• امروز : 17 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی بازی فرودگاه ساگو مینی (sago mini airport playset)

author-img

توسط : مریم عظیمی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

809 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این بازی در ژانر تفننی طراحی شده است. بازیکن می‌تواند در فضای یک فرودگاه آزادانه چرخ بزند، جزئیات محیط را وارسی کند و چیزهایی را کشف کند. وسایل و بخش‌های مختلف فرودگاه آموزش داده می‌شود.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز کدومویی؛

این بازی در ژانر تفننی طراحی شده است. بازی فضای یک فرودگاه و یک خانه است که بازیکن آزاد است در آن گشت بزند، نقاط بازی را کشف و وارسی کند و با نقاط و وسایل مختلف فرودگاه و خانه آشنا بشود. نسخه‌ی کامل بازی پولی است؛ اما تا شش بار می‌شود به‌صورت رایگان بازی کرد. دسترسی به بخش خرید بازی و اطلاعات بیشتر در مورد آن با وارد کردن عدد سال تولد توسط بزرگسالان امکان‌پذیر است.

در بازی امکان پرتاب‌کردن حیوانات وجود دارد. هنگامی که بازیکن حیوانات را بلند یا پرتاب می‌کند، آنها گاهی می‌خندند و گاهی ناراحت می‌شوند و الگوی معناداری برای رفتار ندارند. ممکن است این اتفاق برای کودک گیج‌کننده باشد.

طراحی بسیار کارتونی است و هیچ جزئیاتی از آسیب‌دیدن نمایش داده نمی‌شود. امکان باز کردن در دستشویی زمانی که کسی داخل آن است، وجود دارد. هیچ جزئیاتی نمایش داده نمی‌شود و تنها نکته منفی، عدم رعایت حریم شخصی است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در مورد اینکه فرودگاه چه بخش‌هایی دارد و هر بخش برای چه هدفی است گفتگو کنید.

در مورد اینکه وقتی کسی داخل دستشویی است نباید در را باز کنیم و باید قبل از رفتن به دستشویی در بزنیم تا مطمئن شویم کسی داخل نیست، به او بگویید.

اگر شرایط سفر با هواپیما را داشتید، می‌توانید وسایل واقعی را با وسایل داخل بازی برای او تطبیق بدهید و یا از او بخواهید این کار را انجام دهد.

این بازی سرگرمی خوبی برای زمانی که داخل فرودگاه منتظر هستید، است.

خلاصه‌ی آن: در مورد اینکه فرودگاه چه بخش‌هایی دارد و هر بخش برای چه هدفی است گفتگو کنید.

ماجرای بازی

این بازی در ژانر تفننی طراحی شده است و طراحی ساده، دوبعدی و رنگارنگی دارد. بازیکن بدون اینکه مأموریت خاصی داشته باشد می‌تواند در فضای بازی که یک فرودگاه است، چرخ بزند و جزئیات محیط بازی را کشف و وارسی کند. او می‌تواند موجودات زنده را جابه‌جا کند، آنها را پرتاب کند، کلاهشان را بردارد و یا چند نفر را روی سر هم بچیند، گاهی آنها هنگام پرتاب‌شدن چهره‌ای ناراضی دارند و گاهی از آن لذت می‌برند، اما همه پس از چند ثانیه خواهند خندید و به چهره‌ی شاد همیشگی خود باز خواهند گشت. بازیکن می‌تواند غذا داخل دهان موجودات بگذارد، آنها را از دستگاه ایکس‌ ری رد کند، به دستشویی ببرد و یا زمانی که کسی در دستشویی است در را باز کند. محیط بازی پر از مواردی است که جلب‌توجه نمی‌کنند؛ اما با لمس‌کردن معلوم می‌شود که قابل‌وارسی و کشف هستند. بازی آموزش تمام آیتم‌های موجود در فرودگاه و نحوه‌ی کارکردن برخی وسایل را دارد. نسخه‌ی کامل بازی پولی است. دسترسی به بخش دانلود نسخه‌ی کامل و اطلاعات بیشتر در مورد بازی با واردکردن عدد سال تولد توسط بزرگسالان، به والدین داده می‌شود.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): android, ios

نام ناشر: sago mini

نام توسعه دهنده: sago mini

تاریخ انتشار: 2022/05/04- 1401/02/14

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 2022/05/04- 1401/02/14

نیاز به اینترنت: بدون اتصال به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید درون‌برنامه‌ای

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بازی فرودگاه ساگو مینی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!