• امروز : 29 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن برو! برو! کوری کارسون: کریسی چرخ را می‌گیرد (Go! Go! Cory Carson : Chrissy Takes the Wheel)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 روز پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

1483 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +

قسمت جدید از مجموعه «برو! برو! کوری کارسون» به خواهر کوچک کوری، کریسی و شیطنت‌ها و بازیگوشی‌هایش اختصاص دارد. در این اثر داستان‌های کوتاهی از ماجراجویی‌ها و اتفاقات بامزه کریسی روایت می‌شود. این انیمیشن اثر سالمی برای خردسالان و کودکان است و تماشای آن در جمع خانواده نیز می‌تواند اوقات شادی برایتان به همراه داشته باشد.

ژانر : ماجراجویی

سال 2021 61 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا +3 سال؟

این انیمیشن اثر سالمی است که برای خردسالان می‌تواند سرگرم کننده باشد. فضای انیمیشن رنگارنگ و شاد است و شخصیت اول آن هم دختر بچه خردسالی به نام کریسی است که حس همذات‌پنداری و همراهی با شخصیت را به خردسالان می‌دهد.

نقش ما چیست؟

در این اثر نقش والدین و خانواده پررنگ است. پدر و مادر کریسی با وجود کار و مشغله فرزندشان را رها نمی‌کنند و با او بازی‌های خلاقانه‌ای می‌کنند. بازی‌هایی که در انیمیشن نمایش داده می‌شوند می‌تواند قوه تخیل خردسالان را تقویت کند و همراهی شما با فرزندتان لذت بازی را دو چندان می‌کند. پیشنهاد می‌کنم از بازی‌های انیمیشن ایده بگیرید و آن‌ها را با فرزندتان در خانه بازی کنید.

داستان اثر

شخصیت‌ها: کریسی: دختری بامزه و البته بازیگوشی که خواهر کوچک کوری و عضو کوچک‌تر خانواده کارسون است. بابی: دوست و البته رقیب کریسی در بازی‌ها و رقابت‌ها. بابی هم سن کریسی است و با او در به دست آوردن خوراکی و اسباب بازی رقابت دارد. داستان اثر:

کریسی سن نوزادی را گذرانده است و حالا یک دختر بچه بامزه و بازیگوش است که هر لحظه در حال شیطنت و بازی با دوستان و اعضای خانواده‌اش است. کریسی به روش‌های مختلف خودش را سرگرم می‌کند و گاهی هم از پدر و مادرش می‌خواهد تا با او قایم‌موشک بازی کنند چون او در این بازی حرفه‌ای است.

یکی از همسایه‌های خانواده کارسون بابی است که گاهی هم‌بازی کریسی می‌شود. البته کریسی دل‌خوشی از بابی ندارد و آن‌ها مدام با هم بر سر خوراکی بیشتر یا جایزه بیشتر رقابت دارند.

جزئیات اثر

کارگردان: آلکس وو / Alex Woo و استنلی مور / Stanley Moore

بازیگران: میسی بنسون / Maisie Benson، آلن سی لیم / Alan C. Lim، کری گودیانسن / Kerry Gudjohnsen، پل کیلام / Paul Killam، اما برمن / Emma Berman، جان کراستویت / John Crosthwaite و اسمیت فورمن / Smith Foreman

کشور سازنده: آمریکا

شرکت سازنده: استودیو کوکو / Kuku Studios و استودیو انیمیشن سازی نتفلیکس / Netflix Animation

مخاطب اثر: خردسالان و کودکان

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد برو! برو! کوری کارسون: کریسی چرخ را می‌گیرد

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!