• امروز : 1 آبان 1403
logo

نقد و بررسی بازی بشقاب‌ها را آماده کن! (PlateUp! )

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

2 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

51 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بازی بشقاب‌ها را آماده کن! شامل مدیریت یک رستوران است که بازیکنان باید غذاها را آماده کنند، سفارش‌ها را بگیرند و مشتریان را راضی نگه دارند. این بازی فاقد محتوای خشونت‌آمیز یا نامناسب است و بیشتر بر روی مهارت‌های مدیریت زمان و همکاری تمرکز دارد. این بازی می‌تواند به صورت تک‌نفره یا چندنفره بازی شود. plate up دارای نشان سلامت کدومو است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

مناسب برای تمامی سنین: این بازی دارای نشان سلامت کدومو است . مهارت‌های همکاری و مدیریت: بازی به صورت چندنفره قابل انجام است و بازیکنان باید با هم همکاری کنند تا رستوران را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. این امر به تقویت مهارت‌های ارتباطی و کار تیمی کمک می‌کند. آموزش مهارت‌های آشپزی و مدیریت زمان: بازیکنان با انواع غذاها و روش‌های پخت و پز آشنا می‌شوند و باید سفارش‌ها را به موقع آماده کنند که این امر به تقویت مهارت‌های مدیریت زمان و سازماندهی کمک می‌کند. بازی چندنفره محلی و آنلاین: بازی امکان بازی به صورت چندنفره محلی و آنلاین را دارد که می‌تواند تجربه‌ای اجتماعی و سرگرم‌کننده برای کودکان فراهم کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

سوال بپرسید: از فرزندتان بپرسید که چرا این بازی را دوست دارد و چه چیزی در آن برایش جذاب است. این کار نشان می‌دهد که شما به علاقه‌مندی‌های او اهمیت می‌دهید و به او فرصت می‌دهید تا احساسات و تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارد.

همکاری و تعامل: بازی را به عنوان فرصتی برای همکاری و تعامل با دوستان و خانواده معرفی کنید. می‌توانید با هم بازی کنید و از این فرصت برای تقویت روابط خانوادگی استفاده کنید.

 همکاری و تعامل: بازی را به عنوان فرصتی برای همکاری و تعامل با دوستان و خانواده معرفی کنید. می‌توانید با فرزندتان بازی کنید و از این فرصت برای تقویت روابط خانوادگی استفاده کنید.

ماجرای بازی

PlateUp یک شبیه‌سازی مدیریت رستوران است که در آن بازیکنان باید غذاها را آماده کنند، سفارش‌ها را بگیرند و مشتریان را راضی نگه دارند. داستان بازی حول محور مدیریت یک رستوران می‌چرخد که بازیکنان باید آن را از صفر شروع کرده و به یک رستوران موفق تبدیل کنند. گیم‌پلی بازی شامل طراحی و سفارشی‌سازی رستوران، مدیریت منابع، و همکاری با دیگر بازیکنان برای انجام وظایف مختلف است. مکانیک‌های بازی شامل پخت و پز، سرویس‌دهی به مشتریان، و ارتقاء تجهیزات و منوی رستوران است.

جزئیات اثر

پلتفرم‌ها: PC, Nintendo Switch, PlayStation,Xbox نام ناشر: Yogscast Games نام توسعه دهنده: It’s happening تاریخ انتشار: 4 آگوست 2022- 13 مرداد 1401 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 1403-2024 احتیاج به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود. امکانات آنلاین: ایجاد دوستی، تشکیل گروه، ذخیره سازی، اشتراک گذاری محتوا، تماشای بازی دیگران، چندنفره بازی کردن. امکان بازی به صورت چندنفره محلی(آفلاین): دارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بشقاب‌ها را آماده کن!

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!