• امروز : 1 خرداد 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت دنیای رنگ‌آمیزی دیزنی (Disney Coloring World)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

2 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

64 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +

دنیای رنگ‌آمیزی دیزنی به کودکان این امکان می‌دهد با شخصیت‌های دیزنی و پیکسار رنگ آمیزی و تزئین کنند. این نرم افزار دارای تبلیغات فیلتر شده و پشتیبانی آنلاین است و نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد. این نرم افزار همچنین دارای تعاملات مالی است و برای دسترسی به برخی از شخصیت‌ها و امکانات نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارد.

ژانر : ابزار

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این نرم‌افزار یک ابزار سرگرم‌کننده برای رنگ‌آمیزی شخصیت‌های دیزنی است.برای استفاده فرزندتان توجه به چند نکته ضروری است:

مصرف‌گرایی و وابستگی بچه‌ها به شخصیت‌های دیزنی موضوعاتی هستند که برای بسیاری از والدین نگرانی‌برانگیز است. برخی از نکاتی که می‌توان در این زمینه در نظر گرفت، عبارتند از:

مصرف‌گرایی باعث می‌شود که افراد از ارزش‌های دیگری مانند خانواده، دوستی، هنر، فرهنگ و محیط زیست غافل شوند و فقط به خرید و مصرف کالا و خدمات توجه کنند.

وابستگی بچه‌ها به شخصیت‌های دیزنی ممکن است باعث شود که آن‌ها از خودشان، از دیگران و از جهان واقعی راضی نباشند و به دنبال الگوهای نامناسب و غیر واقعی باشند.

الگو برداری از شخصیت‌های دیزنی ممکن است باعث شود که بچه‌ها نقش‌های جنسیتی، اجتماعی و فرهنگی را به صورت ساده‌لوحانه و کلیشه‌ای درک کنند و از تنوع و تفاوت‌های انسانی غافل شوند

همچنین لازم است قبل از نصب این نرم افزار برای فرزندان خود، سیاست‌های حریم خصوصی و شرایط استفاده آن را مطالعه کنید و محدودیت‌های لازم را برای خرید و تبلیغات تنظیم کنید.

به عنوان نکته مثبت نرم‌افزار می‌توان گفت که در حالتی که فرزندتان خودش باید شکلی را رنگ‌آمیزی کند دقت او برای هماهنگی و بیرون نزدن از خط‌ها افزایش می‌یابد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با بچه‌های خود درباره شخصیت‌های دیزنی و داستان‌های آن‌ها گفتگو کنید و به آن‌ها بیاموزید که چگونه به صورت انتقادی و تحلیلی به آن‌ها نگاه کنند.

با بچه‌های خود درباره الگوهای مثبت و منفی که در شخصیت‌های دیزنی وجود دارد صحبت کنید و به آن‌ها بیاموزید که چگونه از الگوهای مثبت الهام بگیرند و از الگوهای منفی دوری کنند.

با بچه‌های خود درباره تنوع و تفاوت‌های انسانی صحبت کنید و به آن‌ها بیاموزید که چگونه از نظرات، احساسات، ارزش‌ها و فرهنگ‌های مختلف احترام بگذارند و از آن‌ها یاد بگیرند.

با بچه‌های خود درباره نرم افزار Disney Coloring World صحبت کنید و به آن‌ها بیاموزید که چگونه از این نرم افزار به صورت مسئولانه و خلاقانه استفاده کنند و از آن برای تقویت مهارت‌های هنری و آموزشی خود بهره ببرند.

بهتر است فرزندتان از کاغذ و وسایل رنگ‌آمیزی در اکثر موارد استفاده کند تا اینکه در گوشی مشغول به رنگ‌آمیزی شود.

داستان اثر

این نرم افزار یک برنامه سرگرم کننده است که به کودکان اجازه می‌دهد با شخصیت‌های محبوب دیزنی و پیکسار رنگ آمیزی و تزئین کنند. نرم افزار از دو بخش اصلی تشکیل شده است: بخش رنگ آمیزی و بخش چسباندن. در بخش رنگ آمیزی، کودکان می‌توانند از بین صدها شخصیت دیزنی و پیکسار انتخاب کنند و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند قلمو، مداد رنگی، مارکر و جادویی آن‌ها را رنگ آمیزی و تزئین کنند. در بخش چسباندن، کودکان می‌توانند شخصیت‌های رنگ آمیزی شده را به عنوان برچسب در کتاب‌های چسباندنی سه بعدی قرار دهند و با آن‌ها بازی کنند. این کتاب‌ها شامل مکان‌های معروف از فیلم‌های دیزنی هستند که در آن‌ها می‌توان از تعاملات جذاب و مفاجآت پنهان لذت برد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): اندروید، آی‌اواس

نام ناشر: StoryToys

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸/۰۶/۲۰ (۱۳۹۷/۰۳/۳۰)

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۲۰۲۳/۱۲/۲۰ (۱۴۰۲/۰۹/۲۹)

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

تبلیغ فیلتر شده پشتیبانی آنلاین دسترسی به فایل ها و عکس ها تعاملات مالی آپلود محتوا با نظارت (محتوا / حریم خصوصی)

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دنیای رنگ‌آمیزی دیزنی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!