• امروز : 30 مهر 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن نگهبانان کیهان: چگونه دایناسورها را اهلی کنیم (Cosmicrew: Storm Force)

author-img

توسط : فرناز بنانی ارزیاب کدومو

7 ساعت پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

144 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +

انیمیشن نگهبانان کیهان: چگونه دایناسورها را اهلی کنیم، روایتگر زندگی یک ببر آبی است که به دنبال پدر گمشده‌اش می‌گردد. در جریان نجات جان پدر، او با یک اژدها به نام دکتر ایوول وارد مبارزه شده و زمین را از تهدید هیولاها نجات می‌دهد. این اثر در ژانری اکشن، ماجراجویانه، فانتزی و ابرقهرمانی ساخته و پرداخته شده است. انیمیشن نگهبانان کیهان: چگونه دایناسورها را اهلی کنیم، محصول کشور چین در سال 2023 است. تماشای این اثر برای رده سنی بالای 9 سال مناسب تشخیص داده‌ شده‌ است.

ژانر : ، اکشن ماجراجویی

سال 2023 94 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن نگهبانان کیهان: چگونه دایناسورها را اهلی کنیم، اثری اکشن و ابرقهرمانی است که مبتنی بر روابط پدر و فرزندی و همچنین عشق اعضای خانواده به یکدیگر پایه‌ریزی شده است. این اثر، به نحوه رفتار صحیح و اصولی یک پدر با فرزندش می‌پردازد و برای مخاطب، اهمیت ارزش‌دهی والدین به کودکان را خاطرنشان می‌شود. کنش‌های تندر در زمانی که طوفان کوچک است، نمایشی از رفتار صبورانه و در عین حال تربیت دقیق و هدفمند فرزند است. تندر فرزندش را باور دارد و با وجود اینکه طوفان در کودکی در نبردها و مسابقات محلی شکست می‌خورد، اما این باور را به او منتقل می‌کند که با تلاش و پشتکار، روزی به یک کاپیتان قابل و لایق تبدیل خواهد شد. همین مسئله باعث تقویت حس اعتماد به نفس در کودک و انگیزه مضاعف برای تمرین و ممارست در مسیر موفقیت می‌شود. نوع رفتار تندر با فرزندش طوفان باعث می‌شود که طوفان همواره از کودکی‌اش خاطرات خوب و شیرینی را به یاد داشته باشد و قدردان پدر باشد. در همین راستا، پس از یافتن پدر و نجات او از بند اسارت دشمن قدیمی، طوفان تمام تلاشش را می‌کند تا به پدرش کمک کرده و از او مراقبت کند. والدین گرامی دقت داشته باشید، نوع برخورد با فرزندان در کودکی، پایه‌های اصلی شخصیت آنها در بزرگسالی را تشکیل می‌دهد. فلذا به هر طریقی که با فرزند در کودکی برخورد شود، بازتاب آن را در بزرگسالی او خواهید دید. پس از تماشای این انیمیشن از فرزند خود بخواهید دیدگاهش را درباره کنش و واکنش‌های طوفان در مورد مسائل مختلف مانند ارتباط با پدر، اتحاد و هماهنگی، دوستی و رفاقت، و همچنین تلاش برای برقراری عدالت در جامعه را با شما به اشتراک بگذارد.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

طوفان: پسر تندر. او یک ابرقهرمان است که بعد از مفقود شدن پدرش به عنوان کاپیتان تیم نگهبانان کیهان انتخاب می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای پیدا کردن پدرش با دشمن وحشتناکی مبارزه کند.

تندر: پدر طوفان. زمانی که فرزندش کوچک است در نتیجه یک حمله از جانب هیولاها و دایناسورها، به اسارت دشمنش دکتر ایوول درمی‌آید.

دکتر ایوول: یک دایناسور قدرتمند است که با تولیدات مخوف خود سعی دارد زمین را به سیاره دایناسورها تبدیل کند و ببرهای آبی را شکست بدهد.

رایلی: یک راسو است که با جمع آوری دانه‌های گیاهان، اختراعات مختلفی را تولید می‌کند و به وسیله آنها به نگهبانان کیهان کمک می‌کند.

داستان اثر:

تندر قهرمان، کاپیتان ببرهای آبی است که نجات دهنده کره زمین از چنگال هیولاها و دایناسورهای مهاجم است. اما یک روز به دلیل پرتالی که یک هیولا به نام دکتر ایوول ایجاد کرده، جنگ سختی در زمین شکل می‌گیرد و ببرهای آبی زیادی از پرتال گذر کرده و زمین را ترک می‌کنند. در میان آنها تندر نیز وجود دارد. آنها به اسارت دکتر ایوول درآمده و سال‌ها زندانی می‌شوند. طوفان پسر تندر بزرگ می‌شود و به همراه دوستانش رنگین‌کمان، رعد و برق و رایلی، راه ورود به پرتال را پیدا می‌کند. او موفق می‌شود پدرش و سایر ببرهای آبی را به زمین برگرداند اما دکتر ایوول به همراه دایناسورهای مخوفی که تولید کرده است به زمین حمله کرده و نبرد سختی بین آنها درمی‌گیرد. در پایان، طوفان موفق می‌شود دکتر ایوول را شکست بدهد و زمین را از خطر حمله هیولاها و دایناسورها نجات بدهد. اما با تصور اینکه پدرش در نبرد با دکتر ایوول کشته شده، غمگین می‌شود. این درحالی است که پدرش پس از شکست دکتر ایوول دوباره به زندگی برمی‌گردد.

جزئیات اثر

نویسنده و کارگردان: Peng Liu بازیگران: Ruoban Lio / Lian Zheng کشور سازنده: چین    

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نگهبانان کیهان: چگونه دایناسورها را اهلی کنیم

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!