• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی اتاق بازی اَسترو (Astro's Playroom)

author-img

توسط : احسان دهشیری ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

284 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

در این بازی ویژگی‌های نسل جدید کنسول پلی‌استیشن نشان داده می‌شود. سری کنسول‌های مختلف شرکت سونی در بازی وجود دارند.

ژانر : تفننی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 5 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی Astro's Playroom بازی است که به‌صورت پیش‌فرض بر روی تمامی کنسول‌های پلی‌استیشن 5 نصب شده است. بازیکن رباتی را در این عنوان کنترل می‌کند که مراحل مختلفی پیشروی او است. هدف بازی نشان‌دادن ویژگی‌های جدید دسته DualSense کنسول پلی‌استیشن 5 است. در بازی آیتم‌های نوستالژی و کنسول‌های قدیم شرکت سونی به نمایش در می‌آیند که پس از طی هر مرحله یکی از آن‌ها به نمایش در می‌آید. بازی خشونت خاصی نداشته و یک بازی سرگرم‌کننده است.

خلاصه‌ی آن:

یک بازی ساده در راستای نشان‌دادن ویژگی‌های دسته بازی پلی‌استیشن 5 است که مراحل مختلفی دارد. خشونت بازی کم و طراحی آن کارتونی است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در مورد پیشرفت در زندگی با کودکان خود صحبت کنید. اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد که محصولات در طی زمان بهبود و ارتقا می‌یابند؟

ماجرای بازی

بازی در مورد یک شخصیت رباتی است که هدف نشان‌دادن ویژگی‌های کنسول پلی‌استیشن 5 و دسته بازی آن است. در طی مراحلی که بازیکن باید از موانعی عبور کند، این ویژگی و قابلیت‌ها آموزش‌داده‌شده و مورداستفاده قرار می‌گیرد. بازیکن می‌تواند در فضای بازی بگردد و آیتم‌های طراحی شده را مشاهده کند. هر یک از آیتم‌های بازی در مورد سری کنسول پلی‌استیشن است.

جزئیات اثر

سیستم عامل (ها): پلی‌استیشن 5

نام ناشر: Sony

نام توسعه دهنده: Team ASOBI, Japan Studio

تاریخ انتشار: بیست و دوم آبان 1399 (12 نوامبر 2020)

تاریخ آخرین به روزرسانی: بیست و ششم مرداد 1401 (17 آکوست 2022)

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد؛ اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود

امکانات آنلاین:

امکان بازی به صورت چند نفره محلی: ندارد

نشان‌ها: نشان سلامت

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : سید امیر حسین موسوی

۱۹ مهر ۱۴۰۲

مناسب سن 5 +

سلام ، سلام سلام چیه فکر کردید دیگه نمیام نقد هاتون رو نقد کنم؟ خیر چون نتم ضعیف بود به نقد هاتون حجوم نیاوردم البته تو این نقدتون چیز زیاد ضایعی ندیدم به جز مورد مصرف گرایی آخه انسان عاقل تو نمی‌فهمی کس که اینو رو پی اس ۵ بازی می کنه دیگه نیازی به خرید کنسول های قبلی رو ندارن. من میرم سراغ یکی دیگه از نقد هاتون اگه نت بزاره

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اتاق بازی اَسترو

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!