• امروز : 15 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت راه ستاره ۲_دید آسمان شب (Star Walk 2 - Night Sky View)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

31 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +

یک نرم افزار آموزشی و سرگرم کننده است برای کسانی که علاقه به آسمان شب و ستاره‌شناسی دارند، کمک می‌کند تا اجسام آسمانی را به راحتی شناسایی و مشاهده کنند. این نرم افزار می‌تواند برای کودکان و نوجوانان مناسب باشد، چرا که آن‌ها را با جهان فضا و آسمان آشنا می‌کند و اطلاعات جالب و مفیدی را به آن‌ها می‌دهد. لازم به ذکر است این نرم‌افزار رایگان نیست و برای استفاده نیازمند خرید نرم افزار یا استفاده از نسخه‌های مود شده هستید.

ژانر : آموزشی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید

آنچه لازم است والدین بدانند

نرم افزار رایگان نیست و برای استفاده باید از فروشگاه‌های نرم افزار تهیه کنید. اما ممکن است بتوانید از نسخه مود شده نرم افزار هم استفاده نمایید. نسخه مود شده یک برنامه یا بازی، نسخه‌ای است که توسط افراد دیگر از نسخه اصلی دستکاری شده و ویژگی‌هایی مانند منابع نامحدود، آنلاک بودن مراحل یا اسکین‌ها، حذف تبلیغات و غیره را دارد. فقط دقت داشته باشید که ممکن است این نسخه‌ها ویروسی باشند یا نتوان از تمامی امکانات آن بهره برد.

با فرزندانتان درباره آسمان شب و اجسام آسمانی گفتگو کنید و سوالات آن‌ها را پاسخ دهند، چرا که ممکن است علاقه‌مندی و دانش آن‌ها را افزایش دهد.

به آن‌ها بگویید از خرید درون برنامه‌ای نرم افزار جلوگیری کنند، چرا که ممکن است هزینه‌های غیر منتظره‌ای را به وجود آورد.

مراقب باشید فرزندانتان از استفاده طولانی مدت از نرم افزار و نگاه کردن به صفحه روشن در شب خودداری کنند، چرا که ممکن است به چشمان و خواب آن‌ها آسیب برساند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به فرزندانتان توضیح دهید که این نرم افزار یک ابزار آموزشی و سرگرم کننده است که به آن‌ها کمک می‌کند تا آسمان شب را بیشتر بشناسند و لذت ببرند، اما نباید از آن به عنوان یک منبع قطعی و معتبر استفاده کنند.

به فرزندانتان نشان دهید که چگونه می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی خود، اجسام آسمانی را در زمان واقعی شناسایی و مشاهده کنند و از واقعیت افزوده لذت ببرند.

به فرزندانتان بگویید که چگونه می‌توانند با استفاده از تقویم و ساعت، آسمان را در هر تاریخ و زمانی که می‌خواهند مشاهده کنند و از تغییرات آسمان در طول سال و شبانه‌روز آگاه شوند.

به فرزندانتان نشان دهید که چگونه می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره اجسام آسمانی بدست آورند و عکس‌ها و مدل‌های سه بعدی زیبایی از آن‌ها را ببینند و از صداها و موسیقی‌های مربوط به آن‌ها لذت ببرند.

به فرزندانتان بگویید که چگونه می‌توانند از اخبار و رویدادهای جالب آسمان شب مطلع شوند و زمان بهترین مشاهده را بدانند و با دوستان و خانواده‌شان به اشتراک بگذارند.

داستان اثر

یک نرم افزار آسمان شب است که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین گوشی خود، اجسام آسمانی را در زمان واقعی شناسایی و مشاهده کنید. می‌توانید با حرکت دادن گوشی خود، نقشه آسمان را در هر جهتی که می‌خواهید ببینید. همچنین می‌توانید با استفاده از تقویم و ساعت، آسمان را در هر تاریخ و زمانی که می‌خواهید مشاهده کنید. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره ستاره‌ها، سیارات، صورت‌های فلکی، ماهواره‌ها، سفینه‌های فضایی، سحابی‌ها و سایر اجسام آسمانی بدست آورید و عکس‌ها و مدل‌های سه بعدی زیبایی از آن‌ها را ببینید. همچنین می‌توانید از اخبار و رویدادهای جالب آسمان شب مطلع شوید و زمان بهترین مشاهده آن‌ها را بدانید.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): اندروید، ای‌اواس

نام ناشر: Vito Technology Inc.

تاریخ انتشار: ۲۱ اوت ۲۰۱۴ میلادی (۳۰ مرداد ۱۳۹۳ شمسی)

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ میلادی (۶ دی ۱۴۰۲ شمسی)

نیاز به اینترنت:  دارد و کاملا آنلاین است

تبلیغ فیلتر شده

دسترسی به موقعیت مکانی

دسترسی به دوربین

تعاملات مالی

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد راه ستاره ۲_دید آسمان شب

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!