• امروز : 18 مرداد 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن اسنوپی تقدیم می‌کند: به خانه خوش آمدی فرانکلین! (Snoopy Presents: Welcome Home, Franklin)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

4 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

6583 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

این قسمت از مجموعه اسنوپی به فرانکلین اختصاص دارد. خانواده فرانکلین به‌خاطر شغل پدرش مجبور به سفر و جایه‌جایی هستند و فرانکلین در محله جدید باید دوست جدید پیدا کند. دوستی فرانکلین و چارلی براون شروع رفاقت آن‌ها و یادگیری درس‌های زندگی است. این اثر محصول سال ۲۰۲۴ شرکت اپل تی‌وی پلاس است و دارای نشان سلامت کودک کدومو است و انیمیشنی آموزنده برای کودکان و خردسالان است.

ژانر : ماجراجویی

سال 2024 38 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟

این انیمیشن پر از پیام و نکات آموزنده برای کودکان و خردسال است. داستان این اثر درباره دوستی و رابطه کودکان با دوستانشان و حضور آن‌ها در جمع هم‌سالانشان است. این اثر به دلیل میزان بالای پیام و الگوپذیری که دارد اثری سالم و آموزنده برای کودکان است و از رده سنی 4 الی 8 سال می‌توانند انیمیشن را تماشا کنند.

نقش ما چیست؟

کودکان در این سن وارد محیط مدرسه و گروه هم‌سالانشان می‌شوند و این اتفاق شروع ارتباط آن‌ها و شکل‌گیری دوستی بینشان است.تماشای این انیمیشن به کودکان یاد می‌دهد که چگونه با دیگر کودکان ارتباط بگیرند و چگونه با هم دوست بشوند. البته آموزش‌های انیمیشن به همینجا ختم نمی‌شوند و درباره مشکلات و اختلاف نظرهایی که ممکن است بین دو دوست پیش بیاید هم راهکارهایی به کودکان آموزش می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به تماشای این اثر با کودکان بنشینید و درباره پیام‌هایش و شخصیت‌هایی که اتفاقات را رقم می‌زنند، گفتگو کنید. شما می‌توانید با پرسش سوالاتی مانند «به‌نظرت شخصیت چارلی چه ویژگی‌هایی دارد؟» یا «فرانکلین و چارلی رالی با اینکه برنده نشدن، چجوری قهرمان بچه‌ها شدند؟» گفتگو را شروع کنید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

فرانکلین آرمسترانگ: پسر بچه‌ای که به تازگی به محله جدید آمده است و به دنبال دوست جدید است.

چارلی براون: از بچه‌های مدرسه که دوستان کمی دارد و برای مسابقه ماشین‌سواری با فرانکلین هم‌تیمی می‌شود.

لوسی: لوسی دختری است که رفتارهای خودخواهانه و متکبری با دیگر بچه‌ها دارد.

داستان اثر:

شغل پدر فرانکلین نظامی است و به همین خاطر فرانکلین و خانواده‌اش در طول این چند مدام در حال سفر و جابه‌جایی هستند. این اتفاق باعث شده تا فرانکلین به این وظیفه عادت کند و هر بار بعد از ساکن شدن در خانه جدید، به دنبال دوست جدید در مدرسه و محله باشد. این بار اما روند آشنایی و پیدا کردن دوست کمی دشوار است و کسی با فرانکلین گرم نمی‌گیرد تا اینکه بچه‌ها از مسابقه ماشین‌سواری کودکان با خبر می‌شوند و همه از شرکت در مسابقه استقبال می‌کنند. هر کدام از بچه‌ها یک دوست و هم‌تیمی دارند اما فرانکلین و چارلی تنها هستند و تصمیم می‌گیرند که با هم هم‌تیم شده و در مسابقه شرکت کنند. هدف فرانکلین از حضور در مسابقه برنده شدن و مورد توجه و دیده شدن بچه‌ها است تا بتواند از این طریق بتوانند دوستان بیشتری پیدا کند. چارلی هم به‌خاطر اینکه تا به حال در هیچ مسابقه‌ای برنده نشده است، در این مسابقه شرکت می‌کند. شروع هم‌تیمی شدن چارلی و فرانکلین شروع دوست آن‌ها است و آن‌ها طی این اتفاق چیزهای مهمی از هم یاد می‌گیرند و با اینکه در مسابقه برنده نمی‌شوند اما به خاطر کمک به دوستانشان و خارج کردن مانع از زمین مسابقه قهرمان بچه‌ها می‌شوند.

جزئیات اثر

کارگردان: ریموند اس.پرسی / Raymond S.persi نویسنده: راب آرمسترانگ / Robb Armstrong تهیه‌کننده: جیمز براون / James Brown بازیگران: لکسی پری / Lexi Perri ، اتین کلیسی / Etienne Kellici ، آریانا مک دونالد / Arianna McDonald کشور سازنده: آمریکا شرکت سازنده: اپل تی وی پلاس / +Apple TV مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسنوپی تقدیم می‌کند: به خانه خوش آمدی فرانکلین!

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!