• امروز : 18 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی با دقت جمع کنید (Assemble with Care)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

243 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بازی معمایی است که در آن شما باید اشیاء قدیمی را تعمیر و بازسازی کنید. این بازی داستان‌های گرم و دلنشینی را از زندگی مردم شهر Bellariva روایت می‌کند و شما را به احساس ارتباط با آن‌ها ترغیب می‌کند. این بازی برای همه سنین مناسب است و هیچ خشونت، ترس، ناهنجاری اجتماعی یا مصرف‌گرایی ندارد. این بازی امتیازات بالایی از منتقدان و بازیکنان دریافت کرده است و نشان‌های مختلفی را کسب کرده است.

ژانر : معمایی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

نشان بازی سال از Apple Arcade در سال 2020 نشان بهترین بازی موبایل از BAFTA Games Awards در سال 2021 نشان بهترین بازی موبایل از Pocket Gamer Awards در سال 2021 نشان بهترین بازی موبایل از The Game Awards در سال 2020 نشان بهترین بازی موبایل از Golden Joystick Awards در سال 2020

جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی Assemble with Care برای دستگاه‌های موبایل اندروید و iOS فقط بخش اول آن رایگان است و برای باز کردن بخش‌های بعدی باید پول پرداخت کنید. می‌توانید با فرزندان خود درباره این بازی به صورت دوستانه و مشارکتی گفتگو کنید. از این بازی به عنوان یک فرصت برای ارتباط بیشتر با فرزندان خود استفاده کنید. موضوع اصلی بازی داستان دختر سیاه‌پوستی است که وسایل قدیمی مانند کاست پلیر و مجسمه های قدیمی را تعمیر می‌کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از آن‌ها بپرسید که چه چیزی را در بازی دوست دارند، چه چیزی را یاد گرفته‌اند، چه چالش‌هایی را داشته‌اند و چه احساسی را تجربه کرده‌اند.

 می‌توانید با آن‌ها درباره داستان‌ها و شخصیت‌های بازی بحث کنید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

 اگر وسایل قدیمی خود را در خانه نگه داشته‌اید، می‌توانید به فرزندان خود بیاموزید که چگونه از آنها مراقبت کنند و ارزش آنها را بشناسند. می‌توانید به آنها بگویید که این وسایل یادآور خاطرات شما هستند و برای شما معنای خاصی دارند.

ماجرای بازی

ماجرای بازی درباره ماریا است، یک جهانگرد و تعمیرکار عتیقه‌جات که به شهر گرم و زیبای Bellariva می‌رسد. او در طی سفر خود با مردم مختلفی آشنا می‌شود و با تعمیر و بازسازی اشیاء قدیمی و خاطره‌انگیز آن‌ها، به آن‌ها کمک می‌کند. او همچنین با داستان‌های شخصی و احساسی آن‌ها روبه‌رو می‌شود و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند. او در این راه با چالش‌ها و مشکلاتی نیز مواجه می‌شود که باید با خلاقیت و هوش خود حل کند. مکانیک‌های بازی متنوع و خلاقانه هستند و بازیکن را به تجربه احساسات مختلف دعوت می‌کند. برای مثال، او می‌تواند یک دوربین عکاسی را باز کند و عکس‌های قدیمی را ببیند، یا یک کاست پلیر را تعمیر کند و موسیقی‌های قدیمی را گوش کند

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید، iOS و کامپیوتر

نام ناشر: ustwo games

نام توسعه دهنده: ustwo games

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ (۹ سپتامبر ۲۰۱۹) و برای کامپیوتر ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ (۱۶ مارس ۲۰۲۰)

تاریخ آخرین به روزرسانی: برای اندروید ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ (۶ آگوست ۲۰۲۱) و برای کامپیوتر ۲۵ آذر ۱۳۹۹ (۱۴ دسامبر ۲۰۲۰)

نکات برجسته بازی: نشان بازی سال از Apple Arcade در سال 2020

نشان بهترین بازی موبایل از BAFTA Games Awards در سال 2021

نشان بهترین بازی موبایل از Pocket Gamer Awards در سال 2021

نشان بهترین بازی موبایل از The Game Awards در سال 2020

نشان بهترین بازی موبایل از Golden Joystick Awards در سال 2020

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

امکانات آنلاین: خرید

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد با دقت جمع کنید

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!