• امروز : 30 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت صدای خواب کودک (baby sleep sounds)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

8 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

89 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 1 +

این اپلیکیشن بدون دسترسی های خصوصی و بدون نیاز به اینترنت است. صداهای آرامش بخش برای خوابیدن نوزاد و کودک دارد که برای همه گروه های سنی مناسب است.

ژانر : ابزار

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

قبل از استفاده از این نرم افزار، مطمئن شوید که گوشی خود را در حالت پرواز قرار داده‌اید و صدای زنگ و اعلانات را خاموش کرده‌اید. این کار باعث می‌شود که هیچ چیزی مزاحم خواب فرزندتان نشود. همچنین در مصرف باطری گوشی شما صرفه جویی می‌شود.

برای انتخاب صدای مناسب برای فرزندتان، بهتر است که با توجه به شخصیت و علاقه‌های فرزندتان، صداهای مختلف را امتحان کنید. بعضی بچه‌ها ممکن است صدای آب یا باد را دوست داشته باشند، در حالی که بعضی دیگر صدای قلب یا سکوت را ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید صداهای مختلف را با هم ترکیب کنید تا یک میکس مناسب بسازید.

برای تنظیم حجم صدا، بهتر است که به سطح نویز محیط توجه کنید. حجم صدا باید به قدری باشد که صداهای نامطلوب را پوشش دهد، اما نباید به قدری زیاد باشد که بچه‌تان را ناراحت یا مضطرب کند. شما می‌توانید حجم هر صدا را به طور جداگانه تنظیم کنید.

برای تعیین زمان خاموش شدن نرم افزار، بهتر است که به عادات خواب بچه‌تان توجه کنید. معمولاً، ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پس از خوابیدن بچه، نرم افزار را خاموش کنید. این کار باعث می‌شود که بچه‌تان به صورت طبیعی به سکوت عادت کند و در صورت بیدار شدن، نیاز به صدای نرم افزار نداشته باشد. شما می‌توانید یک تایمر را در نرم افزار فعال کنید.

داستان اثر

این نرم افزار یک ابزار کاربردی است که به کاربر کمک می‌کند تا با استفاده از صوت نویز سفید و آهنگ‌های آرامش بخش، کودک خود را بخواباند. این نرم افزار دارای امکانات زیر است:

کاربر می‌تواند صداهای مختلف را با هم ترکیب کند تا یک میکس مناسب برای فرزندش بسازد.

کاربر می‌توانید یک تایمر و چراغ شب را در صورت نیاز فعال کند.

این نرم افزار بدون تبلیغات و پنجره های مزاحم است و فقط محدودیت زمانی استفاده از نسخه رایگان دارد که با خرید نسخه کامل قابل حذف است.

جزئیات اثر

لینک به بقیه اپ / سایت

امکان ریپورت (گزارش)

سیستم‌عامل (ها): اندروید، آی‌او‌اس

نام ناشر: نسخه iOS نرم افزار Ertan Eksi است و نسخه Android نرم افزار Urbandroid (Petr Nálevka) است.

تاریخ انتشار: ۱۹ ژانویه ۲۰۱۶ میلادی1 - ۳۰ دی ۱۳۹۴ شمسی

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ میلادی1 - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ شمسی

نیاز به اینترنت: آفلاین است

نشان‌ها:سلامت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد صدای خواب کودک

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!