• امروز : 12 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی بوکس جهانی ربات (World Robot Boxing)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

117 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی در ژانر اکشن است که ربات‌ها با ورود به رینگ مسابقات به مبارزه با یکدیگر پرداخته و با شرکت در کمپین ها به سطح مبارزات جهانی صعود خواهند کرد. بازی قابلیت مبارزه آنلاین و حالت چندنفره را نیز به همراه دارد.

ژانر : اکشن

-1 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی بیش از 50 میلیون بار از پلی‌استور بارگیری شده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی مبارزه‌ای و اکشن است که در آن ربات‌ها یکدیگر را با ضربات متعدد و حملات خشمگینانه نابود می‌کنند بااین‌حال فضای بازی تخیلی می‌باشد. بازی قابلیت مبارزه‌ی آنلاین و حالت چندنفره به‌صورت اتصال به WiFi را نیز به همراه دارد که امکان ارتباط با دیگر بازیکنان وجود دارد.

 برخی اقلام و تجهیزات را می‌توان با پول واقعی و استفاده از بسته‌های تخفیفی درون بازی خریداری کرد همچنین بازی پیشنهاد تماشای تبلیغ و عضویت در شبکه‌های اجتماعی مربوط به بازی برای دریافت امتیاز و سکه‌ی بیشتر را به بازیکن می‌دهد که امکان دارد فرزندتان تحریک به استفاده از پرداخت درون برنامه و تماشای محتوای تبلیغات شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

می‌توانید راجع به ماهیت اکشن بازی که بدون خون‌ریزی و مداخله‌ی فرزندتان رخ می‌دهد از او سؤال کنید که آیا خشونت به این شکل هم در واقعیت امکان‌پذیر است؟

سؤالی که می‌توان به آن پرداخت این است که فرزندتان تا چه میزان می‌تواند بین دنیای واقعی و دنیای دیجیتال تفکیک قائل شود؟

آیا همه‌ی حرکات پرخطر و هیجانی را می‌شود در دنیای واقعی تکرار کرد؟

 به فرزندتان این اطمینان را بدهید که با هم بازی شدن او با افراد دیگر در این بازی مطلع هستید و از او بخواهید که مراقب خطرات احتمالی و حریم خصوصی خود باشد.

ماجرای بازی

یک بازی اکشن مبارزه‌ای با گرافیک HD و صداگذاری حرفه‌ای است و بازیکن با انتخاب یک ربات وارد میدان مسابقه شده و به مبارزه با سایر ربات‌ها می‌پردازد که در آن ربات‌ها یکدیگر را با ضربات متعدد و حملات خشمگینانه نابود می‌کنند. ربات‌ها قابلیت آپگرید و سفارشی‌سازی و ارتقای بیشتری دارند. بازی را می‌توان به چند حالت مبارزه آزادانه، pvp ، رقابت آنلاین و چندنفره نیز ادامه داد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): android-ios

 نام ناشر: Reliance Games

 نام توسعه‌دهنده: Reliance Games

 تاریخ انتشار: 22/07/1392 مصادف با 14/10/2013

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 19/08/1402 مصادف با 10/11/2023

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، دعوت به عضویت در شبکه های اجتماعی، جدول رتبه بندی، رویداد، تشکیل گروه، چالش، چند نفره بازی کردن، چند نفره محلی،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: دارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بوکس جهانی ربات

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!