• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت فینکا | آموزش برنامه نویسی با گوشی

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

3 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

124 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +

نرم افزار فینکا یک برنامه آموزشی است که به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا با استفاده از گوشی موبایل زبان‌های برنامه نویسی را یاد بگیرند. این برنامه به صورت جذاب و ساده مفاهیم برنامه نویسی را توضیح می‌دهد و تمرین‌های متنوعی را برای تقویت مهارت‌ها ارائه می‌کند. این برنامه از تبلیغات مزاحم خودداری می‌کند و پشتیبانی آنلاین دارد. این برنامه به داده‌های شخصی کاربران دسترسی ندارد و هیچ گونه ارتباط فردی و خصوصی را ایجاد نمی‌کند. این برنامه به کودکان و نوجوانان الگوی مثبتی از یادگیری و خلاقیت می‌دهد و سبک زندگی سالمی را ترویج می‌کند.

ژانر : آموزشی

2 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

به فرزندان خود اجازه دهید تا از این نرم افزار برای یادگیری برنامه نویسی استفاده کنند. این نرم افزار می‌تواند به افزایش علاقه و استعداد فرزندان در زمینه‌های علمی و فناوری کمک کند. در صورت علاقه فرزندتان به برنامه‌نویسی می‌توانید اشتراک ماهیانه و سالیانه برنامه را داشته باشید. این نرم‌افزار دارای فروم‌های پرسش و پاسخ است که فرزندتان می‌تواند سواالات خود را از دیگران بپرسد و پاسخ دریافت کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره محتوای این نرم افزار گفتگو کنید و از پیشرفت‌ها و چالش‌های آن‌ها در یادگیری برنامه نویسی با خبر شوید. فرزندانتان را تشویق و تحسین کنید و از آن‌ها بخواهید که نمونه‌هایی از کارهایی که با این نرم افزار انجام داده‌اند را به شما نشان بدهند.

به فرزندان خود کمک کنید تا زمان مناسبی را برای استفاده از این نرم‌افزار اختصاص دهند.

داستان اثر

این نرم افزار یک اپلیکیشن آموزشی است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از گوشی موبایل زبان‌های برنامه نویسی مختلفی را یاد بگیرید. برخی از زبان‌هایی که می‌توانید با این نرم افزار یاد بگیرید عبارتند از: پایتون، جاوا اسکریپت، HTML/CSS، C و C++ و …

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): اندروید

نام ناشر: نرم افزار هوشمند اول بهشتی (هاب)

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱)

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ (۱۴ دسامبر ۲۰۲۳)

نیاز به اینترنت: دارد و کاملا آنلاین است

تبلیغ فیلتر شده

پشتیبانی آنلاین

دسترسی به فایل ها و عکس ها

لینک به بقیه اپ / سایت

اتصال دائمی به اینترنت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد فینکا | آموزش برنامه نویسی با گوشی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!