• امروز : 15 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی تب حمل‌ونقل ۲ (Transport Fever 2)

author-img

توسط : محمدحسین سیمیار ارزیاب کدومو

8 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

273 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

Transport Fever 2 یک بازی شبیه‌ساز حمل‌ونقل آفلاین است. در این بازی بازیکنان باید کالاها و مسافران را بین شهرها جابه‌جا کنند. بازیکنان می‌توانند از چهار شیوه حمل‌ونقل هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی استفاده کنند. بازی در 2 حالت آزاد و مرحله‌ای قابل‌انجام است.

ژانر : استراتژی شبیه‌ساز

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

Transport Fever 2 یک بازی شبیه‌ساز حمل‌ونقل آفلاین است.

بازیکنان باید مسافران و کالاها را میان شهرها جابه‌جا کنند و علاوه بر مدیریت منابع محدود خود به درآمدزایی نیز برسند.

بازی مقداری سخت است. پیچیدگی‌های مدیریتی دارد و نیازمند چینش استراتژی است. همچنین بازیکنان باید مقداری با زبان انگلیسی برای فهم مأموریت‌ها آشنا باشند.

یکی از ماموریت های بازی رساندن شراب به شهر است.

این بازی می تواند زمینه خوبی برای تقویت مهارت مدیریت و پیدایش ذهن استراتژیک و نگاه جامع به مسائل باشد.

خلاصه‌ی آن: بازی مدیریتی و شبیه‌ساز حمل‌ونقل آفلاین

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پدر و مادر عزیز با فرزند خود شرکت حمل‌ونقل‌تان را بسازید. مسافران و کالاها را جابه‌جا کنید و کسب درآمد کنید و محدوده و تنوع خدماتتان را افزایش دهید. از ایده‌های فرزندتان استفاده کنید. حتی اگر ایده‌هایش نقص دارد بگذارید با نتیجه تصمیماتش مواجه شود.

حصول نتیجه و کسب موفقیت در این بازی نیازمند صبر زیادی است. اگر فرزندتان بازی را کنار گذاشت علت را جویا شوید. در مورد صبرکردن تا رسیدن به بهترین نتیجه با او صبحت کنید.

والدین محترم اگر فرزندتان در رسیدن به نتیجه مطلوب ناکام بود و این مورد او را آزار می‌داد از او بخواهید این بازی را کنار بگذارد. اگر به این مدل بازی علاقه دارد از بازی‌های دیگر ژانر شبیه‌ساز حمل‌ونقل که ساده‌ترند استفاده کنید.

بازی سیر تحول و رشد سیستم حمل‌ونقل از سال 1800 تا 2000 را به نمایش می‌گذارد. پیشرفت تکنولوژی می‌تواند موضوع جالبی برای صحبت‌کردن با فرزندتان باشد.

خلاصه‌ی آن:

شرکت حمل‌ونقل خانوادگی خودتان را بسازید و از ایده‌های فرزندتان برای گسترش آن استفاده کنید.

ماجرای بازی

بازی Transport Fever 2  یک بازی  شبیه‌ساز مدیریت حمل‌ونقل است. در این بازی باید با منابع محدودی که وجود دارد انتقال مسافران و بارها به بهترین نحو ممکن انجام شود. بازیکنان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که علاوه بر کسب سود از حمل‌ونقل بتوانند این سیستم را گسترش دهند و از ناوگان به‌روزتر و مجهزتر استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال بازیکنان باید نان موردنیاز شهر را تأمین کنند. آن‌ها در ابتدا باید گندم را از مزارع به کارخانه نان انتقال دهند و سپس نان تولید شده را به شهر برسانند. ممکن است برای انجام این کار از چند روش بتوان استفاده کرد؛ مثلاً حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی. بازیکنان آزاد هستند که به شیوه خود عمل کنند؛ اما باید مراقب منابع محدود خود نیز باشند. در بازی 4 شیوه حمل‌ونقل هوایی، ریلی، دریایی و جاده‌ای وجود دارد. کسب رضایت مردم، کسب سود، کمک به گسترش شهرها، بهینه‌سازی ناوگان حمل‌ونقل، بهبودبخشیدن به جاده‌ها و ساختمان‌های حمل‌ونقل از وظایف بازیکنان در این بازی است. این بازی نیاز به چینش استراتژی و دقت زیادی دارد. همچنین بازیکنان باید مقداری آشنا با زبان انگلیسی برای انجام مأموریت های بازی باشند. بازی به دو شیوه مرحله‌ای و آزاد قابل‌انجام است. همچنین بازیکنان با ناوگان‌های حمل‌ونقل از سال 1800 میلادی تا 2000 در آسیا، اروپا و آمریکا آشنا می‌شوند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): PC, PlayStation4&5, Xbox1

نام ناشر: Good Shepherd Entertainment

نام توسعه دهنده: Urban Games

تاریخ انتشار: 11/12/2019 – 20/9/1398

تاریخ آخرین به روزرسانی: 9/3/2023 – 18/12/1401

نیاز به اینترنت: ندارد و کاملاً آفلاین است

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تب حمل‌ونقل ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!