• امروز : 27 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به کار (The Boss Baby : Back in Business)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

1 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4185 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +

مجموعه سریال انیمیشن «بچه رئیس: بازگشت به کار» ماجرای زندگی بچه رئیس به عنوان عضو کوچک خانواده تمپلتون و همچنین عضو ارشد کمپانی نوزادان بر روی زمین است. بچه رئیس برای حفظ مقام مدیرعامل کمپانی، ماموریت دارد تا هر چیز از جمله گربه و سگ که میزان علاقه مردم به نوزادان را کم می‌کند را از بین ببرد و محبوبیت بچه‌ها بین بزرگسالان را افزایش دهد. این اثر با ژانر کمدی و ماجراجویانه در ادامه نسخه سینمایی «بچه رئیس» تولید و منتشر شده است. با وجود اینکه این انیمیشن دارای پیام‌های مثبت بالایی است اما دوبله نامناسب آن را به اثری ناهنجار برای کودکان تبدیل کرده است.

ژانر : کمدی ماجراجویانه

سال 2018 4 فصل، 49 قسمت 24 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

هیچ توجهی در دوبله این اثر به رده سنی کودکان نشده و از الفاظ بی‌ادبانه استفاده شده است. این خود باعث می‌شود که اثر منفی در کودکان داشته باشد.

مجموعه فوق پیام و الگوی مثبت قابل توجهی دارد اما باید به میزان ناهنجاری آن حساس بود! زیرا ناهنجاری به صورت کلامی و در گفت‌وگوها نمایش داده می‌شود و میزان اثرگذاری بر روی کودکان را دو چندان می‌کند. دوبله این اثر دوبله‌ای نامناسب و ناهنجار است که لازم است قبل از تماشای اثر به آن توجه کنید. توصیه می‌کنیم از نسخه‌ای با دوبله مناسب برای تماشا استفاده کنید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

بچه رئیس: کارمند ارشد کمپانی نوزادان که ماموریت دارد در زمین میزان علاقه مردم به نوزادان را افزایش دهد و رقبای نوزادان را از میدان به در کند.

تیم تمپلتون: برادر بزرگتر بچه رئیس که همکار و دستیار او در انجام ماموریت‌هایش است.

استیسی و جیمبو: نوزادانی که عضو کمپانی نوزادان هستند و دستیاران بچه رئیس هستند.

داستان اثر:

بچه رئیس عضو جدید خانواده تمپلتون است و اما نقش جدید او در خانواده باعث نشده است تا مهم‌ترین ماموریتش را فراموش کند. بچه رئیس کارمند ارشد کمپانی نوزادان است و مهم‌ترین وظیفه او ایجاد و افزایش علاقه مردم به نوزادان و فرزندآوری است. او با هرگونه رقیب و دشمن نوزادان از جمله گربه‌ها و سگ‌ها مخالف است و تمام سعی‌اش را می‌کند تا آن‌ها از میدان به در کند. البته ماموریت‌ها و نقشه‌های او به تنهایی اجرا و عملی نمی‌شوند. تیم، برادر بزرگتر بچه رئیس، حالا بهترین دوست و همکار او در انجام ماموریت‎ها شده است. آن‌ها رابطه صمیمی‌ای با هم دارند و به همدیگر در مشکلات کمک می‌کنند. همچنین استیسی و جیمبو هم از اعضای کمپانی نوزادان هستند که زیردستان بچه رئیس هستند و عضوی از ماجراجویی‌های بچه رئیس هستند. البته تمام تلاش‌ها و ماجراجویی‌های بچه رئیس برای موفق شدن و پیروزی کمپانی نوزادان نیست بلکه او سعی دارد با موفقیت در ماموریت‌هایش به امتیازات بالا برسد و بتواند مدیرعامل کمپانی بشود.

جزئیات اثر

کارگردان: مت انگاستروم / Matt Engstrom

تهیه‌کننده: براندون ساویر / Brandon Sawyer بازیگران:اماریلیس ایبل / Amaryllis Aubel، جودی بنسون / Jodi Benson، الکس کازارس / Alex Cazares، کالن چیس / Kalen Chase

کشور سازنده: آمریکا

شرکت سازنده: رویاساز - دریم ورکس / DreamWorks Animation Television و نتفلیکس / Netflix مخاطب اثر: کودکان

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بچه رئیس: بازگشت به کار

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!