• امروز : 15 مهر 1403
logo

نقد و بررسی کتاب در کنار او فقط تو بوده‌ای

author-img

توسط : فاطمه اسکندری یگانه ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

43263 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +

شیطان قسم می‌خورد که نگذارد مردم کوفه حق را انتخاب کرده و با حسین(ع) بیعت کنند. او به سراغ تک تک دشمنان امام حسین(ع) و مردم بی وفای کوفه می‌رود و فرمانده ظلم و جور تاریخ، این بار حادثه کربلا را رقم می‌زند.

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید

آنچه لازم است والدین بدانند

این کتاب با این نام خاص و متقاوت به روایت سریع و مختصر وقایع کربلا از ماجرای حضرت مسلم تا روز عاشورا می‌پردازد. اما این بار به شکلی خاص و متفاوت! از زبان شیطان!

این روایت خلاقانه برای نوجوانان جذاب خواهد بود اما برای برخی از بزرگسالان هم می‌تواند جالب باشد.

پیام مهمی که برای نوجوانان دربردارد، اینست که شیطان را نباید دست کم بگیرند، شیطان می‌تواند به دل و فکر انسان‌ها نفوذ کند و اختیار آن‌ها را به دست بگیرد. در مقابل انسان‌ها هم این قدرت را دارند که به وسوسه‌های شیطان گوش نداده و فریبش را نخورند.

هیچکس حتی مومن‌ترین انسان‌ها هم از وسوسه‌های شیطان در امان نیست و با یک لحظه غفلت به دام خواهد افتاد. (هفتاد سال عبادت یک شب به باد می‌رود)

همه‌ی‌ ما یک نفس لوامه و یک نفس اماره داریم. همه‌ی ما همواره بر سر دوراهی حق و باطل قرار داریم و مسئولیت انتخاب هر یک از این دو تنها و تنها بر عهده‌ی خود ماست.

درباره این موارد می‌توان با نوجوان به گفتگو نشست.

همچنین نوجوان می‌تواند اگر مایل است از تجربیاتش در رابطه با زمان‌هایی که بین دوراهی حق و باطل گیر افتاده بوده است و از انتخاب نهایی و نتایج انتخاب‌هایش با والدین صحبت کند.

جزئیات اثر

عنوان کتاب: در کنار او فقط تو بوده‌ای نویسنده: فریبا کلهر تصویرگر: سید میثم موسوی موضوع: داستان مذهبی ناشر: دفتر نشر فرهنگ اسلامی تعداد صفحات: 89

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد در کنار او فقط تو بوده‌ای

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!