• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت دریاچه: کتاب‌های رنگ‌آمیزی و خاطره‌نویسی (Lake: Coloring Books & Journal)

author-img

توسط : مریم داوردان ارزیاب کدومو

4 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

35 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این نرم‌افزار یک اپلیکیشن رنگ‌آمیزی و خاطره‌نویسی است که به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا خلاقیت، هنر، آرامش و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. این نرم‌افزار از طرح‌های دست‌کشیده هنرمندان مستقل استفاده می‌کند که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند. این نرم‌افزار همچنین امکان خاطره‌نویسی و اشتراک‌گذاری آثار را نیز فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از سیاست‌های حریم خصوصی و امنیتی مناسبی برخوردار است و هیچ تبلیغ غیر قابل کنترلی ندارد.

ژانر : ابزار

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

از این نرم‌افزار به عنوان یک فرصت برای تقویت روابط خانوادگی و ارتباط با فرزندان خود استفاده کنند. می‌توانند با فرزندان خود در مورد طرح‌هایی که انتخاب می‌کنند، دلایل و احساساتشان را بپرسند و نظرات و پیشنهادات خود را به آن‌ها بدهند. می‌توانند با فرزندان خود رنگ‌آمیزی مشترک کنند و از آثار آن‌ها تعریف و تشویق کنند. می‌توانند با فرزندان خود در مورد خاطراتی که در نرم‌افزار می‌نویسند، گفتگو کنند و از تجربیات و درس‌های آن‌ها بشنوند. می‌توانند با فرزندان خود در مورد اهمیت حریم خصوصی و امنیت در اینترنت صحبت کنند و آن‌ها را در مورد رعایت قوانین و اخلاق در اشتراک‌گذاری آثار آموزش دهند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

چرا این نرم‌افزار را برای آن‌ها انتخاب کرده‌اید و چه فوایدی از آن می‌بینید. می‌توانید با آن‌ها در مورد اهداف و انتظارات خود از استفاده از این نرم‌افزار صحبت کنید و از آن‌ها بخواهید که نظرات و پیشنهادات خود را با شما در میان بگذارند.

 می‌توانید با آن‌ها در مورد محدودیت‌ها و قوانینی که برای استفاده از این نرم‌افزار تعیین کرده‌اید، توافق کنید و دلایل خود را به آن‌ها توضیح دهید. می‌توانید همراه فرزندتان رنگ‌آمیزی کنید.

داستان اثر

این نرم‌افزار یک اپلیکیشن رنگ‌آمیزی و خاطره‌نویسی است که به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا خلاقیت، هنر، آرامش و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. این نرم‌افزار از طرح‌های  هنرمندان مستقل استفاده می‌کند که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند. این نرم‌افزار همچنین امکان خاطره‌نویسی و اشتراک‌گذاری آثار را نیز فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از سیاست‌های حریم خصوصی و امنیتی مناسبی برخوردار است و هیچ تبلیغ غیر قابل کنترلی ندارد. برای دسترسی به تمامی امکانات نرم‌افزار نیازمند خرید اشتراک ماهیانه و سالانه هستید.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): ios

نام ناشر: Lake Coloring

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶/۱۲/۱۵ میلادی یا ۱۳۹۵/۹/۲۵ شمسی

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۲۰۲۳/۱۰/۱۹ میلادی یا ۱۴۰۲/۷/۲۷ شمسی

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

تبلیغ فیلتر شده

پشتیبانی آنلاین

دسترسی به فایل ها و عکس ها

اشتراک گذاری تصویر، گیف و فیلم

استفاده از عکس دلخواه برای آواتار / پروفایل

تعاملات مالی

اتصال دائمی به اینترنت

آپلود فایل با دسترسی خصوصی

آپلود محتوا با نظارت (محتوا / حریم خصوصی) امکان ریپورت (گزارش)

ارائه سیاست‌های حریم خصوصی

پشتیبانی امنیتی

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دریاچه: کتاب‌های رنگ‌آمیزی و خاطره‌نویسی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!