• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی تکاوران قدرتمند: جنگ‌های موروثی (Power rangers: Legacy Wars)

author-img

توسط : مریم عظیمی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2377 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 13 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی در ژانر اکشن و بر اساس فیلم power rangers ساخته شده است. در این بازی که به صورت کاملا آنلاین است بازیکن با جنگجویانی از سراسر جهان مبارزه خواهد کرد. همواره چالش‌ها و ماموریت‌هایی پیش روی او خواهد بود و با انجام آن‌ها قفل جنگجوهای جدید یا امکانات بازی باز می‌شود. این امکان وجود دارد که با دیگر بازیکنان گفتگو کند، متحدانی پیدا کند، از بازیکن محبوبش حمایت کند و شاهد مبارزه‌ی یکدیگر باشند.

 

ژانر : اکشن

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

نکته‌ی مورد توجه این بازی گرافیک بالا و شبیه بودن آن به بازی‌های کنسولی است. این بازی از روی فیلمی هم‌نام با خودش ساخته شده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی power rangers بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است. مسئولیت بازیکن در بازی این است که با کمک یک تیم از جنگجوها به جنگ هیولاها و جنگجوهای یک جادوگر فضایی برود. این بازی در ژانر اکشن دسته‌بندی شده و خشونت نسبتا بالایی دارد اگرچه این خشونت با جزئیاتی مانند خونریزی و قطع عضو همراه نیست. گرافیک بازی قوی و چیزی نزدیک به بازی‌های کنسولی است. جنگ به گونه‌ای جذاب به همراه موسیقی تند و انرژی‌بخش ارائه می‌شود. خشونت بازی تاحدی فانتزی است اما اگر نوجوانتان زیاد بازی کند ممکن است به خاطر شرایط بیولوژیکی و کلافگی حاصل از بازی پرخاشگرتر شود. این بازی به صورت کاملا آنلاین ارائه می‌شود و حریف جنگی همواره یک انسان واقعی است. پوشش مبارزان زن بدن‌نما است. در بازی امکان چت با دیگران هم وجود دارد و لازم است با توجه به شیوه‌ی تربیتی خود در این باره عمل کنید. هنگامی که اینترنت دستگاه روشن باشد بازی پیام‌هایی برای تشویق به ادامه‌ی مبارزات ارسال می‌کند.

بازی پرداخت درون‌برنامه‌ای هم دارد و بسیاری از آیتم‌های جذاب بازی، فروشی هستند. اگرچه بازی بدون خرید هم جلو می‌رود اما در مراحل سخت‌تر نیاز به مواردی که بازی را آسان و سریع کنند حس خواهد شد و عدم دسترسی به آیتم‌های فروشی ممکن است باعث رها کردن بازی شود. تبلیغ وجود دارد اما قابل کنترل است و به صورت ناگهانی ظاهر نمی‌شود. امکان به اشتراک گذاشتن فیلم مبارزه‌ها وجود دارد.

امکان قطع کردن افکت‌های صوتی، آهنگ و ویبره بازی در تنظیمات وجود دارد.

از نکات مثبت بازی می‌توان به امکان ساختن اتحاد بین مبارزان و حمایت از یکدیگر اشاره کرد.

خلاصه‌ی آن:

این بازی نسبتا خشن است و گرافیک بالایی نزدیک به بازی ‌های کنسولی دارد. کاملا آنلاین است و امکان ایجاد اتحاد با سایر بازیکن‌‌ها، حمایت از یکدیگر و چت را دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین می‌توانند با فرزندشان در مورد به کارگیری خشونت در بعضی بازی‌ها صحبت کنند و اینکه آیا فرقی بین بازی و زندگی واقعی در ابراز خشونت هست؟ آن فرق چیست و چرا؟

می‌توانند درباره تاثیر کار گروهی در موفقیت و تاثیرات اتحاد در مقابل دشمن یا در مورد اینکه چرا آیتم‌های پولی در بازی ارائه می‌شود و هدف پشت آن چیست گفتگو کنند.

آیا بازی بدون این آیتم‌ها هم جذاب است و پیش می‌رود؟

اخلاق مبارزه چیست؟ آیا حمله به حریف زمانی که از هوش رفته است کار درستی است؟ می‌توانید فرزندتان را به یک باشگاه رزمی با فضایی سالم بفرستید تا هیجانات ناشی از بازی را تخلیه کند.

خلاصه‌ی آن:

والدین می‌توانند با فرزندشان در مورد به کارگیری خشونت در بعضی بازی‌ها صحبت کنند و اینکه آیا فرقی بین بازی و زندگی واقعی در ابراز خشونت هست؟ آن فرق چیست و چرا؟

ماجرای بازی

بازی برگرفته از سری فیلم‌های power rangers است. داستان از این قرار است که یک جادوگر فضایی به نام ریتا رپولسا سرزمین مورفین گرید را آلوده کرده و انواع جنگجویان و هیولاهای فضایی را به وجود آورده است و از آنها به عنوان لشکر خود در جنگ استفاده می‌کند. مسئولیت بازیکن در بازی این است که با کمک یک تیم از جنگجوها به جنگ هیولاها و جنگجوهای ریتا برود. گرافیک بازی بسیار قوی است و موسیقی آن مناسب زمینه‌ی مبارزاتی بازی است.

این بازی ‌کاملا آنلاین است و بازیکن با افراد دیگر در سطح جهان مبارزه می‌کند. زمانی که گوشی همراه به اینترنت وصل باشد، از طرف بازی پیام‌هایی برای تشویق به ادامه‌ی مبارزات می‌آید. بازی رایگان است اما پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد. شروع بازی به این صورت است که بازیکن باید با یک تیم از جنگجو ها به نبرد تیم مقابل برود. مبارزه بین دو جنگنجو صورت می‌گیرد و سایر هم‌تیمی‌ها نقش کمکی دارند و در مواقع لزوم با زدن گزینه‌ای فراخوانده می‌شوند و به کمک جنگجوی اصلی می‌آیند. روند بازی به این صورت است که بازیکن باید اهداف بازی را پیش ببرد و قفل جنگجوهای جدید و سایر امکانات بازی مثل به اشتراک گذاشتن بازی خود را، باز کند. در بازی چالش‌هایی مطرح است مانند چند مرحله پیاپی پیروزی در نبرد و نتیجه‌اش باز شدن قفل‌های جدید است. همه‌ی چالش‌ها و نتایجش در جهت قوی‌تر شدن تیم بازیکن و کسب پیروزی‌های بیشتر در مقابل رقبای قوی‌تر است. بازیکنان می‌توانند بازی دیگران را تماشا کنند یا پس از رسیدن به مرحله‌‌ی معینی بازی خود را به اشتراک بگذارند، متحدانی پیدا کنند و با دوستان خود چت و تبادل نظر کنند، برای متحدان یا بازیکن محبوب خود سکه و پول بفرستند و از آن‌ها حمایت کنند. بازی جدول رتبه‌بندی هم دارد. یکی دیگر از امکانات بازی فروش جنگجو است. بازیکن می‌تواند یک جنگجو را قوی کند و بعد در ازای دریافت سکه‌های بازی به فروش بگذارد. در بازی اعتباری به نام زئو وجود دارد که با پیروزی در نبردها به دست می‌آید و برای قوی‌تر شدن تیم و... می‌تواند از آن استفاده کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): android, ios

نام ناشر: nWay inc

نام توسعه دهنده: nWay inc

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2022/02/14- 1401/06/23

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین: خرید، تماشای تبلیغ، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، ذخیره‌سازی، گفتگوی متنی، اشتراک‌گذاری محتوا، تماشای بازی دیگران

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نشان‌ها: همراهی با والدین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تکاوران قدرتمند: جنگ‌های موروثی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!