• امروز : 18 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت قلم قرآنی هُدی

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

68 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +

نرم افزار قلم قرآنی هدی یک نرم افزار مذهبی است که به فرزندان شما کمک می‌کند تا قرآن کریم را بهتر بخوانند، بفهمند و تدبر کنند. این نرم افزار با استفاده از فونت هوشمند و صفحات زیبای عثمان طه، متن قرآن را خوانا و جذاب نشان می‌دهد. همچنین، این نرم افزار از صدای ۳۰ قاری مشهور و چهار تفسیر معروف پشتیبانی می‌کند. فرزندان شما می‌توانند با لمس هر آیه، آن را با صدای قاری مورد نظر خود گوش دهند و ترجمه و تفسیر آن را مشاهده کنند. این نرم افزار بدون نیاز به اینترنت کار می‌کند اما برای استفاده از تمامی امکانات نرم افزار نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستید.

ژانر : آموزشی

0 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این نرم افزار نیاز به ارتقاء به نسخه کامل دارد تا بتوان از قلم هوشمند قرآنی برای بیشتر صفحات قرآن استفاده کرد. برای این کار باید هزینه پرداخت کرد.

برای دانلود صفحات، صوت‌ها، تفسیرها و ترجمه‌ها نیاز به اینترنت دارد. بنابراین باید مراقب مصرف داده‌های اینترنت خود باشند.

از آنتی ویروس‌ها و نرم افزارهای تمیزکننده حافظه متاثر می‌شود و ممکن است فایل‌های دانلود شده را حذف کنند. بنابراین باید از این نوع نرم افزارها استفاده نکنند یا تنظیمات آنها را طوری کنند که فایل‌های نرم افزار قلم قرآنی هدی را حذف نکنند.

این نرم افزار یک منبع آموزشی و مرجع قرآنی است و نه یک بازی یا سرگرمی. بنابراین باید با احترام و توجه به متن قرآن بپردازند و از صدای قاری‌ها و تفسیرها برای بهتر فهمیدن معانی و مفاهیم قرآن استفاده کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به فرزندتان کمک کنید تا بتواند از این نرم‌افزار به درستی استفاده کند و قرآن کریم را حفظ نماید.

داستان اثر

نرم افزار قلم قرآنی هدی یک نرم افزار مذهبی است که امکان مطالعه، قرائت، ترجمه و تفسیر قرآن کریم را به کاربران می‌دهد. این نرم افزار با استفاده از فونت هوشمند و صفحات رسم الخط عثمان طه، ظاهری زیبا و خوانا برای متن قرآن فراهم کرده است. همچنین، از صدای ۳۰ قاری بین المللی و چهار تفسیر معتبر پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با لمس هر آیه، آن را با صدای قاری مورد نظر خود گوش دهند و ترجمه و تفسیر آن را مشاهده کنند.

جزئیات اثر

تبلیغ فیلتر شده

تعاملات مالی

سیستم‌عامل (ها): اندروید

نام ناشر: گروه مذهبی زنده روید

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ (۷ اکتبر ۲۰۱۷)

تاریخ آخرین به‌روزرسانی:  ۲۳ آذر ۱۳۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸)

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قلم قرآنی هُدی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!