• امروز : 30 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی اسپیس مارشالز۲ ( کلانتر فضایی ۲) (Space Marshals 2)

author-img

توسط : سمیه سرخوش ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1159 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

مارشال فضایی یک بازی تیراندازی سوم‌شخص است که به‌صورت آنلاین و آفلاین قابل‌اجرا است. شخصیتی که در طول بازی باید کنترل شود افسری به نام بورتن است که با استفاده از انواع سلاح‌ها و تجهیزات به مبارزه علیه خلاف‌کاران و زندانیان فراری می‌پردازد.

ژانر : اکشن

4 مناسب خانواده 4 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بیش از 5 میلیون بارگیری در گوگل پلی

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی space marshals 2 اگرچه یک بازی تیراندازی سوم‌شخص است اما در آن خشونت حرف اول را نمی‌زند و گیم پلی بازی روی جنبه‌های تاکتیکال بازی مانند مخفی‌کاری نیز تاکید دارد. برد در هر مرحله نیازمند یک استراتژی و استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات مناسب همان مرحله است. فرزندتان می‌تواند به‌صورت تن‌به‌تن، قراردادن تله‌ها، پرت‌کردن حواس دشمنان و یا بی‌سروصدا دشمنان را از پای دربیاورد و نسبت به انجام مأموریت‌های بازی اقدام نماید. اگرچه این بازی سبب تقویت مهارت تصمیم‌گیری و تفکر استراتژیک در فرزندتان می‌گردد اما هم ذات پنداری با قهرمان داستان و فضای پرهیجان بازی سبب می‌شود که فرزندتان هیجان روانی بالایی را در بازی تجربه کند که تداوم و استمرار آن ممکن است سبب ایجاد استرس و دلهره در فرزندتان گردد. اگر فرزندتان مشغول بازی است و در رده سنی مجاز قرار ندارد سعی کنید یک بازی جایگزین به او معرفی نمایید. المان‌هایی در بازی نمایش داده می‌شود که مطابق بافرهنگ ایرانی-اسلامی نبوده و مروج سبک زندگی غربی است. فرزندتان می‌تواند با استفاده از آیتم‌های تزئینی نظیر کلاه و ... ظاهر کاراکتر را شخصی‌سازی نماید که تأثیری در روند بازی نداشته و بر مصرف‌گرایی دامن می‌زند. خبر خوب اینکه بازی در حالت آفلاین نیز به طور کامل قابل‌اجرا خواهد بود و مخاطرات بازی‌های آنلاین را ندارد. بازی تبلیغات دارد و پرداخت درون‌برنامه‌ای آن فعلاً در ایران فعال نمی‌باشد.

خلاصه‌ی آن:

بازیspace marshals 2  اگرچه یک بازی تیراندازی سوم‌شخص است اما در آن خشونت حرف اول را نمی‌زند و پیروزی در آن نیازمند داشتن تفکر استراتژیک، سرعت عمل و تمرکز می‌باشد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پیشنهاد می‌شود در فضایی صمیمی و دوستانه و با حفظ منزلت و استقلال فرزندتان در مورد محتوای بازی و نقاط مثبت و منفی آن با هم گفت‌وگو کنید و تفکر انتقادی را در فرزندتان پرورش دهید.

در یک فضای تعاملی با فرزندتان در مورد کلیت داستان، قوانین و نحوه انجام آن صحبت کنید. آیا فرزندتان برای پیشبرد بازی استراتژی دارد یا بیشتر از سبک تهاجمی استفاده می‌کند؟ می‌توانید در مورد تاکتیک‌های مورداستفاده فرزندتان، صحنه‌های خشونت‌آمیز و هیجاناتی که در بازی وجود دارد با او گفتگو کنید.

در مورد تفاوت سبک‌های زندگی، فرهنگ‌ها و ارزش‌های اخلاقی جوامع مختلف با فرزندتان گفتگو کنید و نظر او را در مورد نمایش المان‌هایی که با فرهنگ ما مطابقت ندارند بپرسید.

 نوجوانان ظواهر برایشان بسیار اهمیت دارد در مورد آیتم‌های تزئینی که در بازی وجود دارد با فرزندتان صحبت کنید. داشتن یک اسکین جذاب و خاص چقدر برایش ارزشمند است؟

 پیشنهاد می‌شود اگر فرزندتان علاقه‌مند به بازی‌های تیراندازی است، با هم به پینت بال بروید تا ضمن تجربه تیراندازی در دنیای واقعی، اوقات مفرح و خوشی را کنار یکدیگر تجربه نمایید.

خلاصه‌ی آن:

در فضایی صمیمی و دوستانه و با حفظ منزلت و استقلال فرزندتان در مورد محتوای بازی، کلیت داستان، قوانین و نحوه انجام آن با هم گفت‌وگو کنید و تفکر انتقادی را در فرزندتان پرورش دهید.

ماجرای بازی

مارشال فضایی 2 یک بازی در سبک تیراندازی سوم‌شخص است که در محیط‌های علمی تخیلی و غرب وحشی اتفاق می‌افتد. بازیکن می‌تواند با انتخاب یکی از دو کاراکتر مرد یا زن بازی را آغاز نماید. کاراکتر زن با پرداخت درون‌برنامه‌ای آزاد می‌شود. گرافیک بازی سه‌بعدی و در سه کیفیت پایین، معمولی و عالی قابل تنظیم می‌باشد. زاویه دوربین از بالابه‌پایین (ایزومتریک) و مناطق متفاوت با فضایی جذاب در بازی طراحی شده است. سه فصل در بازی وجود دارد که در مجموع 28 مأموریت دارد. بورتون یک مارشال فضایی سابق است که به دلیل استفاده نامناسب از سلاح گرم، درجه وی از او گرفته شده و به سلول نگهدارنده در کشتی فضایی پرتاب می‌شود. او و دو نفر دیگر خود را در حین فرار از زندان، آزاد می‌کنند و کنترل کشتی فضایی را در دست می‌گیرند و آن را به مناطق غیرقانونی Backspace هدایت می‌کنند. گیم پلی بازی بر تلاش آنها برای شکار جنایتکاران فضایی با کمک یک هوش مصنوعی معروف به T.A.M.I. متمرکز است. پس از اتمام هر سطح، بازیکن بسته به عملکرد خود از یک تا پنج‌ستاره می‌گیرد. رتبه‌بندی ستاره‌ها بر اساس عوامل مختلفی مانند تعداد مرگ بازیکنان، تعداد اهداف باارزش بالا و تعداد سرنخ‌های یافت شده است. بازیکن هرچه ستاره‌های بیشتری به دست آورد، پاداش بیشتری در اختیار او قرار می‌گیرد تا در پایان سطح باز شوند. این پاداش‌ها شامل سلاح، بمب، وسایل حواس‌پرتی و زره می‌شوند. بازیکن می‌تواند بین حالت تهاجمی و حالت مخفی‌کاری جابه‌جا شود. در حالت تهاجمی، بازیکن می‌تواند سریع بدود اما در حالت مخفی‌کاری، بازیکن باید با سرعت بسیار کندتری راه برود. بازیکن به مهمات محدودی در بازی دسترسی دارد. هر نوع سلاح دارای مهمات محدود است و اگر مهمات آن سلاح خاص را تمام شود، بازیکن دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند تا مهمات بیشتری را که در قسمت‌های مختلف نقشه یافت می‌شود، بردارد. بازی پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد که امکانات آن در ایران فعال نمی‌باشد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): Android

Ios

نام ناشر: pixelbite

نام توسعه دهنده: pixelbite

تاریخ آخرین به روزرسانی:

1400/09/08

2021/11/29

نیاز به اینترنت: بازی آفلاین است اما در حالت آنلاین امکانات بیشتری در بازی فعال می شود.

امکانات آنلاین:

خرید، چالش، جدول رتبه بندی، ذخیره سازی، تبلیغات

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسپیس مارشالز۲ ( کلانتر فضایی ۲)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!