• امروز : 30 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت یادگیری برنامه نویسی با mimo (Learn Coding/Programming: Mimo)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

5 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

48 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +

 این نرم افزار یک اپ آموزشی است که به شما کمک می‌کند تا برنامه‌نویسی را در زبان‌های مختلف مانند پایتون، جاوااسکریپت، اچ‌تی‌ام‌ال، سی‌اس‌اس و اس‌کیو‌ال یاد بگیرید. شما می‌توانید با حل تمرین‌ها، ساخت پروژه‌های واقعی و دریافت گواهینامه‌های قابل اشتراک‌گذاری مهارت‌های خود را ارتقا دهید. شما همچنین می‌توانید با جامعه‌ی میمو در ارتباط باشید و از راهنمایی و همکاری آن‌ها بهره ببرید.

ژانر : آموزشی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین باید در استفاده فرزندان خود از این نرم افزار به چند نکته توجه کنند. اول اینکه باید از تناسب آن با سن فرزند خود قبل از استفاده از این نرم افزار مطمئن شوند. این نرم افزار برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست و نیاز به اجازه والدین دارد. دوم اینکه باید با فرزند خود درباره نحوه صحیح استفاده از این نرم افزار گفتگو کنند. باید به فرزند خود بیاموزند که چگونه از حریم خصوصی خود محافظت کند، چه چیزهایی را به اشتراک بگذارد یا نگذارد، چگونه با دیگران ارتباط برقرار کند و چه زمانی استفاده از نرم افزار را متوقف و استراحت کنند. سوم اینکه باید با فرزند خود درباره محتوای آموزشی این نرم افزار صحبت و از پیشرفت و علاقه‌مندی‌های فرزند خود حمایت کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند خود بپرسید که چرا از این نرم افزار استفاده می‌کند و چه چیزی را دوست دارد یاد بگیرد. به فرزند خود بگویید که شما از علاقه‌مندی و پشتکار او در یادگیری برنامه‌نویسی خوشحال هستید و او را تشویق و تحسین کنید.

با فرزند خود درباره مزایا و معایب استفاده از اینترنت و نرم افزارهای آنلاین صحبت کنید. به فرزند خود بیاموزید که چگونه از حریم خصوصی خود محافظت کند و چه چیزهایی را به اشتراک بگذارد یا نگذارد. به او بگویید که همیشه قبل از استفاده از یک نرم افزار، سیاست‌های حریم خصوصی و شرایط استفاده آن را بخواند و در صورت نیاز، از شما مشورت بگیرد.

با فرزند خود درباره نحوه مدیریت زمان و استفاده متعادل از این نرم افزار صحبت کنید. به فرزند خود بگویید که استفاده بیش از حد از این نرم افزار می‌تواند به سلامتی و روحیه او آسیب بزند و باعث کاهش تمرکز و عملکرد او در مدرسه و فعالیت‌های دیگر شود. به او بیاموزید که چگونه یک برنامه روزانه بسازد و زمان مناسبی را برای استفاده از این نرم افزار، درس خواندن، ورزش کردن، بازی کردن و استراحت کردن در نظر بگیرد.

با فرزند خود درباره نحوه ارتباط برقرار کردن با دیگران از طریق این نرم افزار صحبت کنید. به او بگویید که این نرم افزار می‌تواند یک فرصت خوب برای یادگیری از تجربه‌ها و دیدگاه‌های دیگران باشد و او را با افرادی که علاقه‌مند به برنامه‌نویسی هستند، آشنا کند. اما همچنین به وی بیاموزید که چگونه با احترام و ادب با دیگران صحبت کند، چگونه از نظرات منفی و توهین‌آمیز دوری کند و چگونه از اطلاعات شخصی خود و دیگران حفاظت کند. به فرزند خود بگویید که هرگز با کسی که از طریق این نرم افزار می‌شناسد، قرار ملاقات نگذارد و در صورت مواجهه با هرگونه مشکل یا مزاحمت، به شما اطلاع دهد.

داستان اثر

نرم افزار Learn Coding/Programming: Mimo یک برنامه آموزشی است که به شما کمک می‌کند تا زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی مانند پایتون، جاوااسکریپت، اچ‌تی‌ام‌ال، سی‌اس‌اس و اس‌کیو‌ال را یاد بگیرید. شما می‌توانید با حل تمرین‌ها، چالش‌ها و پروژه‌های واقعی، مهارت‌های خود را ارتقا دهید و گواهینامه‌های قابل اشتراک‌گذاری دریافت کنید. این نرم افزار توسط شرکت Mimo GmbH منتشر شده است و برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس قابل استفاده است.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): اندروید و آی‌او‌اس

نام ناشر: Mimo: Learn to Code

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ (۲۰۲۰/۱۱/۲۵

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: Nov 24, 2023- ۳ آذر ۱۴۰۲

نیاز به اینترنت: آنلاین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد یادگیری برنامه نویسی با mimo

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!