• امروز : 6 تیر 1403
logo

نقد و بررسی فیلم اسنوپی در فضا (Snoopy in Space)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

2240 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

اسنوپی، سگ بامزه و کنجکاوی است که آماده می‌شود تا به ماموریت ناسا در فضا برود. سریال انیمیشن «اسنوپی در فضا» مجموعه‌ای کمدی و علمی تخیلی است که در روند روایت داستان ماموریت اسنوپی در فضا و سفر به ماه، به کودکان اطلاعات مفیدی درباره نجوم، سیارات و اکتشافات فضانوردان می‌دهد. این مجموعه با الهام از مجموعه داستان‌های مصور بادام زمینی‌‌ها به قلم چارلز شولتس ساخته شده است و با توجه به پیام مثبت بالایی که دارد، تماشای آن به خردسالان، کودکان و حتی در جمع‌های خانوادگی توصیه می‌شود.

ژانر : علمی تخیلی کمدی

سال 2019-2021 2 فصل 24 قسمت 8 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟

اگر شما به دنبال راهی برای آموزش نجوم و آشنایی با فضا برای کودکان هستید، این سریال انیمیشن به خوبی می‌تواند به شما کمک کند. انیمیشن «اسنوپی در فضا» با زبانی ساده و گویا برای کودکان، به آن‌ها مباحث علمی و مفاهیمی مثبت و آموزنده‌ای را آموزش می‌دهد. البته رده سنی این اثر 6+ سال است اما نکات علمی و آموزشی این انیمیشن می‌تواند برای هر گروه سنی مناسب و آموزنده باشد. شما حتی می‌توانید این اثر را در جمع‌های خانوادگی نیز تماشا کنید و از آموزش علم نجوم لذت ببرید.

نقش ما چیست؟

نقش ما چیست؟ در هر قسمت از این مجموعه سعی شده به زبانی کودکانه و قابل فهم برای کودکان درباره فضا و اکتشافات آن صحبت و آموزش‌هایی داده شود اما آشنایی و یادگیری پدیده‌ها و اجرام آسمانی در حین تماشا ممکن است کمی برای کودکان سخت و پیچیده به نظر برسد. خوب است که شما هم با کودکان به تماشای انیمیشن بنشینید و در حین تماشا با او درباره مباحث مطرح شده گفتگو کنید تا روند یادگیری و آموزش تسهیل شود. همچنین شما می‌توانید بعد از پایان هر قسمت نیز تحقیق و پژوهش درباره موضوع آن قسمت را با فرزندتان ادامه دهید و از طریق جستجو در اینترنت، تماشای عکس‌ها و مطالعه کتاب‌های نجوم متناسب با رده سنی فرزندتان او را در یادگیری علم نجوم تشویق کنید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

اسنوپی: سگ کنجکاو و ماجراجویی که به فضا علاقه دارد و آرزو دارد فضانورد ناسا بشود. او با تلاش و پشتکار به رویای خود واقعیت می‌بخشد و در سیاره ماه پا می‌گذارد.

وودستاک: پرنده‌ای که دوست اسنوپی است و همیشه در هر شرایطی همراه اوست. وودستاک در مسیر پذیرش اسنوپی به عنوان فضانورد در ناسا او را تنها نمی‌گذارد و حتی با او به ماموریت فضایی هم می‌رود.

چارلی براون: پسر بچه‌ای که صاحب اسنوپی است و او را بسیار دوست دارد. چارلی با وجود اینکه به اسنوپی وابسته است و دوری او را نمی‌تواند تحمل کند، اما به او کمک می‌کند تا فضانورد بشود و به ماموریت برود.

داستان اثر:

اسنوپی بر روی خانه خود در حال پرواز است که ناگهان در فضا معلق می‌شود و سقوط می‌کند و از خواب بیدار می‌شود. اسنوپی بعد از حضور در مدرسه چارلی و تماشای نمایش بچه‌ها درباره فضشا و سیارات به فضا علاقه‌مند می‌شود و آرزو می‌کند که فضانورد ناسا بشود. با اینکه تا آن زمان ناسا هیچ فضانوردی که سگ باشد، نداشته است اما اسنوپی دست از تلاش برنمی‌دارد و با مطالعه، گذراندن دوره‌های آموزشی و انجام تمرینات، فضانورد ناسا می‌شود و به ماموریتی در ایستگاه فضایی ISS می‌رود. او بعد از پشت سر گذاشتن ماموریت اول به سیاره ماه سفر می‌کند تا به اکتشافات خود ادامه دهد. بعد از بازگشت اسنوپی از ماه، ناسا دیگر فضانوردان را به فضا نمی‌فرستد و از ربات‌های پیشرفته برای اکتشاف و پیدا کردن سیاره‌ای جدید برای حیات انسان‌ها استفاده می‌کند. اما از آنجایی که اسنوپی علاقه بسیاری به فضا و سفر به آن دارد، او و دوستانش در قسمت پشتیبانی و کنترل از راه دور ربات‌ها، به ناسا در کشف علائم حیات و پیدا کردن سیارات جدید کمک می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان: مارک اوستاف / Mark Evestaff نویسنده: Betsy Walters / بتسی والتر بازیگران: Tyler James Nathan / تایلر جیمز نیتن - Hattie Kragten/ هتی کراگتن - Rob Tinkler / راب تینکلر کشور سازنده: کانادا و آمریکا شرکت سازنده: اپل تی وی پلاس / + Apple TV مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسنوپی در فضا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!