• امروز : 27 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت پِدرومتر_نرم‌افزار قدم شمار (Pedometer - Step Counter App)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

47 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +

یک نرم افزار رایگان و مفید برای شمارش قدم‌های شما و فرزندتان است. با فرزندتان گفتگو کنید و با هدف گذاری‌های متناسب با توانایی‌هایش او را به ورزش تشویق کنید.

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

یک نرم افزار گام شمار می‌تواند یک ابزار مفید برای تشویق فرزندان به فعالیت بدنی و سلامت باشد. والدین عزیز، می‌توانید با استفاده از چند راهنمایی زیر، با فرزندان خود درباره این نرم افزار گفتگو کنید:

اهداف قابل دسترس و جذاب تعیین کنید: می‌توانید با فرزندان خود هماهنگ کنید که چقدر قدم در روز داشته باشند و این هدف را با استفاده از نرم افزار گام شمار پیگیری کنید. اهداف باید منطبق با سطح توانایی و علاقه فرزندتان باشد. برای مثال، می‌توانید با فرزند خود توافق کنید که هر روز ۵ هزار قدم برود و این را به تدریج به ۱۰ هزار قدم افزایش دهد. همچنین می‌توانید جایزه‌های جذاب برای رسیدن به اهداف در نظر بگیرید، مثلاً یک بازی جدید، یک فیلم دلخواه، یا یک پذیرایی خاص.

با هم پیاده روی کنید: می‌توانید با همراهی فرزندتان نقش الگو برای فرزندان خود باشید. شما می‌توانید با فرزند خود پیاده روی کنید و این را به عنوان یک فرصت برای صحبت کردن، لذت بردن در نظر بگیرید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

اهمیت راه رفتن را توضیح دهید: می‌توانید به فرزندان خود بگویید که حرکت کردن به بهبود سلامت قلب، مغز، مفاصل، استخوان‌ها و سیستم ایمنی کمک می‌کند.

داستان اثر

یک نرم افزار رایگان و دقیق برای شمارش قدم‌های شما است. این نرم افزار با استفاده از حسگر داخلی گوشی شما قدم‌های شما را به صورت خودکار ردیابی می‌کند. شما نیازی به روشن کردن GPS ندارید. این کار باعث می‌شود در مصرف باتری گوشی شما صرفه جویی شود. همچنین این نرم افزار می‌تواند کالری‌های سوخته، مسافت پیاده روی و زمان فعالیت شما را ثبت کند. تمام این داده‌ها در نمودارهای روزانه، هفتگی و ماهانه به شما نشان داده می‌شوند.

جزئیات اثر

تبلیغ غیر قابل کنترل

دسترسی به موقعیت مکانی

لینک به بقیه اپ / سایت

ارائه سیاست‌های حریم خصوصی

سیستم‌عامل (ها): اندروید، آی‌اواس

نام ناشر: ITO Technologies, Inc.

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ مطابق با ۶ آگوست ۲۰۲۳ میلادی

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ مطابق با ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ میلادی

نیاز به اینترنت: آفلاین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پِدرومتر_نرم‌افزار قدم شمار

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!