• امروز : 6 مرداد 1403
logo

نقد و بررسی بازی بابیلون ا جدول و حدس کلمات

author-img

توسط : فاطمه نجفی ارزیاب کدومو

11 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

485 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک بازی کلماتی با سه گیم‌پلی متفاوت است که شامل جدول کلمات، حدس کلمات و کلمات سرعتی می‌باشد. گرافیک بازی برگرفته از المان‌ها و شخصیت‌های تمدن باستانی بابل است. بازی دارای تبلیغ، گردونه ی شانس روزانه و فروشگاه برای خرید سکه ی بیشتر است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی بابیلون یک بازی سرگرم‌کننده است که در افزایش تمرکز، تقویت ذهن و افزایش دایره‌ی لغات مؤثر است. و همچنین آشنایی با تمدن بابل نیز از ویژگی‌های طراحی گرافیکی این بازی می‌باشد که برگرفته از المان‌های تمدن بابل است.

 در مراحل بالاتر و با سخت‌تر شدن بازی فرزندتان نیاز به دریافت راهنمایی خواهد داشت که هر راهنمایی با کسر از امتیاز همراه است و فرزندتان ترغیب به تماشای تبلیغ و خرید درون‌برنامه برای افزایش سکه‌هایش می‌شود.

بازی دارای گردونه ی شانس روزانه است که بازیکن تشویق به استفاده از این آیتم آسیب زا می شود و وابستگی بازیکن برای گرفتن جایزه‌ی بیشتر تأثیر مستقیمی بر روی عزت‌نفس او خواهد داشت.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

گرافیک این بازی برگرفته از المان‌های تمدن بابل است که می‌توانید در این زمینه اطلاعاتی را از طریق جست‌وجو در نت در اختیار فرزندتان قرار دهید.

 باتوجه‌به اینکه ممکن است برخی مراحل و حدس کلمات برای فرزندتان سخت باشد امکان دارد فرزندتان ترغیب به پرداخت درون‌برنامه شود که می‌توانید در مورد نحوه‌ی مدیریت مالی در این بازی با فرزندتان صحبت کنید.

ماجرای بازی

بازی دارای سه گیم‌پلی متفاوت است که شامل جدول کلمات، حدس کلمات و کلمات سرعتی می‌باشد. گرافیک بازی برگرفته از المان‌ها و شخصیت‌های تمدن باستانی بابل است. در بخش جدول کلمات مانند جداول قدیمی چندین سؤال طرح می‌شود و بازیکن باید از میان کلمات به‌هم‌ریخته پاسخ را پیدا کند. در بخش کلمات سرعتی از میان چند گزینه‌ی نمایش‌داده‌شده بازیکن باید در مدت‌زمان اندک حدس بزند حروف به‌هم‌ریخته مربوط به کدام گزینه است و در بخش حدس کلمات بازیکن باید با حروف به‌هم‌ریخته تعدادی کلمه‌ی معنادار را حدس بزند. بازی دارای بخش راهنما است که برای هر بار استفاده 36 سکه از امتیاز بازیکن کاسته می‌شود و با تکمیل هر بخش ۶ امتیاز به بازیکن داده می‌شود. صندوقچه ی کلمات اضافی نیز برای کلماتی است که در بازی وجود ندارد؛ ولی دارای امتیاز هستند. بازی دارای تبلیغ، گردونه شانس روزانه و فروشگاه برای خرید سکه‌ی بیشتر است.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): android

 نام ناشر: ققنوس طلایی ایران

 نام توسعه‌دهنده: ققنوس طلایی ایران

 تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 18/02/2021-30/11/1399

 نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

 امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، اشتراک‌گذاری محتوا، دعوت به شبکه‌های اجتماعی،

 امکان بازی به‌صورت چندنفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بابیلون ا جدول و حدس کلمات

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!