• امروز : 7 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی تیک تاک تو (Tic Tac Toe Glow)

author-img

توسط : محمدحسین محقق ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

765 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
 

در این بازی هفت بازی کوچک و ساده که بیشتر جنبه فکری دارند وجود دارد. در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات به صورت خودکار نمایش داده می‌شود. وجود شانس به علت اینکه برای بازیکنان کم سن‌وسال حساسیت برانگیز است، باعث شده است این بازی برای سنین زیر 9 سال قابل توصیه نباشد.

ژانر : تفننی

1 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی از هفت بخش یا بازی کوچک تر تشکیل شده که بازی‌های سالمی هستند و بیشتر جنبه فکری دارند. فقط چند نکته درباره این بازی نیاز به توجه دارد. اولین نکته نمایش خودکار تبلیغات است که در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات به صورت خودکار نمایش داده می‌شود و ممکن است محتوای سالمی را برای فرزند شما به همراه نداشته باشد.

امکان بعدی بازی خرید درون برنامه‌ای است. هرچند خرید از طریق گوگل انجام می‌شود و مسیر ساده‌ای برای خرید درون برنامه‌ای برای هموطنان ما نیست و همچنین ویژگی وسوسه کننده‌ای برای تحریک بازیکن به خرید درون برنامه‌ای ندارد، با این حال خوب است به این ویژگی بازی هم گوشه چشمی داشته باشید.

وجود شانس در بازی، برای سنین کم باعث می‌شود که عوامل اصلی موفقیت، مانند تلاش و ... در نظر آن‌ها کمرنگ شده و جای خود را به شانس بدهند. این اثر می‌تواند به عزت نفس بازیکن کم سن‌وسال لطمه وارد کند و موفقیت خود را گره خورده به شانس تلقی کند. وجود همین ویژگی در قالب جعبه‌های شانسی در این بازی، باعث می‌شود علی رغم سالم بودن محتوای خود بازی، این بازی برای سنین زیر 9 سال قابل توصیه نباشد.

خلاصه‌ی آن:

این بازی از هفت بخش یا بازی کوچک و سال تشکیل شده است با این حال نمایش خودکار تبلیغات و خرید درون برنامه‌ای نیاز به توجه دارند. همچنین وجود شانس در بازی، باعث می‌شود این بازی برای سنین زیر 9 سال علی رغم سالم بودن، قابل توصیه نباشد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد تهیه این بازی را برای فرزند خودتان دارید، از قطع بودن اینترنت اطمینان حاصل کنید تا از مواجه فرزندتان با محتواهایی که ممکن است نامناسب باشند، جلو گیری کنید.

در صورتی که قصد تهیه این بازی برای فرزند کم سن خود را دارید، خوب است درباره عوامل اصلی موفقیت با او متناسب با سنش صحبت کنید و برایش توضیح دهید که عواملی مانند تلاش باعث ایجاد موفقیت می‌شوند و حتی جایزه‌ای برای میزان تلاشی که برای فعالیت‌های خود دارد در نظر بگیرید، تا نسبت به این عامل مهم در موفقیت، تشویق شود.

ماجرای بازی

این بازی از هفت بخش یا بازی کوچک‌تر تشکیل شده است که بازی‌های سالمی هستند و بیشتر جنبه فکری دارند. این هفت بازی به ترتیب، دوز، نابود کردن آجرها، پازل،  شلیک به توپ‌ها، لوله کشی، سودوکو و پیدا کردن اختلاف بین دو عکس است.

در بعضی از این بازی‌ها امکان خرید درون برنامه‌ای وجود دارد تا بازیکن بتواند آیتم‌های کمکی بازی را خریداری کند و یا نمایش خودکار تبلیغات را با پرداخت درون برنامه‌‎ای خاموش کند.

در بازی دوز، امکان دیگری که وجود دارد، بازی کردن با بازیکن‌های دیگر به صورت آنلاین است.

بازی پیچیدگی خاصی ندارد و نحوه انجام بخش‌های مختلف نیز در آن آموزش داده می‌شود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android, iOS

نام ناشر: Arclite Systems

نام توسعه دهنده: Arclite Systems

تاریخ آخرین به روزرسانی: 28/06/2022-- 07/04/1401

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود

امکانات آنلاین:

خرید، تماشای تبلیغ، جدول رتبه بندی، چند نفره بازی کردن

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: دارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تیک تاک تو

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!