• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم قلعه بساز و بازی کن (Castle - Make and Pla‪y‬)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

49 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +

یک نرم افزار خلاقانه است که به شما اجازه می‌دهد کارت‌های تعاملی بسازید و بازی کنید. شما می‌توانید از ویرایشگر قدرتمند این نرم افزار برای ایجاد کارت‌هایی که شامل شکل‌ها، انیمیشن‌ها، فیزیک، صدا و قوانین هستند، استفاده کنید. همچنین می‌توانید کارت‌های دیگران را مشاهده و دنبال کنید و پروفایل خود را ایجاد کنید. رده سنی این نرم افزار نوجوان است و ممکن است شامل محتوای نامناسب برای کودکان باشد.

ژانر : ابزار

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این نرم افزار برای رده سنی نوجوان مناسب است و ممکن است شامل محتوایی باشد که برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نباشد.

این نرم افزار به اینترنت نیاز ندارد اما با اتصال به اینترنت می‌توانید از امکانات بیشتری مانند مشاهده و دنبال کردن کارت‌های دیگران، ایجاد پروفایل و اشتراک گذاری کارت‌های خود استفاده کنید.

این نرم افزار دسترسی به دوربین، موقعیت مکانی، فایل‌ها و عکس‌ها را می‌خواهد. این دسترسی‌ها برای ایجاد و ذخیره کارت‌ها، استفاده از عکس‌های شخصی برای آواتار / پروفایل و اشتراک گذاری کارت‌ها با دیگران لازم است. والدین باید از حریم خصوصی فرزندان خود مراقبت کنند و اجازه دسترسی به این اطلاعات را به صورت اختیاری بدهند.

این نرم افزار شامل تبلیغات فیلتر شده است که می‌توانند با خرید نسخه بدون تبلیغات غیر فعال شوند. والدین باید از خرج کردن فرزندان خود بدون اجازه آنها جلوگیری کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره علایق، هدف‌ها و انتظارات خود از این نرم افزار صحبت کنید. بپرسید که چه کارت‌هایی را دوست دارند بسازند یا بازی کنند و چه چیزی را از آنها یاد می‌گیرند. همچنین بپرسید که چه خالقانی را دنبال می‌کنند و چه کارت‌هایی را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

با فرزندان خود درباره مزایا و معایب این نرم افزار صحبت کنید. به آنها بگویید که چه چیزهایی را در این نرم افزار دوست دارید و چه چیزهایی را نه. به آنها توضیح دهید که چرا باید  مراقب دسترسی‌هایی که این نرم افزار می‌خواهد، باشند و چگونه می‌توانند حریم خصوصی خود را حفظ کنند. همچنین به آنها بگویید که چرا باید نسبت به تبلیغاتی که در این نرم افزار می‌بینند، احتیاط کنند و چگونه می‌توانند آنها را فیلتر یا غیر فعال کنند.

با فرزندان خود درباره محدودیت‌های زمانی و محتوایی برای استفاده از این نرم افزار توافق کنید. به آنها بگویید که چه مقدار زمان در روز می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند و چه زمان‌هایی استفاده از آن را متوقف نمایند. همچنین به آنها بگویید که چه نوع کارت‌هایی را می‌توانند بسازند یا بازی کنند و چه نوع کارت‌هایی را نه. به آنها بگویید که چرا این محدودیت‌ها برای سلامتی و خوشبختی آنها مهم هستند و چگونه می‌توانند زمان خود را بین فعالیت‌های مختلف تقسیم کنند.

داستان اثر

این نرم افزار یک ابزار خلاقانه و سرگرم کننده است که به شما اجازه می‌دهد کارت‌های تعاملی بسازید و بازی کنید. شما می‌توانید کارت‌هایی را که شامل عناصری هستند که می‌توانید لمس و کنترل کنید، با استفاده از ویرایشگر قدرتمند این نرم افزار ایجاد کنید. کارت‌ها می‌توانند اسباب بازی، صحنه، داستان، دنیای کوچک، انیمیشن یا فقط خرده کاری باشند. شما می‌توانید کارت‌ها را با هم ترکیب کنید تا دنیاهایی را که می‌توانید کاوش کنید یا داستان‌هایی را که شاخه‌بندی و پویا هستند، ایجاد کنید. همچنین می‌توانید کارت‌های جدید و محبوبی را که توسط سایر خالقان در این جامعه ساخته شده‌اند، مشاهده کنید. می‌توانید خالقان مورد علاقه‌تان را دنبال کنید و زمانی که کارت جدیدی منتشر می‌کنند، مطلع شوید. همچنین می‌توانید یک پروفایل منحصر به فرد ایجاد کنید که کارت‌هایی را که ساخته و بازی کرده‌اید، نشان دهد. هر کسی می‌تواند با استفاده از ویرایشگر Castle کارت‌ها را ایجاد کند. شما می‌توانید با یک خرده کاری در ابزار طراحی ساده اما قوی که شامل شکل‌ها، لایه‌ها و حتی انیمیشن فریم به فریم است، شروع کنید. سپس نقاشی خود را با حرکت، فیزیک، رفتارها، قوانین و افکت‌های صوتی زنده کنید. Castle را دانلود کنید و یک جهان از هنر تعاملی شخصی و سرگرم کننده را کشف کنید!

جزئیات اثر

تبلیغ فیلتر شده

دسترسی به موقعیت مکانی

دسترسی به دوربین

دسترسی به فایل ها و عکس ها

اشتراک گذاری تصویر، گیف و فیلم

استفاده از عکس پیش فرض برای آواتار / پروفایل

استفاده از عکس دلخواه برای آواتار / پروفایل

تعاملات مالی

آپلود فایل با دسترسی همگانی

آپلود محتوا با نظارت (محتوا / حریم خصوصی)

سیستم‌عامل (ها): اندروید

نام ناشر: Monterey’s Coast, Inc.

تاریخ انتشار:  ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۸ اکتبر ۲۰۲۳

تاریخ آخرین به‌روزرسانی:  آبان ۱۴۰۲ / ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قلعه بساز و بازی کن

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!