• امروز : 27 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت ایکس رکوردر _ضبط صفحه (Screen Recorder - XRecorder)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

70 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +

این نرم افزار یک ابزار ضبط صفحه نمایش است که به شما اجازه می‌دهد تا ویدئوها، عکس‌ها و صداهای مربوط به فعالیت‌های خود را در گوشی یا کامپیوتر ضبط کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای خود را با استفاده از ابزارهای ویرایشگر بهبود بخشید. این نرم افزار برای پلتفرم‌های اندروید و ویندوز قابل استفاده است. برای استفاده از بعضی از قابلیت‌های نرم افزار، شما به اینترنت نیاز دارید. همچنین باید توجه داشته باشید که این نرم افزار تبلیغات غیر قابل کنترل و نتیفیکیشن‌های مزاحم دارد.

ژانر : ابزار

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید

آنچه لازم است والدین بدانند

این برنامه یک ابزار مفید و کارآمد برای ضبط تصاویر و صداهای صفحه نمایش است. شما به عنوان والد باید به دسترسی‌هایی که این برنامه از دستگاه شما می‌طلبد توجه کنید و همچنین این قابلیت‌ها را در این برنامه بدانید:

تبلیغات غیر قابل کنترل: این نرم افزار دارای تبلیغاتی است که ممکن است مناسب سن و سلیقه فرزندان شما نباشد. شما باید به فرزندان خود یاد بدهید که چگونه از تبلیغات نادیده بگیرند و آن‌ها را ببندند. همچنین می‌توانید از برنامه‌های مسدود کننده تبلیغات استفاده کنید.

نتیفیکیشن‌های مزاحم: این نرم افزار ممکن است به صورت مکرر به فرزندان شما اعلان‌هایی را بفرستد که ممکن است آزاردهنده، مشغول کننده یا منحرف کننده باشد. شما باید به فرزندان خود یاد بدهید که چگونه تنظیمات نتیفیکیشن را تغییر دهند و آن‌ها را خاموش کنند. همچنین می‌توانید از برنامه‌های مدیریت نتیفیکیشن استفاده کنید.

حقوق مالکیت معنوی: این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا ویدئوهایی را که قابل دانلود نیستند را ضبط کنید. شما باید به فرزندان خود یاد بدهید که این کار ممکن است حقوق مالکیت معنوی صاحبان آثار را نقض کند و باعث پیگیری قانونی شود. شما باید به فرزندان خود توصیه کنید که فقط از ویدئوهای خود یا آزاد استفاده کنید.

حریم خصوصی: این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌های ویدئویی خود را ضبط کنید. شما باید به فرزندان خود یاد بدهید که این کار ممکن است حریم خصوصی خود یا دیگران را نقض کند و باعث آسیب رساندن به رابطه‌های اجتماعی شود. شما باید به فرزندان خود توصیه کنید که قبل از ضبط هر گونه تماس ویدئوی، اجازه و رضایت طرف مقابل را بگیرید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره هدف و منظور استفاده از این نرم افزار صحبت کنید. شما می‌توانید با فرزندان خود درباره مزایا و معایب این نرم افزار بحث کنید و به آن‌ها یادآوری کنید که حقوق مالکیت معنوی، حریم خصوصی، قانون و اخلاق را رعایت کنند. شما همچنین می‌توانید با فرزندان خود درباره محتوای مناسب و نامناسب برای ضبط و به اشتراک گذاری صحبت کنید و به آن‌ها تذکر دهید که همیشه با مسئولیت عمل کنند. شما باید با فرزندان خود رابطه صمیمانه و باز داشته باشید و در صورت لزوم به آن‌ها راهنمایی یا کمک کنید.  

داستان اثر

این نرم افزار یک ابزار ضبط صفحه نمایش است که به شما کمک می‌کند تا ویدیوها، عکس‌ها و صداها را به راحتی ضبط کنید. شما می‌توانید با یک ضربه روی نشانک برنامه، ویدیوهای آموزشی، تماس‌های ویدئویی و ویدیوهایی که قابل دانلود نیستند را ضبط کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از دوربین جلو، حالت و واکنش خود را در یک پنجره کوچک نشان دهید. این نرم افزار همچنین دارای ابزارهای ویرایشگر ویدئو است که به شما اجازه می‌دهد تا ویدئوهای خود را برش دهید، موسیقی، استیکر، متن، فیلتر به آن اضافه کنید.

جزئیات اثر

تبلیغ غیر قابل کنترل

دسترسی به موقعیت مکانی

دسترسی به تماس

دسترسی به دوربین

دسترسی به مخاطبین

دسترسی به فایل ها و عکس ها

اشتراک گذاری تصویر، گیف و فیلم

لینک به بقیه اپ / سایت

سیستم‌عامل (ها): اندروید، ویندوز

نام ناشر: InShot Inc.

تاریخ انتشار: 2023-9-19 (1402-6-28)

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 2023-9-18(1402-6-27)

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان استفاده کرد ولی با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌گردد.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ایکس رکوردر _ضبط صفحه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!