• امروز : 28 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت ایمپالس_ورزش مغز (Impulse - Brain Training)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

5 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

43 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +

یک اپلیکیشن آموزشی است که بازی‌های ذهنی جذاب و چالش‌برانگیزی را برای تقویت توانایی‌های شناختی شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با انجام تمرین‌های شخصی‌سازی شده برای حافظه، توجه، تمرکز، ریاضی ذهنی، حل مسئله، خلاقیت و غیره، مغز خود را تمیز، تیز و آماده برای چالش‌های روزمره زندگی کنید. این نرم‌افزار همچنین توصیه‌هایی درباره تمرین‌های فیزیکی و رژیم غذایی مناسب برای سلامتی مغز شما می‌دهد. با توجه به اتصال دائمی به اینترنت، استفاده از این نرم‌افزار برای رده سنی نوجوانان مناسب است.

ژانر : آموزشی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فرزندان شما نیاز است مدت زمان استفاده از اپلیکیشن را محدود کنند و از افراط در تمرین مغز خودداری کنند.

از تبلیغاتی که ممکن است در اپلیکیشن نمایش داده شوند، با خبر باشند و در صورت لزوم آن‌ها را ببندند یا از خرید اشتراک بدون تبلیغ استفاده کنند.

از ارسال نتیفیکیشن‌های اپلیکیشن که ممکن است مزاحم باشند، آگاه باشند و در صورت لزوم آن‌ها را خاموش کنند.

از سیاست‌های حریم خصوصی و امنیتی اپلیکیشن مطلع شوند و در صورت نیاز با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

گفتگو درباره اهداف و منافع تمرین مغز و تشویق آنها به این که بازی‌های اپلیکیشن را به عنوان یک فعالیت جالب و مفید برای خود ببینند.

صحبت درباره چالش‌هایی که در بازی‌های اپلیکیشن با آن‌ها روبرو می‌شوند و تحسین و تشویق برای تلاش و پیشرفت

گفتگو درباره توصیه‌های اپلیکیشن درباره تمرین‌های فیزیکی و رژیم غذایی مناسب برای سلامتی مغز و ترغیب آن‌ها به اجرای توصیه ها

آگاهی از محدودیت‌ها و خطرات استفاده بیش از حد از اینترنت و اپلیکیشن‌های آنلاین و آموزش به آن‌ها در حیطه ی رعایت حریم خصوصی و امنیت خود و دیگران.

نحوه مدیریت زمان و تعادل بین فعالیت‌های مختلف زندگی، از جمله تمرین مغز، درس خواندن، بازی کردن، ورزش کردن، خوابیدن و غیره و تشویق آن‌ها به رعایت یک برنامه منظم.

داستان اثر

اگر می‌خواهید مغز خود را با بازی‌های جذاب و چالش‌برانگیز تمرین و توانایی‌های شناختی خود را افزایش دهید، Impulse - Brain Training اپلیکیشن مناسبی برای شما است. این اپلیکیشن با توجه به نیازها و عملکرد شما، تمرین‌های شخصی‌سازی شده برای حافظه، توجه، تمرکز، ریاضی ذهنی، حل مسئله، خلاقیت و غیره ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن توصیه‌های اپلیکیشن درباره تمرین‌های فیزیکی و رژیم غذایی مناسب، سلامتی مغز خود را حفظ کنید. این اپلیکیشن برای همه سنین مناسب است و هیچ محتوای نامناسبی ندارد. والدین می‌توانند با فرزندان خود درباره اهمیت تمرین مغز و راه‌های بهبود توانایی‌های شناختی گفتگو کنند و بازی‌های اپلیکیشن را با آن‌ها تجربه کنند. این اپلیکیشن پیام مثبت آموزشی دارد و می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و عملکرد شما در زندگی کمک کند.

جزئیات اثر

تبلیغ فیلتر شده

پشتیبانی آنلاین

اتصال دائمی به اینترنت

ارسال نوتیفیکیشن غیر قابل مدیریت

ارائه سیاست‌های حریم خصوصی

پشتیبانی امنیتی

سیستم‌عامل (ها): IOS

نام ناشر: Impulse LLC

تاریخ انتشار:2019-1398

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 2023- 1402

نیاز به اینترنت: این نرم‌افزار نیاز به اینترنت دارد و کاملا آنلاین است.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ایمپالس_ورزش مغز

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!