یک اثر با روایت بسیار زیبا که خودم به شخصه خیلی باهاش همذات پنداری کردم و ازش لذت بردم داستان بسیار جذاب و گیرا در مورد دختری که زندگی راحتی نداشته و اتفاقاتی که براش میوفته و چه جوری میتونه با شرایط جدید کنار بیاد و این سیر رشد یک بچه آسیب دیده خیلی جذاب بیان شده و توصیه می کنم مطالعه کنید و لذت ببرید
(اوایل کتاب کمی خسونت وجود داره می تونید با فرزندتون درباره اینکه زندگی اون مادر چطور لوده و آیا حق داشته با بچه اینطور رفتار کنه حرف بزنید)
(داستان
نظرات کاربران
بزرگسال
توسط : محمد حسین آشنا
۴ اردیبهشت ۱۴۰۵
یک اثر با روایت بسیار زیبا که خودم به شخصه خیلی باهاش همذات پنداری کردم و ازش لذت بردم داستان بسیار جذاب و گیرا در مورد دختری که زندگی راحتی نداشته و اتفاقاتی که براش میوفته و چه جوری میتونه با شرایط جدید کنار بیاد و این سیر رشد یک بچه آسیب دیده خیلی جذاب بیان شده و توصیه می کنم مطالعه کنید و لذت ببرید (اوایل کتاب کمی خسونت وجود داره می تونید با فرزندتون درباره اینکه زندگی اون مادر چطور لوده و آیا حق داشته با بچه اینطور رفتار کنه حرف بزنید) (داستان
هیچ نظری وجود ندارد
افزودن دیدگاه در مورد جنگی که نجاتم داد