• امروز : 27 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت تقویم من_پلنر ساده (My Calendar - Simple Planner)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

71 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +

این نرم افزار یک برنامه‌ریز دیجیتال است که به شما اجازه می‌دهد تا زمان خود را با خانواده، کار، تحصیل و تفریح بهتر مدیریت کنید. شما می‌توانید رویدادهای خود را با رنگ‌های مختلف کدگذاری کنید، یادآورهایی برای آن‌ها تعیین کنید. شما همچنین می‌توانید تقویم خود را با خانواده خود به اشتراک بگذارید، پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود را رصد و ارزیابی کنید و از یکدیگر حمایت کنید. این نرم افزار یک ابزار ساده و کارآمد برای بهبود سبک زندگی شما است.

ژانر : ابزار

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید

آنچه لازم است والدین بدانند

این نرم افزار یک برنامه‌ریز و سازمان‌دهنده زمان برای همه فعالیت‌های شما است، از خانواده و کار گرفته تا تحصیل و تعطیلات. این نرم افزار می‌تواند به والدین و فرزندان کمک کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنند و با هم هماهنگ باشند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین می‌توانند با فرزندان خود درباره اهمیت برنامه‌ریزی زمان صحبت کنند و به آن‌ها بگویند که چگونه این کار می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا هدف‌های خود را دنبال کنند، تعادل بین کار و تفریح پیدا کنند، استرس را کاهش دهند و خلاقیت را افزایش دهند.

والدین می‌توانند با فرزندان خود درباره نحوه استفاده از نرم افزار My Calendar - Simple Planner آشنا کنند و به آن‌ها نشان دهند که چگونه می‌توانند رویدادهای خود را با رنگ‌های مختلف کدگذاری کنند، یادآورهایی برای آن‌ها تعیین کنند، تصویر پس زمینه مورد علاقه خود را انتخاب کنند و قفل رمز عبور برای حفاظت از حریم خصوصی خود فعال کنند.

والدین می‌توانند با فرزندان خود درباره نحوه ارزیابی و بهبود عملکرد خود با استفاده از نرم افزار My Calendar - Simple Planner صحبت کنند و به آن‌ها بگویند که چگونه می‌توانند پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود را رصد کنند، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند، بازخوردهای مثبت و منفی را دریافت و پذیرش کنند و اهداف جدیدی برای خود تعیین کنند.

داستان اثر

این نرم افزار یک برنامه‌ریز و سازمان‌دهنده زمان برای همه فعالیت‌های شما است، از خانواده و کار گرفته تا تحصیل و تعطیلات. شما می‌توانید رویدادهای خود را با رنگ‌های مختلف کدگذاری کنید و یادداشت‌ها و یادآورهایی برای آن‌ها تنظیم کنید. این نرم افزار نیازی به اتصال به حساب‌های دیگر تقویم ندارد و شما می‌توانید آن را بدون حساب Google Calendar یا سرویس‌های دیگر تقویم استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید تصویر پس زمینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و قفل رمز عبور برای حفاظت از حریم خصوصی خود فعال کنید.

جزئیات اثر

تبلیغ فیلتر شده

دسترسی به موقعیت مکانی

دسترسی به فایل ها و عکس ها

استفاده از عکس پیش فرض برای آواتار / پروفایل

لینک به بقیه اپ / سایت

آپلود فایل با دسترسی خصوصی

سیستم‌عامل (ها): اندروید، آی‌او‌اس نام ناشر: Komorebi Inc. تاریخ انتشار: ۱۶ آگوست ۲۰۲۳ (۲۵ مرداد ۱۴۰۲) تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۵ جولای ۲۰۲۳ (۱۴ تیر ۱۴۰۲) نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تقویم من_پلنر ساده

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!