• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی برخورد خرد کننده (smash hit)

author-img

توسط : محمدحسین محقق ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

636 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

ویژگی اصلی این بازی نشانه‌گیری و پرتاب توپ‌های فلزی است. این ویژگی بازی می‌تواند فرصت خوبی برای کشف استعداد ورزشی بازیکن باشد. البته اگر از این فرصت استفاده نشود ممکن است این فرصت به تهدید بدل شود و بازیکن به سمت کارهایی مثل شکستن شیشه برود. بخش زیاد این بازی تنها با خرید درون برنامه‌ای فعال می‌شود و تنها بخش کلاسیک بازی را می‌شود رایگان بازی کرد.

ژانر : اکشن

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این بازی معیارهای خشونت، ترس و ناهنجاری اجتماعی را ندارد. نکته‌ای که اهمیت دارد این است که فقط بخش کلاسیک بازی رایگان است و برای استفاده از ویژگی‌های دیگر بازی مانند بخش دو نفره، مراحل دیگر، ذخیر سازی آنلاین و ادامه بازی از جایی که بازیکن باخته است، باید از قسمت خرید درون برنامه‌ای بازی، نسخه‌ی پریمیوم یا پولی آن را خریداری کرد. پرتاب توپ‌های فلزی به موانع شیشه‌ای مسیر بازی، کار اصلی بازیکن است. این کار که جذابیت اصلی بازی را هم شکل می‌دهد ممکن است باعث شود بازیکن نسبت به شکستن شیشه تحریک و ترغیب شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

این بازی می‌تواند فرزند شما را به نشانه‌گیری و پرتاب اجسام ترغیب کند. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از اینکه این تاثیر بازی خود را به این صورت نشان دهد که به عنوان مثال فرزند شما شیشه‌ها را بشکند، از فرصت استفاده کنید و این پتانسیل را به سمت ورزش‌هایی مثل بسکتبال، تیر اندازی و .... هدایت کنید.

نکته‌ای که در مورد این بازی اهمیت دارد این است که بخش‌های زیاد بازی تنها با پرداخت درون برنامه‌ای باز می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم درباره‌ی نحوه‌ی درست پول خرج کردن با فرزندتان صحبت کنید تا بتواند تشخیص دهد چه زمانی نیاز است برای تهیه وسیله‌ای هزینه شود و چه زمانی نیاز نیست این اتفاق بیوفتد.

خلاصه‌ی آن:

ترغیب فرزند شما به نشانه‌گیری و پرتاب اجسام توسط این بازی می‌تواند زمینه‌ی خوبی برای فعالیت فرزندتان در یک رشته‌ی ورزشی مشابه باشد. همچنین درباره‌ی نحوه‌ی صحیح پول خرج کردن خوب است با فرزندتان گفت‌وگو کنید.

ماجرای بازی

برای انجام این بازی بازیکن باید با ضربه زدن بر روی صفحه توپ‌هایی را به سمت شیشه‌هایی که سر راه او قرار دارند، شلیک کند و آن‌ها را بشکند. تعداد توپ‌هایی که بازیکن در اختیار دارد محدود است و برای به دست آوردن توپ بیشتر باید با شلیک به الماس‌هایی که در مسیر او هستند تعداد توپ‌های خود را افزایش دهد. با برخورد به موانعی که در مسیر بازی وجود دارد، بازیکن تعدادی توپ از دست می‌دهد. اگر بازیکن بتواند بدون برخورد با موانع، الماس‌ها را بشکند تعداد توپ‌هایی که با هر ضربه پرتاب می‌شوند بیشتر می‌شود. نهایت تعداد توپی که بازیکن می‌تواند با یک ضربه به سمت موانع شلیک کند پنج عدد است. البته با وجود افزایش تعداد توپ‌هایی که شلیک می‌شود همچنان یک عدد از کل توپ‌هایی که دارد کم می‌شود. اگر بازیکن به موانع برخورد کند علاوه بر کم شدن تعدادی توپ، توپ‌هایی هم که با یک ضربه پرتاب می‌شود دوباره به یک عدد در هر پرتاب برمی‌گردند. روند بازی رفته رفته سرعت می‌گیرد و تعداد، نوع شیشه‌ها و الماس‌ها افزایش می‌یابد. همچنین در بعضی مراحل نحوه‌ی حرکت نیز تغییر می‌کند به عنوان مثال محیط اطراف بازیکن شروع به چرخیدن می‌کند. تنها بخشی از بازی که رایگان است، بخش کلاسیک بازی است. برای استفاده از مراحل بیشتر و متنوع‌تر، ذخیره سازی آنلاین بازی، شروع مجدد از جایی که بازیکن باخته است و بخش دو نفره‌ی بازی، باید از قسمت خرید درون برنامه‌ای، نسخه‌ی پریمیوم بازی را خریداری کرد. در بخش دو نفره، دو بازیکن می‌توانند به صورت همکاری یا رقابتی بر روی یک دستگاه با هم بازی کنند.. در بخش رقابتی، دو بازیکن در یک مسیر با هم بازی می‌کنند و تعداد الماس‌های مشترک بین آن‌ها محدود است. هر بازیکن که زودتر توپ‌هایش تمام شود می‌بازد. در بخش همکاری نیز دو بازیکن در یک مسیر با هم بازی می‌کنند با این تفاوت که تعداد توپ‌های آن‌ها یکسان و مشترک است و با هم باید در مسیر بازی برای برخورد نکردن به موانع و افزایش توپ تلاش کنند. همچنین بازیکن می‌تواند هر زمان که نیاز داشت بازی را متوقف کند و بعدا دوباره ادامه‌ی بازی را از همانجایی که آخرین بار بازی کرده است، ادامه دهد. البته این ویژگی در نسخه‌ی پریمیوم فعال است. در قسمت پنل کاربری بازی نیز بازیکن این امکان را دارد تا نتیجه‌ی بازی خود را با جزئیات بیشتری بررسی کند و موفقیت‌هایی که در بازی به دست آورده را مشاهده کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها):  Android, ios

نام توسعه دهنده: Mediocre

تاریخ آخرین به روزرسانی: 13/01/2018 -- 23/10/1396

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، ذخیره سازی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: دارد.

نشان‌ها: نشان سلامت.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد برخورد خرد کننده

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!