• امروز : 30 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت تاره‌باران، من می‌خوانم (Starfall I'm Reading )

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

36 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

این نرم افزار یک برنامه آموزشی جذاب و مفید است که به کودکان کمک می‌کند تا با خواندن داستان‌های متنوع، مهارت خواندن و فهم مطالب را افزایش دهند. این نرم افزار برای کودکانی که دوست دارند داستان بخوانند و یاد بگیرند مناسب است.

ژانر : آموزشی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

باید حواستان به محتوای داستان‌هایی باشد که فرزندانتان می‌خوانند و از آن‌ها بپرسید که چه چیزی را متوجه شده‌اند و چه چیزی را دوست داشته‌اند.

باید حواستان به تبلیغاتی باشد که در این نرم افزار وجود دارد و از فرزندانتان بخواهید که به آن‌ها توجه نکنند و یا روی آن‌ها کلیک نکنند.

باید حواستان به اینترنت باشد و از فرزندانتان بخواهید که از اینترنت به صورت مسئولانه استفاده کنند و از لینک‌هایی که به سایت‌های دیگر منتقل می‌شوند دوری کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره اهداف و منافع این نرم افزار صحبت کنید و به آن‌ها بگویید که این نرم افزار برای کمک به آن‌ها در یادگیری خواندن و فهم مطالب است و نه برای سرگرمی یا بازی.

با فرزندان خود درباره زمان و مدت استفاده از این نرم افزار توافق کنید و به آن‌ها بگویید که باید محدودیت‌های زمانی را رعایت کنند و از این نرم افزار در زمان‌های مناسب و مشخص استفاده کنند.

با فرزندان خود درباره محتوای داستان‌هایی که می‌خوانند صحبت کنید و به آن‌ها بگوینید که باید داستان‌هایی که با سن و سلیقه‌شان منطبق هستند انتخاب کنند و از داستان‌هایی که ممکن است برایشان نامناسب یا مضر باشند دوری کنند.

با فرزندان خود درباره تبلیغات صحبت کنید و به آن‌ها بگویید که باید از تبلیغاتی که در این نرم افزار می‌بینند چشم‌پوشی کنند و از کلیک کردن روی آن‌ها خودداری کنند.

با فرزندان خود درباره اینترنت صحبت کنند و به آن‌ها بگویند که باید از اینترنت به صورت مسئولانه استفاده کنند و از لینک‌هایی که به سایت‌های دیگر منتقل می‌شوند دوری کنند و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند.

از فرزندان خود بخواهید که داستان‌ها را با صدای بلند بخوانند و درباره محتوا و کلمات جدید با آن‌ها صحبت کنید.

از فرزندان خود بپرسید که چه چیزی از داستان‌ها خوششان آمد و چه چیزی را یاد گرفتند.

از فرزندان خود تشویق کنید که داستان‌های مورد علاقه‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند و نظراتشان را بیان کنند.

داستان اثر

این نرم افزار شامل یک مجموعه رایگان از فعالیت‌های آموزشی از سایت Starfall.com است. این نرم افزار مرحله چهارم از دنباله یادگیری خواندن رایگان Starfall است و به کودکان کمک می‌کند تا از یادگیری خواندن به خواندن برای یادگیری پرش کنند. Starfall I’m Reading توانایی فهم و خواندن روان را در خوانندگان مبتدی و پیشرفته تقویت می‌کند. داستان‌های این نرم افزار شامل یک مجموعه واژگان کنترل شده هستند که از کلمات پرتکرار در متن استفاده می‌کنند. داستان‌ها و فعالیت‌ها کلمات پربازدید، همچنین به عنوان “کلمات دیداری” شناخته شده، را در جملات به جای جداگانه تقویت می‌کنند. این اطمینان می‌دهد که خواننده جوان با هر کلمه ارتباط معناداری برقرار کند و آن را به راحتی به حافظه بسپارد.

جزئیات اثر

سیستم‌عامل (ها): اندروید و iOS

نام ناشر: Starfall Education Foundation

تاریخ انتشار: ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳ میلادی / ۸ آبان ۱۳۹۲ شمسی

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ میلادی / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ شمسی

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

تبلیغ فیلتر شده لینک به بقیه اپ / سایت اتصال دائمی به اینترنت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تاره‌باران، من می‌خوانم

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!