• امروز : 15 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت روتد_تسکین اضطراب و پنیک (Rootd - Anxiety & Panic Relief)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

40 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +

این نرم افزار یک ابزار برای کمک به افرادی است که از اضطراب و حملات پنیک رنج می‌برند. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید راه‌هایی برای مقابله با اضطراب و پنیک را یاد بگیرید و از تمرینات تنفسی، تصویرسازی، خاطره‌نویسی و درس‌های آموزشی استفاده کنید. این نرم افزار توسط متخصصان روانشناسی تأیید شده است و بر اساس روش‌های درمان شناختی-رفتاری (CBT) طراحی شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که با فشار روانی که احتمالاً در زندگی روزمره با آن مواجه هستید، بهتر کنار بیایید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. برای دسترسی به تمامی امکانات نرم‌افزار نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستید.

ژانر : سلامتی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این نرم افزار جایگزین درمان تخصصی نیست و باید در صورت نیاز به مشاوره یا درمان روانشناسی، از متخصصان مربوطه کمک بگیرند.

این نرم افزار پیامهای مثبتی را درباره سبک زندگی سالم، آموزش و فضائل اخلاقی منتقل می‌کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندتان درباره علل و عواقب اضطراب و حملات پنیک صحبت کنید و از آن‌ها حمایت کنید.

با فرزندتان درباره نحوه تنظیم مدت زمان و بازه زمانی استفاده از نرم افزار توافق کنید و به آن‌ها توضیح دهید که چرا این محدودیت‌ها لازم هستند.

داستان اثر

یک نرم افزار است که به شما کمک می‌کند تا با اضطراب و حملات پنیک خود مقابله کنید و راه‌هایی برای تسکین آن‌ها را یاد بگیرید. این نرم افزار شامل چندین بخش است که هر کدام یک نقش مهم در بهبود سلامت روانی شما دارند. این بخش‌ها عبارتند از:

روتر: یک دکمه قرمز است که شما می‌توانید در زمان بروز حمله پنیک فشار دهید و از راهنمایی‌هایی برای متوقف کردن حمله پنیک استفاده کنید. این راهنمایی‌ها بر اساس تکنیک‌های CBT هستند و شما را قدم به قدم هدایت می‌کنند.

درس‌های فهم: در این بخش شما می‌توانید درباره منشأ اضطراب، نحوه تجربه حملات پنیک توسط بدن و ذهن و دلایل بروز آن‌ها بیشتر بدانید. این درس‌ها به شما کمک می‌کنند تا با اضطراب خود روبرو شوید و از ترس و نگرانی خود کاسته شوید.

تنفسر: یک ابزار است که شما را در انجام تمرینات تنفسی راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در زمان‌های استرس‌زا آرامش پیدا کنید. تنفس عمیق یکی از روش‌های موثر برای کاهش اضطراب است و شما می‌توانید با استفاده از این ابزار آن را به عادت خود تبدیل کنید.

تصویرسازر: یک ابزار است که شما را در انجام تمرینات تصویرسازی و اسکن بدنی راهنمایی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا از صداهای طبیعت لذت ببرید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا با توجه به حالت روحی خود، تصاویری را انتخاب کنید که به شما احساس آرامش و خوش‌بینی می‌دهند.

خاطره‌نویسی: یک ابزار است که شما را تشویق می‌کند تا حالت خود را در طول روز ثبت کنید و الگوها و عادت‌هایی را شناسایی کنید که ممکن است منجر به بروز اضطراب و حملات پنیک شوند. این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند تا از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خود قدردانی کنید و از خودتان تشویق بخواهید.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): اندروید و iOS نام ناشر: Simply Rooted Media تاریخ انتشار: ۲۰۱۸-۰۲-۱۵ میلادی / ۱۳۹۶-۱۱-۲۶ شمسی تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۲۰۲۱-۱۲-۲۰ میلادی / ۱۴۰۰-۰۹-۲۹ شمسی نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.  

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد روتد_تسکین اضطراب و پنیک

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!