• امروز : 19 مهر 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن دویست درصد گرگ (200% Wolf)

author-img

توسط : فرناز بنانی ارزیاب کدومو

2 روز پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

548 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +

دویست درصد گرگ، نسخه جدید انیمیشن صددرصد گرگ است که ادامه ماجرای فردی لوپین را به تصویر می‌کشد. در این نسخه، فردی با کمک یکی از پریان ساکن ماه، به گرگ کاملی تبدیل می‌شود اما در جریان نجات جان پری کوچک، مجددا به پودل تبدیل شده اما به دلیل شکست دادن خبیث‌ترین جادوگر، احترام ویژه برای یک گرگ را از قبیله‌اش دریافت می‌کند. دویست درصد گرگ، در ژانری فانتزی ماجراجویی و کمدی ساخته و پرداخته شده است. این اثر محصول کشور آمریکا در سال 2024 است.

ژانر : فانتزی کمدی ماجراجویی

سال 2024 98 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

مضمون انیمیشن دویست درصد گرگ با پرداختن به موضوع کسب احترام و توجه، برای رده سنی کمتر از 9 سال قابل دریافت نخواهد بود. همچنین جنس ناهنجاری‌ها و خشونت‌های موجود در این اثر، برای گروه سنی بالای 9 سال جنبه فانتزی و کمدی داشته و تماشای آن برای کودکان پایین‌تر از این رده سنی می‌تواند ذهنیت ناخوشایندی را ایجاد کند.

دویست درصد گرگ در ادامه انیمیشن صددرصد گرگ است که همچنان متمرکز بر ماجراهای پرفراز و نشیب فردی لوپین است. این بار فردی به یک گرگ کامل تبدیل می‌شود اما در جریان این اتفاق، او با چالش‌های بزرگی مانند مبارزه با یک جادوگر خبیث به نام مکس و نجات یک پری کوچک مواجه می‌شود. والدین محترم دقت داشته باشید که جنس ناهنجاری در این اثر برای رده سنی کمتر از 9 سال مناسب نیست. همچنین در نظر داشته باشید که کودکانتان نسخه پالایش شده این انیمیشن را مشاهده نمایند. پس از تماشای اثر، با فرزندان خود درباره چگونگی کسب احترام و توجه به گفتگو بپردازید. از نظر فرزند شما چه روش‌هایی برای کسب احترام و توجه دیگران، سازنده و مفید هستند؟ ایا به هر قیمتی می‌توان کسب اعتبار کرد؟ آیا فرزند شما روش زورگویانه و متکبرانه مکس را برای دریافت احترام اجباری از سوی سایرین تایید می‌کند یا خیر؟. برای فرزندان خود توضیح بدهید که احترام و اعتیار یک شبه حاصل نمی‌شود. برای اینکه در نظر دیگران شخص قابل قبول و موجهی باشیم، لازم است تا رفتارهای مثبتی داشته باشیم. از خودگذشتگی و فداکاری می‌تواند نمادی از شخصیت مثبت ما و معرف ما در میان جامعه کوچک اطرافیانمان باشد. با فرزندان خود درباره این مسئله صحبت کنید که در کره ماه هیچ گرگینه یا ارواح خاصی زندگی نمی‌کنند و هیچ پرتال یا دریچه‌ای وجود ندارد که بتوان از طریق جادو یا مهارت‌های مشابه به آن دسترسی پیدا کرد و این دست وقایع تنها در انیمیشن‌ها و داستان‌های فانتزی و علمی تخیلی وجود دارند، و نه در جهان حقیقی.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

فردی لوپین: یک گرگینه است که سابقاً به یک پودل سفید و صورتی تبدیل شده بود اما در ماجرای جدیدش برای اولین بار گرگ شدن را تجربه می‌کند.

مکس: یک گرگینه جادوگر است که به دلیل طرد شدگی، با ارواح ماه و سایر گرگینه‌ها به دشمنی برخواسته است.

موپو: یکی از ارواح ماه است که به دلیل جادوی دروازه توسط مکس به زمین می‌آید و به فردی انرژی ماه را منتقل می‌کند.

بتی: یک سگ ولگرد که از گذشته با فردی دوست است.

داستان اثر:

فردی لوپین که پیش از این به یک پودل صورتی تبدیل شده بود، همچنان باآرزوی تبدیل شدن به یک گرگ زندگی می‌کند. اما در جریان یک مراسم مخصوص، خانواده گرگینه او متوجه خطر یک جادوگر تبعیدی به نام مکس می‌شوند. مکس قصد دارد تا از ارواح ماه انتقام بگیرد و به قوی‌ترین گرگینه دنیا تبدیل شود. اما این اتفاق ممکن است تعادل ماه و زمین را به‌هم بزند و این دو سیاره با یکدیگر برخورد کنند. در ماجرای انجام جادوی مکس، یک پری کوچک به نام موپو به زمین می‌آید و فردی و دوستانش او را پیدا می‌کنند. موپو باید به خانه‌اش در ماه برگردد در غیر این صورت می‌میرد. موپو به فردی انرژی زیادی می‌دهد و او به صورت موقت به یک گرگ تبدیل می‌شود اما برای بازگرداندن موپو به ماه باید مکس را پیدا کنند. فردی با پیدا کردن مکس او را فریب می‌دهد تا جادوی دروازه را به او آموزش بدهد. اما مکس فریب نمی‌خورد و با سوءاستفاده از انرژی موجود در فردی دروازه را باز می‌کند تا از ارواح ماه انتقام بگیرد. اما فردی موفق می‌شود او را شکست بدهد. در نهایت فردی برای نجات جان موپو انرژی خود را به او می‌دهد و موپو را به خانه‌اش باز می‌گرداند و مجددا به یک پودل کوچک صورتی تبدیل می‌شود. تا پیش از این، فردی در میان خانواده‌ و گله‌اش از احترام ویژه‌ای برخوردار نبود اما از این ماجرا به بعد، همه به او احترام می‌گذارند.

جزئیات اثر

کارگردان: Alexs Stadermann نویسنده: Fin Edquist بازیگران: Ilai Swindells / Elizabeth Nabben / Jennifer Saunders شرکت سازنده: Alpha Studios کشور سازنده: آمریکا

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دویست درصد گرگ

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!