• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی بیمارستان شهر من – بازی دکتر (My Town Hospital – Doctor game)

author-img

توسط : سمیه سرخوش ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

335 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

My Town Hospital یکی دیگر از نسخه‌های سری بازی‌های شهر من است که مناسب کودکان طراحی شده است. سبک بازی آموزشی و بازیکن در طول بازی با محیط بیمارستان، مفاهیم و تخصص‌های مختلف پزشکی آشنا می‌شود. انجام بازی خلاقیت و مهارت‌های شناختی مانند قدرت حل مساله و تصمیم‌گیری، تمرکز و توجه، حافظه را در بازیکنان تقویت می کند. نسخه کامل بازی خریدنی است.

ژانر : جدی

5 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی My Town: Hospital  یکی دیگر از نسخه‌های سری بازی‌های شهر من است. یک بازی آموزشی مناسب برای کودکان، که در آن فرزندانتان می‌تواند در بیمارستان بزرگی با اتاق‌های مختلف، کاوش کرده و در نقش‌های متفاوتی مانند پزشک خانواده، جراح، پرستار، مادر باردار، بیمار و... بازی کند. چالش‌های بازی فرزندتان را با مسایل مختلفی مانند مراجعه به پزشک، انجام آزمایش‌ها، رسیدگی به بیماران، تجهیزات پزشکی، اتاق‌های معاینه مانند اتاق MRI و اشعه ایکس، اورژانس، اتاق ریکاوری و... آشنا می‌کند و در مورد بیمارستان، تخصص‌های مختلف پزشکی و مفاهیم پزشکی یاد می‌گیرد. انجام این بازی می‌تواند دایره لغات پزشکی فرزندتان را گسترش داده و به او در تقویت مهارت‌های مختلفی مانند قدرت حل مساله و تصمیم‌گیری، تمرکز و توجه، حافظه و بهبود خلاقیت و توانایی‌های مدیریتی کمک کند. برخی از تبلیغات بازی به انتخاب بازیکن نمایش داده می‌شود و برخی از آنها قابل‌کنترل نیست و مخاطب را به صفحات دانلود و نصب سایر بازی‌های شرکت سازنده هدایت می‌کند. نسخه کامل بازی خریدنی و نیازمند هزینه‌کردن است.

خلاصه‌ی آن:

یک بازی آموزشی مناسب کودکان، که فرزندانتان را با مفاهیم اولیه پزشکی آشنا می‌کند. خلاقیت و توانایی‌های مدیریتی و مهارت‌های مختلفی مانند قدرت حل مساله، تمرکز و توجه و حافظه بازیکن در طول بازی تقویت می شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

حتما زمانی را به بازی با فرزندتان اختصاص دهید و در مورد بازی با او صحبت کنید از او بپرسید که چه فعالیت‌هایی در بازی انجام می‌دهد و چه چیزهایی در مورد بیمارستان و مفاهیم پزشکی یاد گرفته است.

آموزش را به بازی محدود نکنید. بازی را با بازی در دنیای واقعی ترکیب کرده و به‌صورت هم زمان از هر دو بازی لذت ببرید. با این کار فرزندتان محتوای آموزشی را بهتر و عمیق‌تر یاد خواهد گرفت.

بازی‌های مفید و آموزنده هم درصورتی‌که بیش از حد بازی شوند ممکن است تاثیرات منفی بر روی فرزندتان داشته باشد بهتر است زمان بازی فرزندتان را مدیریت کنید.

در مورد اهداف و علایق فرزندتان با او صحبت کنید. اگر فرزندتان به شغل پزشکی یا پرستاری علاقه‌مند است می‌توانید به‌اتفاق فرزندتان به یکی از پارک‌های مشاغل رفته تا فرزندتان از نزدیک با سختی‌ها و فایده‌های این شغل آشنا شده و به‌صورت ملموس آن را درک کند.

برای اینکه تبلیغات بازی خودبه‌خود نمایش داده نشوند و فرزندتان به صفحه‌های دانلود بازی‌های دیگر هدایت نشود، بهتر است بازی را با اینترنت خاموش در اختیار کودکتان قرار دهید.

خلاصه‌ی آن:

حتما زمانی را به بازی با فرزندتان اختصاص دهید و در مورد بازی با او صحبت کنید از او بپرسید که چه فعالیت‌هایی در بازی انجام می‌دهد و چه چیزهایی در مورد بیمارستان و مفاهیم پزشکی یاد گرفته است.

ماجرای بازی

My Town:Hospital یکی دیگر از نسخه‌های سری بازی‌های شهر من است که مناسب کودکان طراحی شده است. سبک بازی آموزشی و گرافیک آن دوبعدی است. فضای بازی شاد و رنگارنگ و بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجراست. بازی در بیمارستانی با طیف وسیع از لوازم جانبی و مکان‌های متنوع دنبال می‌شود. هفت اتاق مختلف مانند اتاق  MRI، Xray، اتاق ریکاوری، اتاق نوزادان، مطب دکتر و.... بازیکن با انتخاب یکی از نقش‌های پزشک، بیمار، پرستار، جراح، مادر باردار و... وارد بیمارستان شده و بازی می‌کند. هریک از اتاق‌های بیمارستان (سونوگرافی، رادیولوژی و...) چالش‌های مخصوص به خود را دارد و بازیکن می‌تواند از هر آنچه که در بیمارستان پیدا می‌شود؛ مانند تخت بیمارستان، ابزار پزشکی، عصا، صندلی چرخ‌دار و بانداژ و... در جهت پیشبرد بازی استفاده کند. وظیفه‌ هماهنگی همه چیز در بیمارستان بر عهده بازیکن خواهد بود و بازیکن باید بیمارانی را که به بیمارستان مراجعه می‌کنند معاینه کرده و برای درمان آن‌ها تلاش کند. شخصیت‌های زیادی در بازی وجود دارند که بازیکن می‌تواند آن‌ها را به دیگر بازی‌های My Town منتقل کند. بازی تبلیغات دارد که برخی از آنها غیرقابل‌کنترل است و بازیکنان را به صفحه دانلود و نصب سایر بازی‌های شرکت سازنده هدایت می‌کند و برخی دیگر با اجازه بازیکن نمایش داده می‌شوند  که با تماشای آن‌ها، شخصیت‌ها و آیتم‌های بازی به‌صورت رایگان در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. نسخه کامل بازی خریدنی است.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android

نام ناشر: My Town Games Ltd

نام توسعه‌دهنده: My Town Games Ltd

تاریخ انتشار:

 04/03/2021

14/01/1400

تاریخ آخرین به روزرسانی:

08/05/2023

18/02/1402

نیاز به اینترنت: ندارد؛ ولی در صورت اتصال به اینترنت امکانات بیشتری در بازی فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغات، اشتراک‌گذاری

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بیمارستان شهر من – بازی دکتر

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!