برای رانندگی بهتر، صفحه را بیشتر خط خطی کنید
گیمپلی بازی بر گذراندن یک موتورسوار از میان موانع متنوع دریایی و زمینی استوار است ولی در این میان باید حواس بازیکن به رقیبش هم باشد که از او پیشی نگیرد و اول نشود. در اسکریبل رایدر برخلاف دیگر آثار مشابه به جای فشردن یک دکمه برای حرکت وسیلهی نقلیه باید مکان مشخصی از صفحه را خط خطی کرد. هر چه خطوط حاصل از کشیدن انگشت روی صفحه درهم تنیدهتر و پررنگتر باشند تایرهای موتور بازیکن کلفتتر و پرتوانتر میشوند و آسانتر موانع را پشت سر میگذارند. بازیباز پس از اینکه مراحل را طی کرد یکسری قطعات پیدا میکند و با سر هم کردن آنها میتواند موتورش را به سلیقهی خودش طراحی کند.
نما و نوا
بازی روی جلوهی دیداری اثر کار چندانی انجام نداده است و اشیاء خلقکنندهی محیط آن رنگ و لعابی که باید و شاید را ندارند ولی بازیساز در طراحی و ایجاد محیطهای خلاقانه کارش را خوب انجام داده است: مثلاً باید در بخشی از کار، روی دیگ پر از مواد مذاب رفت، با موتور صخرهنوردی کرد و یا میشود در طول بازی روی یک وسیلهی نقلیهی گاوی شکل با چرخهای مدادی از مسیر لذت برد! اسکریبل رایدر از نظر شنیداری، حرفهای خوبی برای گفتن دارد؛ در این بازی بازیساز کوشیده است از موسیقی و جلوههای صوتی خوبی برای کار استفاده کند تا بیشتر و بهتر بازیکن را با خودش همراه سازد.
نظرات کاربران
هیچ نظری وجود ندارد
هیچ نظری وجود ندارد
افزودن دیدگاه در مورد اسکریبل رایدر