بردن غیرممکن هوش مصنوعی
گیمپلی بازی همان است که بود؛ در ابتدا ۴ بازیکن به نوبت تاس میاندازند و پس از آوردن اعداد ۱ یا ۶ بازی را شروع میکنند. سپس بازیکنان بازی را پی میگیرند و اعداد ۱ تا ۱۰۰ را میپیمایند و هرکس زودتر به آخرین خانه برسد برنده میشود. در این میان بازیکن باید حواسش به مارهای درون بازی باشد تا او را نیش نزنند و به عقب برنگردانند؛ بازیباز باید به نحو احسن از پلهها استفاده کند و مسیرش را کوتاهتر کند (هرچند از تأثیر بسیار زیاد شانس و اقبال نیز در این میان نباید چشم پوشید). بازی دارای ۳ سطح دشواری است که هر چه بالاتر میرود تعداد مارهای آن بیشتر و تعداد پلههایش کمتر میشود. بازیکن در این اثر علاوه بر هوش مصنوعی با دیگران نیز میتواند بازی کند. شانس بردن هوش مصنوعی بازی بسیار کم است و بازیکن پس از چند دست کاملاً این مسئله را با تمام وجودش درک خواهد کرد.
نوا و نما
بازی یک موسیقی بسیار تند و تیز و کَرکننده دارد که دوستداران خاص خود و همچنین مخالفان پر و پا قرصی دارد. جدا از ضرباهنگ تند و تیز بازی، قطعهی موسیقی به کار رفته در آن غیرقابل توقف و قطع کردن است؛ واقعاً مشخص نیست که چه دلیلی برای این کار وجود دارد. این اثر قالبی جنگلی دارد و صفحهی بازی در فضایی چوبی و درختی قرار گرفته است که بیکیفیتی و خامی در آن به وضوح قابل مشاهده است. در مجموع به خاطر اشکالات ریز و درشت، نمیتوان به این دو بخش امتیاز مناسبی اختصاص داد.
نظرات کاربران
هیچ نظری وجود ندارد
هیچ نظری وجود ندارد
افزودن دیدگاه در مورد بازی مار و پله آنلاین