• امروز : 27 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن قورباغه و وزغ (Frog And Toad)

author-img

توسط : مریم رضایی ارزیاب کدومو

1 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

2903 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

«قورباغه و وزغ» یک سریال شاد کودکانه، که بر اساس کتابی قدیمی با همین نام تولید شده‌است. قورباغه و وزغ، دو دوست صمیمی هستند که تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند، اما تلاش می‌کنند با توجه به همه تفاوت‌هایشان، از در کنار هم‌ بودن، لذت ببرند. این اثر، علاوه بر پیام مثبت کلی که دارد و بر روح اثر غالب است، دارای پیام‌های مثبت جانبی‌ست که فرصت گفت‌وگو با فرزندان را فراهم می‌کند.

ژانر : کودک کودکانه

سال 2023 8 قسمت 20 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

قورباغه و وزغ، در هر قسمت از سریال، با یک چالش روبه‌رو هستند که مواجه و حل مسئله در آن، پیام‌های مثبتی را به کودک منتقل می‌کند. برخی از این پیام‌ها، ممکن است به راحتی برای کودک قابل تشخیص نباشد، بهتر است پس از تماشای اثر، با سوال و جواب درباره آن، کودک را با پیام آشنا کنید. مثلا در قسمتی که وزغ، قصد خرید بستی برای قورباغه را دارد، با آب‌شدن بستنی‌ها، او به موجودی عجیب تبدیل می‌شود که همه از او فرار می‌کنند. پیام این قسمت، این است که همیشه، نیت‌ها و کارهای خوب، به نتیجه خوب هم ختم نمی‌شوند و ممکن است حوادثی که در حیطه اختیار ما نیستند، نتیجه را تغییر دهند. پس نباید در انجام کارها، صرفا نتیجه‌محور بود و به نتیجه فکر کرد. یا مثلا در قسمتی که قورباغه و وزغ سعی دارند بادبادک هوا کنند، فکر می‌کنند صرفا با ایمان‌داشتن به کارشان، از پس آن برمی‌آیند، اما در نهایت متوجه می‌شوند که مهارت به علاوه ایمان، به موفقیت ختم می‌شود. به همین ترتیب، شما می‌توانید با استخراج پیام هر قسمت از اثر و تطبیق آن با نیاز فرزندتان، زمینه گفت‌وگو را فراهم کنید.

تصویرگری اثر، ساده و بی‌تکلف است و سعی کرده اصالت اصلی خود را حفظ کند. این تصویرگری ساده و دور از رنگ‌های زننده، به همراه حرکت آهسته صحنه‌ها و شخصیت‌ها، به کودکان کمک می‌کند تا تمرکزشان را معطوف به رفتارها و پیام مثبت کنند. همچنین پیام‌های مثبت کلی و جزئی اثر، غالبا زودفهم و مناسب رده سنی +6 سال است.

داستان اثر

شخصیت‌ها: قورباغه: دوست فعال و با نشاط وزغ. وزغ: دوست آرام و آرامش‌طلب قورباغه. داستان اثر: قورباغه و وزغ، دو دوست صمیمی هستند که با هم در یک جنگل سرسبز زندگی می‌کنند. آن‌ها، هر روز چالش‌های مختلفی در زندگی و رابطه دوستانه‌شان دارند و مخاطب را با خود همراه می‌کنند. مثلا یکبار می‌خواهند بادبادک هوا کنند اما روش آن را بلد نیستند، یا یکروز تصمیم می‌گیرند به گردش بروند که گم می‌شوند و...

جزئیات اثر

کارگردان:Sarah Johnson- سارا جانسون نویسنده:Patrick Rieger- پاتریک ریجر تهیه‌کننده:Antonio Canobbio- آنتونیو کانوبیو بازیگران:Nax Faxon- Kevin Michael Richardson- ناکس فاکسون- کوین میچل ریچاردسون محصول کشور: آمریکا  

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قورباغه و وزغ

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!