• امروز : 30 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت نرم‌افزار: مای درس (گام به گام رایگان)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

84 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
نرم‌افزار مای‌درس یک گام‌به‌گام رایگان مباحث درسی است. والدین باید دقت داشته باشند که فرزندانشان به استفاده مداوم از این نرم‌افزار عادت نکنند. بهتر است والدین خودشان از این نرم افزار برای استفاده فرزندانشان بهره گیرند.

ژانر : آموزشی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 5 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید

آنچه لازم است والدین بدانند

نرم افزار مای درس یک اپلیکیشن کمک آموزشی است که به دانش آموزان امکان دسترسی به محتوای آموزشی متنوع و کیفی را می‌دهد. این نرم افزار شامل گام به گام، ویدیوهای آموزشی، جزوات کمک درسی، نمونه سوالات امتحانی و آزمون های آنلاین است. این نرم افزار از تبلیغات مزاحم برخوردار است که گاهی محتوای نامناسب و نامرتبطی را ارائه می‌دهند. برای خلاصی از دست تبلیغات نیازمند پرداخت درون‌برنامه است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

 به فرزندتان بگویید که این نرم افزار نمی‌تواند جایگزین معلمان و کتاب‌های درسی شود، بلکه باید به عنوان یک منبع مکمل و تکمیلی در نظر گرفته شود.

باید با فرزندان خود درباره محتوای این نرم افزار گفتگو کنید و از آنها بخواهید که نظرات و سوالات خود را با شما در میان بگذارند. والدین همچنین باید مدت زمان استفاده از این نرم افزار را محدود کنند.

داستان اثر

این نرم افزار یک اپلیکیشن کمک آموزشی است که برای دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم طراحی شده است. امکانات نرم افزار مای درس عبارتند از:

گام به گام، ویدیوهای آموزشی، جزوات کمک درسی، نمونه سوالات امتحانی و آزمون های انلاین برای دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

امکان دسترسی به فایل ها و عکس های مربوط به مطالب درسی

امکان لینک دادن به برنامه ها و سایت های مفید و مرتبط با دروس

محتوای این نرم‌افزار رایگان است. با پرداخت درون برنامه و خرید اشتراک می‌توان تبلیغات بسیار فراوان برنامه را حذف کرد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): اندروید نام ناشر: گروه آموزشی عصر تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ (۲۸ فوریه ۲۰۲۱) تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ (۴ آوریل ۲۰۲۱) نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است. پشتیبانی آنلاین دسترسی به فایل ها و عکس ها لینک به بقیه اپ / سایت تعاملات مالی دانلود اپ، بازی و ... اتصال دائمی به اینترنت پشتیبانی امنیتی  

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : کسری حسنلو

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مناسب سن 5 +

این نرم افزار برای دوره متوسطه دوم فقط انسانی و تجربی و ریاضی داره و رشته های دیگه نداره

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نرم‌افزار: مای درس (گام به گام رایگان)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!