• امروز : 7 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن بون و پیمنتو (Boon and Pimento)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1117 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 5 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

انیمیشنی سریالی درباره‌ی دو دوست به نام‌­های «بون» و «پیمنتو» است. آن‌ها در هر قسمت برای حل مشکلات خود از راه‌­های عجیبی استفاده می‌­کنند و دردسر­های بزرگی به بار می‌آورند. انیمیشن ژانر کمدی و فانتزی دارد و محصول کشور فرانسه است.

ژانر : کمدی

سال 2021 10 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن «بون و پیمنتو» داستان دو دوست است که در یک خانه زندگی می‌کنند و برای انجام کار­های ساده‌ای، مانند گرم‌کردن غذا، به‌صورت فانتزی و کمدی از روش‌­های غیرمنطقی و عجیبی مانند استفاده از سشوار انتخاب می‌کنند و باعث ایجاد دردسر و خرابی‌های بزرگی می‌شوند. شما می­‌توانید درباره‌ی روش‌­های بون و پیمنتو برای حل مشکلاتشان با فرزندتان گفت‌وگو کنید و آن­‌ها را در انتخاب روش بهتر راهنمایی کنید.

خلاصه: از کودکتان بپرسید به نظرت، بون و پیمنتو برای پیداکردن وسایلشان چه کارهایی می‌توانستند انجام دهند؟

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزندتان بپرسید به نظرت بون و پیمنتو برای پیداکردن وسایلشان می‌­توانستند چه کار­هایی انجام دهند؟

داستان اثر

بون و پیمنتو هم خانه و دوستان صمیمی هستند که برای مشکلاتی مانند گرم کردن غذا و یا پیدا کردن وسایلشان از روش­های غیر منطقی و عجیب انتخاب می­کنند و تنها راه خرید وسایل مورد نیاز و حل مشکلاتشان یک سایت اینترنتی است.

جزئیات اثر

کارگردان: پاول سجنر Paul Szajner /-  رابین بیومونت  Robin Beaumont/

نام بازیگران:

نام شخصیت ها: بون : دوست و هم خانه پیمنتو که دردسر­های بزرگی به بار می­آورند. پیمنتو: دوست و هم خانه بون که دردسر­های بزرگی به بار می­آورند.

کشور سازنده: فرانسه

کمپانی سازنده: زایلم

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بون و پیمنتو

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!