بررسی تخصصی بازی
باباپز

دیدگاه کدومو

«باباپز» بازی جذابی برای سرگرمکردن بازیکن است. در این بازی، بازیکن باید درمدت زمان مشخصی، خیلیسریع سفارش مشتریهایش را تحویل دهد تا عصبانی نشوند و حتی انعام هم به او بدهند. بازیکن در انواع اغذیهفروشیها؛ مثل بستنیفروشی، فلافلی، کبابی و مانند اینها میتواند بازی کند.
شاخص های اثر
بازی هیچگونه محتوای خشونتآمیزی ندارد.
بازی محتوای ترسناک ندارد؛ اما اگر سفارش مشتری دیر تحویل داده شود، مشتری بدخلقی میکند، همچنین بهخاطر فشار زمان، بازیکن مدام در استرس است و ترس شدیدی از باخت دارد.
اگر در تحویل سفارش مشتری دیر اقدام کنید، مشتری با تندی و خشم با شما برخورد و رستوران را ترک میکند. بازیکن برای جلب مشتری و کسب درآمد بیشتر، میتواند و باید ابزارها و محیط کاری خود را مرتب نو و بهروز کند. همچنین در بازی میتوان با دیدن تبلیغ پاداش گرفت، بازی حدی از مصرفگرایی را ترویج میکند. تولید صرفاً با هدف کسب درآمد است که این موضوع آسیبزاست.
بازی رویکرد آموزشی ندارد؛ اما باعث آشنایی کلی بازیکن با ترکیب غذاها، شغل آشپزی و مدیریت رستوران و غذاخوری خواهد شد.
در مورد ترکیب غذاها، ساندویچ و شیرینی از فرزندمان سؤال بپرسیم؛ مثلاً برای پختن یک خورشت قیمه چه چیزهایی نیاز است؟
نظر بازیکن در مورد انواع مشتریها و تفاوتهای آنها چیست؟
جایگاه تلاش در کسب درآمد چیست؟
چه شیوههایی برای بهبود کسبوکار و شغل وجود دارد؟
جایگاه خداوند در این فرایند چیست؟
عکس های منتخب بازی





نظرات کاربران
هیچ نظری وجود ندارد
هیچ نظری وجود ندارد