• امروز : 27 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی اپلیکیشن و سایت اسکای‌فون_تماس صوتی و تصویری (SkyPhone - Voice & Video Calls)

author-img

توسط : جواد جاویدراد ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

54 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +

این نرم افزار یک ابزار ساده و رایگان برای تماس صوتی و تصویری با دوستان و خانواده شما است. شما می‌توانید با کاربران دیگر SkyPhone  تصویر، گیف و فیلم به اشتراک بگذارید. همچنین، شما می‌توانید با پرداخت هزینه، تبلیغات را حذف کنید یا ویژگی‌های جدید را فعال کنید. این نرم افزار برای پلتفرم‌های Android و iOS قابل استفاده است.

ژانر : ابزار

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید

آنچه لازم است والدین بدانند

این نرم افزار یک ابزار برای ارتباط با دیگران است. با توجه به امکاناتی که این نرم افزار دارد، والدین باید به نکات زیر دقت کنند:

حریم خصوصی : این نرم افزار دسترسی به مخاطبین، دوربین و فایل‌های شما را می‌خواهد. شما باید مطمئن شوید که فرزندانتان با کسانی که می‌شناسند و به آن‌ها اعتماد دارند تماس بگیرند و اطلاعات شخصی خود را با آن‌ها به اشتراک نگذارند.

زمان مصرف : این نرم افزار می‌تواند باعث ایجاد وابستگی و کاهش تمرکز در فرزندانتان شود. شما باید زمان مناسبی را برای استفاده از این نرم افزار تعیین کنید و فرزندانتان را تشویق کنید که فعالیت‌های دیگری هم داشته باشند.

کیفیت تماس : این نرم افزار بستگی به سرعت و پایداری اینترنت شما دارد. شما باید مطلع باشید که تماس‌های صوتی و تصویری ممکن است قطع شوند یا کیفیت پایینی داشته باشند. همچنین، مصرف داده‌های شبکه موبایل شما را هم بالا می‌برد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره استفاده مسئولانه و امن از این نرم افزار گفتگو کنید و به آن‌ها بیاموزید که چگونه حریم خصوصی خود را حفظ کنند و با چه کسانی تماس بگیرند. همچنین، والدین می‌توانند محدودیت‌های زمانی برای استفاده از این نرم افزار تعیین کنند و با فرزندان خود درباره محتوای مناسب و نامناسب صحبت کنند.

داستان اثر

یک نرم افزار ساده و رایگان برای تماس صوتی و تصویری است. شما می‌توانید بدون نیاز به ثبت نام یا وارد کردن اطلاعات شخصی خود، از این نرم افزار استفاده کنید.  این نرم افزار شامل تبلیغات فیلتر شده است که در بخش‌های مختلف اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند. این تبلیغات ممکن است شامل تصاویر، ویدیوها، بنرها یا پاپ‌آپ‌هایی باشند که به محصولات یا خدمات دیگر مرتبط با نرم افزار اشاره می‌کنند. برخی از این تبلیغات قابل بستن هستند و برخی دیگر نه. همچنین، برخی از تبلیغات ممکن است به صورت خودکار پخش شوند و برخی دیگر نه.

این نرم افزار همچنین دارای خرید درون برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه، تبلیغات را حذف کنید یا ویژگی‌های جدید را فعال کنید.

جزئیات اثر

تبلیغ فیلتر شده

دسترسی به تماس

دسترسی به شماره تلفن

دسترسی به مخاطبین

دسترسی به فایل ها و عکس ها

ارتباط فردی و خصوصی

اشتراک گذاری تصویر، گیف و فیلم

استفاده از عکس پیش فرض برای آواتار / پروفایل

استفاده از عکس دلخواه برای آواتار / پروفایل

تماس صوتی / تصویری

اتصال دائمی به اینترنت

سیستم‌عامل (ها): اندروید، آی‌او‌اس

نام ناشر: QuadSystem Co., Ltd.

تاریخ انتشار:  ۱۳۹۳ -۲۰۱۴ 

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 1 مهر ۱۴۰۲ (۷ اکتبر ۲۰۲۳)

نیاز به اینترنت: آنلاین

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسکای‌فون_تماس صوتی و تصویری

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!