• امروز : 27 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت پِلِیو_برنامه جامعه ورزشی (Playo - Sports Community App)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

42 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +

یک شبکه اجتماعی مخصوص کاربران ورزشی است که امکانات مختلفی دارد. در کشور به امکانات محدودتری دسترسی داریم.

ژانر : شبکه اجتماعی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این نرم افزار مناسب برای کسانی است که علاقه به ورزش دارند و می‌خواهند با دیگرانی شبیه به خود در این زمینه ارتباط برقرار کنند. اگر فرزند شما به ورزش علاقه ندارد یا سطح توانایی و تجربه‌اش با سطح بازیکنان دیگر همخوانی ندارد، ممکن است این نرم افزار برای او جذاب نباشد یا حتی باعث سرخوردگی یا نارضایتی شود.

قبل از دانلود یا استفاده از این نرم افزار، والدین باید با فرزندان خود گفتگو کنند و در مورد اهداف و انتظارات خود از این نرم افزار توافق کنند. والدین باید به فرزندان خود توضیح دهند که این نرم افزار یک برنامه سلامتی و ورزشی است که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا با افرادی با علاقه‌مندی مشترک در این زمینه ارتباط برقرار کنند، مکان‌های ورزشی را پیدا کنند، گروه‌های ورزشی خود را مدیریت کنند، از مربیان و کارشناسان کمک بگیرند، تجهیزات ورزشی را خریداری کنند یا برای رویدادهای ورزشی نزدیک به شما ثبت نام کنند. البته تمامی این خدمات در ایران قابل استفاده نیست. بیشتر بحث شبکه اجتماعی مطرح است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین باید به فرزندان خود بگویند که این نرم افزار فقط برای چه منظوری طراحی شده است و هیچ گونه محتوای غیرمجاز، نامناسب، توهین‌آمیز، خلاف قانون یا بی اخلاقی را نباید در آن پخش یا دریافت کنند. والدین باید با فرزندان خود در مورد محافظت از حساب کاربری، حفظ حریم خصوصی، رعایت حقوق دیگران، پاسخگوئی به عواقب رفتار خود، محدود کردن زمان استفاده، تعادل بین ورزش و سایر فعالیت‌های زندگی، پذیرش نظرات منصفانه و سازنده، جلوگیری از درگیر شدن در مناقشات بی‌مورد یا خطرناک، گزارش دادن مشکلات یا تخلفات به مسئولین سرویس یا پلیس، همکاری با پشتیبانی سرویس در صورت لزوم و سایر مسائل مهم صحبت کنند.

داستان اثر

این نرم‌افزار یک شبکه اجتماعی کامل برای علاقه‌مندان به ورزش است. ورزشکاران می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، با آن‎‌ها قرار ملاقات بگذارند و با هم ورزش کنند، مکان‌های ورزشی را پیدا و رزرو کرد. تیم‌های مجازی ورزشی ایجاد کرد. در فروم موجود در نرم‌افزار از مربیان و کارشناسان کمک گرفت. تجهیزات ورزشی خریداری کرد. اما باید در نظر داشته باشید که تمامی این امکانات در کشور ما قابل استفاده نیستند.

جزئیات اثر

دسترسی به فایل ها و عکس ها

اتصال دائمی به اینترنت

سیستم‌عامل (ها): اندروید، آی‌او‌اس

نام ناشر: PLAYO

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 21 آگوست 2021

نیاز به اینترنت: آنلاین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پِلِیو_برنامه جامعه ورزشی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!