• امروز : 28 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی بوم بیچ (ساحل بوم) (BoomBeach)

author-img

توسط : سمیه سرخوش ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

745 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 14 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بوم بیچ یک بازی استراتژی آنلاین با قابلیت عضویت در گروه‌های مختلف و چت متنی است که در آن بازیکن باید یک جزیره را با استفاده از منابع دفاعی و هجومی که در اختیار دارد تجهیز نماید. گیم پلی بازی ترکیبی از رخدادهای چالش‌برانگیز مبارزه، دفاع و کسب منابع جدید می‌باشد. بازیکن باید با کاربران واقعی مبارزه کرده و به جزیره‌های منابع حمله کند و با غارت منابع، آن‌ها را از بقیه بازیکنان بگیرد البته در این راه دشمنان بزرگی هم دارد…

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 13 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بارگیری بیش از 50 میلیون در گوگل‌پلی و آپ استور

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی‌های استراتژیک باعث می‌شوند بیشتر فکر کنیم، قدرت تحلیلمان افزایش یابد و در ضمن، اوقات خوشی را هم کنار یکدیگر سپری کنیم. استفاده از این بازی‌ها برای آموزش تفکر استراتژیک به فرزندتان مفید خواهد بود. بوم بیچ یک بازی استراتژی است که در آن فرزندتان در دنیای بازی، با یک فرد واقعی رقابت می‌کند. این بازی به‌نوعی مدیریت را به فرزندتان آموزش می‌دهد و فرزندتان برای پیشرفت در بازی نیاز دارد تا تصمیم‌های درستی بگیرد و بداند چطور از نیروهای مختلف و منابع خود در راستای پیشبرد اهداف استفاده کند اما هر چه موفقیت فرزندتان در بازی بیشتر شود بر میزان استرس و اضطراب فرزندتان افزوده خواهد شد چون ازیک‌طرف بازی ولع و هیجان بیشتری برای ادامه و رسیدن به مراحل بالاتر در فرزندتان ایجاد می‌کند و از طرف دیگر ذهن فرزندتان مدام درگیر بازی خواهد بود چرا که این بازی آنلاین است و حتی در حالتی که فرزندتان بازی نمی‌کند، بازی از سوی دیگران در حال اجراست و هر لحظه امکان حمله وجود دارد. با پیشرفت در بازی فرزندتان می‌تواند به عضویت گروه‌های مختلف درآمده، چت کند و به همراه هم‌گروهی‌هایش در نبردهای گروهی شرکت نماید. هم‌تیمی‌های فرزندتان در چنین بازی‌هایی مهم هستند و در صورت عضویت در گروه‌های ناشناخته وهم بازی شدن با بازیکنانی که ارزش‌های مشترکی با فرزندتان ندارند، امکان مشاهده مکالمات زننده و تبادل و تهاجم فرهنگی وجود دارد. فضای بازی در رویدادهای مختلف تحت‌تأثیر فرهنگ غربی است که ممکن است روی سلیقه فرزندتان تأثیر گذاشته و باعث تغییر در سبک زندگی او شود. بازی پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد که امکانات آن فعلاً در ایران فعال نمی‌باشد.

خلاصه‌ی آن:

بوم بیچ یک بازی آموزش‌دهنده مدیریت به فرزندتان است که در آن فرزندتان می‌تواند به عضویت گروه‌های مختلف درآمده و با دوستانش چت کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

صحبت‌کردن بهترین راه برای محافظت از فرزندتان در برابر خطرات احتمالی و همچنین اطمینان حاصل کردن از امنیت آن‌هاست. نوجوانان در این دوره علاقه‌مند به گروه دوستی و تعلق به یک تیم هستند. بازی‌های آنلاین ظرفیتی برای شکل‌گیری ارتباط دوستی و بودن در یک گروه است. با آنها درباره ارتباطی که باید با دیگران داشته باشند (و دیگران با آن‌ها) صحبت کنید. مثلاً می‌توانید آن‌ها را تشویق به گذاشتن کامنت‌های فقط مثبت بکنید.

مهم است که در مورد نکات رفتاری در فضای مجازی و چگونگی استفاده از آن، حتماً به فرزندتان آموزش دهید. به او بگویید هرگز اطلاعات شخصی مثل شماره همراه، موقعیت مکانی، تاریخ تولد خود را با دیگران به اشتراک نگذارد و تنظیمات مربوط به حریم شخصی تلفن همراهشان را فعال کنند و در صورت تهدید شدن، مشاهده کلام نامناسب و ... به شما اطلاع دهند.

 در یک فضای تعاملی در مورد زمان‌بندی و محدودیت در زمان بازی با فرزندتان به یک قرارداد دوطرفه برسید.

پیشنهاد می‌شود اگر فرزندتان به بازی‌های سبک استراتژی علاقه‌مند است، بازی‌هایی مانند مونوپولی را که سبک استراتژی دارند، در دنیای واقعی و به‌اتفاق اعضای خانواده بازی کنید.

خلاصه‌ی آن:

به فرزندتان بگویید هرگز اطلاعات شخصی مثل شماره همراه، موقعیت مکانی، تاریخ تولد خود را درون گروه‌های بازی با دیگران به اشتراک نگذارد و تنظیمات مربوط به حریم شخصی تلفن همراهشان را فعال کند و در صورت تهدید شدن، مشاهده کلام نامناسب و ... به شما اطلاع دهند. 

ماجرای بازی

بوم بیچ یک بازی کاملاً آنلاین و در سبک استراتژی است که در آن بازیکن باید با انجام چالش‌ها و مدیریت منابع، بازی را پیش ببرد. گرافیک بازی دوبعدی، فانتزی و گیم پلی بازی ترکیبی از رخدادهای چالش‌برانگیز مبارزه، دفاع و به دست آوردن منابع جدید می‌باشد. در ابتدای بازی یک جزیره به بازیکن داده می‌شود که بازیکن می‌بایست آن را با استفاده از تجهیزات دفاعی و هجومی که در اختیار دارد تجهیز نماید و توسط نیروهای خود به جزایر دشمنان حمله کند و بومیان جزیره را که توسط ژنرالی خبیث، زندانی شده‌اند آزاد نماید. هدف از حمله، نابودی مقر دشمن است مهم نیست چقدر تخریب انجام شده باشد اگر مقر از بین نرود بازیکن شکست‌خورده است. بازی دارای یک نقشه است که با پیشرفت بازیکن گسترش می‌یابد و روی آن جزایری مشخص شده است که هرکدام دارای ویژگی‌های متفاوتی است و بازیکن می‌تواند با حمله به هرکدام از آنها غنایم متفاوتی را کسب نماید. گارد سیاه که توسط ستوان هامرمن اداره می‌شود به‌عنوان هدف اصلی بازیکن محسوب شده و بعد از رسیدن به سطح 15 به بازیکن حمله می‌کند تا منابع او را غارت نماید. بازیکن در این بازی باید ارتش خود را بزرگ نموده و سعی کند تا با تسخیر سواحل مختلف قلمرو خود را بزرگ‌تر نماید. منابع بازی طلا، چوب، سنگ و الماس هستند. از طلا برای آموزش سربازان، کاوش در مناطق بیشتر مجمع‌الجزایر، ارتقا نیروها و راه‌اندازی حملات و از منابع دیگر برای ساخت و ارتقا ساختمان‌ها استفاده می‌شود. ساختمان‌ها در دو نوع منابع و نظامی وجود دارند که شامل تولیدکننده‌ها و ذخیره‌ساز منابع، اقدامات دفاعی و ساختمان‌های حمایتی هستند. بازیکن با استفاده از الماس می‌تواند زمان ساخت‌وساز، ارتقاء ساختمان‌ها و آموزش به نیروهای نظامی را کاهش داده و سرعت پیشرفت خود را در بازی افزایش دهد. بازیکن می‌تواند مانند دیگر بازی‌های آنلاین و گروهی با دیگر بازیکنان از طریق تشکیل گروه‌هایی به نام تسک فورس در ارتباط باشد، با آنها به گفتگو کند و در رقابت‌های تیمی شرکت نماید. تمامی امتیازات و دستاوردهای بازیکن با نام کاربری او ثبت خواهد شد و بازیکن می‌تواند امتیاز دیگر رقبا را در دو بخش جهانی و کشوری مشاهده کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android

Ios

نام ناشر: Supercell

نام توسعه دهنده: Supercell

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2021/11/17

1400/08/26

نیاز به اینترنت: دارد و کاملاً آنلاین است

امکانات آنلاین: خرید، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، تشکیل گروه، گفتگوی متنی، چالش، چندنفره بازی‌کردن، ذخیره‌سازی

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : Ali zardkaf

۲۲ آبان ۱۴۰۱

مناسب سن 13 +

بازی خوب و استراتژیکی هستش و برای سن ۱۰تا۱۵ سال خوبه

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بوم بیچ (ساحل بوم)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!