• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی بازماندگان وحشی ترین بتل رویال (Wild Arena Survivors Battle Royale)

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2449 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 13 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بتل‌رویال پرخشونت که بر مبنای حذف و غارت دیگران برای زنده ماندن ساخته شده است که به‌صورت گروهی و آنلاین همراه با چت متنی و گفتگوی صوتی انجام می‌گیرد. علاوه بر پاداش روزانه تبلیغات هم بخشی از بازی هستند.

ژانر : اکشن

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

  والدین عزیز این بازی دارای محتوای خشونت‌آمیز بسیاری است. قتل و غارت یکدیگر و کشتار حیوانات که صرفاً در جهت پیروزشدن و کسب امتیازات است و کشتار برخی حیوانات بی‌آزار تأثیرات منفی پنهانی در شخصیت و رفتار کودکان می‌گذارد. قطع‌کردن پیش از حد درختان در جهت بهره‌برداری از آنها که نوع آسیب به طبیعت به شمار می‌رود روحیه لطیف فرزندتان را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد.

برخی کاراکترها در این بازی چهره‌های خشن و نقاب‌های بر صورت دارند و با خال‌کوبی‌های زیاد روی بدن که به‌واسطه‌ی آن‌ها بیشتر جلب‌توجه می‌کنند. پوشش برخی از کاراکترها هم نامناسب است که امکان الگوپذیری در فرزندتان خواهد داشت.

این بازی را می‌توان به‌صورت آنلاین و با ایجاد تیم از میان دوستان و بازی چندنفره ادامه داد که باتوجه‌به امکان چت کردن و یا هم گروه شدن با افراد غریبه و امکان ایجاد دوستی‌های جدید با افراد ناشناس مشکلات و معضلاتی در پی خواهد داشت.

با استفاده از خرید اشتراک هفتگی به صورت وی آی پی  ماموریت های بازی باز می شود. بازی دارای بسته‌های شانس هم هست که اتکا به شانس و اقبال هم آسیب‌های خود را دارد.

 جدول رتبه‌بندی و قیاس خود با دیگران و دعوت به شبکه‌های اجتماعی مربوط به بازی هم از دیگر امکاناتی است که در اختیار فرزندتان قرار می‌گیرد.

خلاصه‌ی  آن:  این بازی دارای محتوای خشونت‌آمیز بسیاری است. قتل و غارت یکدیگر و کشتار برخی حیوانات بی‌آزار که صرفاً در جهت پیروزشدن و کسب امتیازات است تأثیرات منفی پنهانی در شخصیت و رفتار کودکان می‌گذارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

باتوجه‌به فضای خشونت‌آمیز این بازی  که کشتن و غارت‌کردن صرفاً در جهت زنده‌ماندن و کسب امتیاز بیشتر است.

بد نیست با فرزندتان در مورد جنگ‌هایی  که در طول تاریخ رخ‌داده‌اند صحبت کنید. دلیل جنگیدن انسان‌ها با یکدیگر و غیرمتمدنانه و غیرانسانی بودن جنگ و کشتار را برای او شرح دهید.

در این بازی شاهد صحنه‌هایی از کشتار حیوانات و قطع درختان در جهت بهره‌برداری و منافع شخصی هستیم که این باعث صدمات جبران‌ناپذیری به نابودی منابع حیاتی و انقراض نسل همه‌ی موجودات می‌شود. با فرزندتان در مورد مسئولیت انسان‌ها در قبال حفاظت از محیط‌زیست گفتگو و تحقیق کنید.

به فرزندتان این اطمینان را بدهید که با هم تیم شدن او با افراد دیگر در این بازی مطلع هستید و از او بخواهید که مراقب خطرات احتمالی و حریم خصوصی خود باشد.

 

خلاصه‌ی آن: باتوجه‌به خشونت بالای بازی با فرزندتان در مورد جنگ‌هایی  که در طول تاریخ رخ‌داده‌اند صحبت کنید. دلیل جنگیدن انسان‌ها با یکدیگر و غیرمتمدنانه و غیرانسانی بودن جنگ و کشتار را برای او شرح دهید.

ماجرای بازی

یک بازی مبارزه‌ای در سبک بتل‌رویال است با گرافیک و محیط  کاملاً فانتزی که بازیکن با فرودآمدن توسط چتر نجات وارد یک جزیره می‌شود و در آنجا به کاوش و جستجوی منابع و هم‌زمان به قتل و غارت دیگران می‌پردازد. در این مسیر پرهیجان و وحشیانه، آخرین بازمانده پیروز میدان خواهد بود. بازیکن با ارتقای تسلیحات خود و با انجام مأموریت‌ها علاوه بر مبارزه با رقیبان باید شر حیوانات وحشی را هم کم کند. کاراکتر برای سرعت در جابه‌جایی از انواع حیوانات استفاده می‌کند. برای ارتقای تجهیزات جستجوی بیشتر در منابع جزیره و قتل و غارت لازم است. در پایان هر قسمت صحنه‌های بازی با حرکت‌های درست برای بازیکن بازآفرینی می‌شود. در این بازی که به‌صورت آنلاین انجام می‌شود می‌توان به‌صورت انفرادی و یا با رقیبان آنلاین و همینطور  با امکان چت متنی و صوتی بازی را ادامه داد. با خرید اشتراک هفتگی به صورت وی آی پی ماموریت های بازی باز می شود. سفارشی کردن شخصیت بازی، پاداش‌های روزانه، تبلیغ و جدول رتبه‌بندی هم از دیگر امکانات بازی است.

خلاصه‌ی آن: یک بازی مبارزه‌ای در سبک بتل‌رویال است. بازیکن به کاوش و جستجوی منابع و هم‌زمان به قتل و غارت دیگران می‌پردازد. در این بازی که به‌صورت آنلاین انجام می‌شود می‌توان به‌صورت تیمی بازی را ادامه داد. تبلیغات هم جزئی از بازی است.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها):  android-ios

نام ناشر: Ubisoft Entertainment

نام توسعه‌دهنده:     Ubisoft Entertainment

تاریخ انتشار: 2022/08/30-1401/06/08

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 2022/12/15-1401/09/24

نیاز به اینترنت: کاملا آنلاین است.

امکانات آنلاین: گفتگوی صوتی، گفتگوی متنی، تماشای تبلیغ، ایجاد دوستی، دعوت به عضویت در شبکه‌های اجتماعی، جدول رتبه‌بندی، تشکیل گروه، ذخیره‌سازی، شبکه اجتماعی، چالش، چندنفره بازی‌کردن،

امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بازماندگان وحشی ترین بتل رویال

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!