• امروز : 7 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی اسکور هیرو (قهرمان امتیاز) ( Score! Hero)

author-img

توسط : مریم صدیقی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2383 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بازی اسکور هیرو در ژانر مسابقه‌ای قرار دارد که تصویر یک فوتبال واقعی را به نمایش می‌گذارد. بازی به صورت مرحله‌ای طراحی شده که با گذراندن هر مرحله قابلیت‌های جدیدی مانند ضربه‌ی آزاد و کرنر، به بازی اضافه می‌شود. بازیکن می‌تواند تا حدودی با قوانین فوتبال آشنایی پیدا کند. پیام‌های تبلیغاتی به شکل قابل‌کنترل و بلعکس در بازی وجود دارد.

ژانر : مسابقه ای

26 مناسب خانواده 7 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

اسکور هیرو یک بازی در ژانر ورزشی است که فرزند شما را تا حدودی با قوانین فوتبال و لیگ‌های جهان آشنا می‌کند. با هر ضربه اشتباه بازیکن به دروازه و نشانه‌گیری نادرست، با واکنش دقیق دروازه‌بان روبه‌رو خواهد شد و ممکن است انرژی خود را که به شکل قلب بالای صفحه قرار دارد را از دست بدهد و برای ادامه بازی و کسب انرژی دوباره به تماشای تبلیغ یا خرید آن با پول درون بازی شود. همچنین می‌تواند 24 ساعت صبر کند تا قلب‌های انرژی پر شوند. پول درون بازی را می‌توان از طریق تجربه یا با پول واقعی دریافت کرد. برای پیشبرد بازی باید به هم‌تیمی‌های خود توپ را پاس دهند بنابراین فرزندتان با کار تیمی و همکاری آشنا می‌شوند.

بازیکنان در قسمت فروشگاه بازی می‌توانند کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنند، ویژگی‌های ظاهری او مثل مو و ریش را تغییر دهند و حتی شماره لباس او را تغییر دهند. جالب است بدانید برای خرید شماره لباس، هرچه رقم شماره پایین‌تر یا عدد یک بازیکن معروف در فوتبال واقعی باشد، پول بیشتری باید پرداخت کرد.

طرز کار بازی بسیار ساده است، تنها کافی است با حرکت انگشت روی صفحه، مسیر حرکت توپ را تعیین کرد و این کاربری ساده ممکن است منجر به استفاده بیش از حد از بازی شود.

خلاصه‌ی آن:

کنترل بازی بسیار ساده است و به این‌گونه بازی‌ها بازی‌های شستی هم گفته می‌شود چرا که می‌توان تنها با لمس صفحه بازی را به سمت جلو پیشبرد و همین امر ممکن است منجر به استفاده بیش از حد از بازی شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

یکی از رشته‌های ورزشی پر طرفدار و محبوب در تمام دنیا که از پیر و جوان و هر جنسیتی خواهان آن هستند و بسیار به آن علاقه دارند فوتبال می‌باشد. اگر فرزندتان به بازی فوتبال علاقه‌مند است می‌توانید او را در یک کلاس آموزش فوتبال ثبت نام کنید.

هنگام بازی کنار فرزندان خود نشسته و قوانین فوتبال و رقابت سالم را نیز به فرزندتان آموزش دهید.

معمولاً تبلیغات باعث آشنایی با نرم‌افزارها و بازی‌های جدید می‌شوند. به همین خاطر باید راه ورود این تبلیغات را بست. برای این کار کافی است تا هنگام بازی‌کردن فرزندتان، اینترنت دستگاه را قطع کنید.

همچنین فصول مختلفی دارد که برای عبور از هر فصل باید تعداد مشخصی ستاره جمع‌آوری شود و همین امر موجب می‌شود بازیکن بعضی از مراحل را دوباره بازی کند بنابراین برای تعداد دفعات مراجعه به بازی و زمان استفاده فرزندتان از بازی قانون تعیین نمایید.

خلاصه‌ی آن: اگر فرزندتان به بازی فوتبال علاقه‌مند است می‌توانید او را در یک کلاس آموزش فوتبال ثبت‌نام کنید.

به‌عنوان پیشنهاد می‌توانید آخر هفته‌ها با فرزندتان فوتبال‌ بازی کنید.

ماجرای بازی

این بازی زیرمجموعه بازی‌های ورزشی است که به‌صورت آفلاین و مرحله‌ای طراحی شده است. گرافیک بازی سه‌بعدی است و انیمیشن بازیکنان مثل حرکات بازیکنان هنگام ورود به زمین یا شادی پس از گل، جذابیت بصری بازی را افزایش می‌دهد.

بازیکن در ابتدا از بین چندین شخصیت آماده، می‌تواند به دلخواه یکی را انتخاب و کشور خود را مشخص کند. مراحل اولیه نقش آموزشی داشته و بعد از سپری کردن دوره تمرینات بازی، نوبت به انتخاب یک تیم برای ادامه بازی می‌رسد. در هر مرحله از هر فصل با تیم‌های مختلفی بازی صورت می‌گیرد.

در کل بازی بازیکن فقط وظیفه سه کار را دارد: پاس، شوت و در نهایت گل‌زدن و برای این کارکافیست انگشت خود را در جهت نزدیک‌ترین هم تیمی خود بکشد. هر مرحله مأموریت‌های بخصوص خود را دارد و میزان موفقیت بازیکن در آن‌ها تعیین‌کننده تعداد ستاره ایست که انتهای هر بازی دریافت می‌کند. بازی همچنین فصول مختلفی دارد و برای عبور از هر فصل باید تعداد مشخصی ستاره جمع‌آوری شود و همین امر موجب می‌شود بازیکن برخی از مراحل را بارها بازی کند.

در ابتدای بازی کات سینی از لحظات قبل بازی را نشان می‌دهد و میزان گل‌هایی که رقیب به ثمررساننده است کاملا از پیش تعیین شده است و بازیکن هیچ اختیاری در آن ندارد.

 با هر ضربه اشتباه بازیکن به دروازه و نشانه‌گیری نادرست، با واکنش دقیق دروازه‌بان روبه‌رو خواهد شد و ممکن است انرژی خود را که به شکل قلب بالای صفحه قرار دارد را از دست بدهد و برای ادامه بازی و کسب انرژی دوباره به مجبور به تماشای تبلیغ یا خرید آن با پول درون بازی شود. همچنین می‌تواند 24 ساعت صبر کند تا قلب‌های انرژی پر شوند.

از قابلیت‌های دیگر این بازی می‌توان به امکان شخصی‌سازی بازیکن اشاره کرد، در این قسمت بازیکن می‌تواند اسم، شماره و مدل لباس، مدل مو و ریش کاراکتر را تغییر دهد. همچنین در مراحل بالاتر امکان کسب جوایز و جام‌ها، بهترین گل‌زن، تغییر تیم و باشگاه وجود دارد.

جزئیات اثر

ژانر بازی: مسابقه‌ای

 سیستم عامل(ها): anroid،ios

نام ناشر: First Touch Games Ltd

نام توسعه دهنده: First Touch Games Ltd

تاریخ آخرین به روزرسانی: 18/01/1400-07/04/2021

نیاز به اینترنت: بازی آفلاین است اما باوجود اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید، تبلیغ، جدول رتبه‌بندی، شبکه‌ی اجتماعی، دعوت به عضویت در شبکه‌ی اجتماعی

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسکور هیرو (قهرمان امتیاز)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!