مهارت‌های زندگی به کودکان طراحی شده است. این بازی فاقد تبلیغات است و برای داشتن نسخه‌ی کامل بازی نیاز به پرداخت درون‌برنامه است.

ژانر : تفننی جدی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی برنده ی جایزه ی طلایی بنیاد انتخاب مادر و برنده ی جایزه ی رسانه ی هوشمند و همچنین عنوان بهترین برنامه برای کودکان را در سال 2016توسط پلی استور دریافت کرده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز توجه داشته باشید فقط بخش رایگان این بازی توسط کدومو بررسی شده است.

این بازی دارای محتوای آموزشی به زبان انگلیسی است که به افزایش یادگیری و تقویت زبان به فرزندتان کمک می‌کند.

همیشه تلفیق آموزش همراه با بازی تأثیرات فراوانی بر پرورش مهارت در کودکان دارد که در این بازی مهارت‌های زندگی مثل نظافت، مسواک‌زدن، حمام رفتن و... به کودک آموزش داده می‌شود.

مواردی در بازی وجود دارد مثل زبان‌درازی و بادگلو زدن، هل‌دادن که امکان الگوبرداری نامناسب در کودکان کم‌سن‌وسال را به همراه دارد.

این بازی فاقد تبلیغات است و برای داشتن نسخه‌ی کامل بازی نیاز به پرداخت درون‌برنامه است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودک خود در مورد محتوای بازی و این‌که در بازی چه اتفاقی افتاد و چه چیز جدیدی آموخته سؤال کنید.

با فرزندتان همراه شوید و برای فعالیت‌های خواسته شده در بازی او را یاری کنید. آموزش‌های این بازی به زبان انگلیسی و همراه با شعر است که در یادگیری سریع‌تر زبان برای کودکان مفید است. می‌توانید برای بیشترشدن انگیزه‌ی یادگیری، شعرها و کلمات را همراه با فرزندتان زمزمه کنید.

مواردی در بازی وجود دارد که ممکن است منجر به الگوبرداری و تکرار توسط فرزندتان شود مثل زبان‌درازی، بادگلو زدن و هل‌دادن که می‌توانید به شیوه‌ی مناسبی در مورد ناپسند بودن این‌گونه رفتارها با او گفتگو کنید.

ماجرای بازی

برنامه‌ای آموزشی و سرگرم‌کننده حاوی ریتم و آهنگ و داستان‌های تعاملی که به کودک اجازه می‌دهد باشخصیت‌های بازی ارتباط برقرار کند. این بازی امکان انتخاب رده‌ی سنی از دو سال تا شش سال به بالا را دارد. آموزش‌های بازی شامل آشنایی با شغل‌ها، حیوانات، میوه‌ها و اطلاعاتی در زمینه‌ی علوم، جغرافیا، ریاضی و آموزش زبان انگلیسی است که برای افزایش مهارت کودکان پیش از دبستان و دانش‌آموزان ابتدایی طراحی شده است. بازی‌های دیگری هم  برای آموزش مسواک‌زدن، حمام رفتن، نظافت و...  همچنین تعدادی بازی تفننی از قبیل پازل، رنگ‌آمیزی، موسیقی و... در این برنامه قرار گرفته شده است. این بازی فاقد تبلیغات است و برای داشتن نسخه‌ی کامل بازی نیاز به پرداخت درون‌برنامه است.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: IDZ Digital Private Limited

نام توسعه‌دهنده:  IDZ Digital Private Limited

تاریخ انتشار: 07/05/1391-28/07/2012

تاریخ آخرین به‌روزرسانی:  24/11/1401-13/02/2023

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: پرداخت درون‌برنامه

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نشان‌ها: سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد جزیره ی بچه ها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!