• امروز : 13 تیر 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن اسنوپی تقدیم می‌کند: با عشق به مادر ( و پدر) (Snoopy Presents: To Mom (and Dad), with Love)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

2 روز پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

597 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

روز مادر نزدیک است و چارلی و دوستانش در تدارک هدیه روز مادر و تشکر از مادرانشان هستند. این در حالی است که پپرمیت پتی مثل هر سال از نزدیک شدن به روز مادر نگران و عصبی است و دست به هر کاری می‌زند تا این مناسبت را فراموش کند. پپرمیت از اینکه مادر خود را از دست داده است، ناراحت است اما تصمیم می‌گیرد که در روز مادر، برای پدرش هدیه‌ای بگیرد و از او برای اینکه مانند مادران مهربان بوده است، تشکر کند. این اثر ژانر کمدی و خانوادگی دارد و تماشای آن با کودکان و دیگر اعضای خانواده در کنار انتقال پیام‌های مثبت، می‌تواند اوقات خوبی را برایتان فراهم کند.

ژانر : خانوادگی کمدی

سال 2022 38 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟

 این انیمیشن ژانر کمدی و خانوادگی دارد و داستانش درباره روز مادر و تشکر از مادران است. موضوع و تم داستان به روانی با بیانی کودکانه به نمایش گذاشته می‌شود و پیام‌های مثبت و خانوادگی برای کودکان دارد.

نقش ما چیست؟

توصیه می‌کنیم این اثر با فرزندتان و در جمع خانوادگی تماشا کنید. در این اثر هر کدام از کودکان سعی دارند تا بهترین هدیه را برای مادر خود بگیرند تا او را خوشحال کنند اما در نهایت هدیه‌ای ساده اما با کلی عشق و علاقه به مادرشان می‌دهند تا از او قدردانی کنند. حتما فرزند شما هم دوست دارد در مناسبت‌هایی مثل روز مادر یا پدر کاری کند یا هدیه‌ای آماده کند که شما را خوشحال کند. تماشای این اثر می‌تواند برای او الهام‌بخش باشد و به او یاد بدهد که هدیه تشکر از پدر و مادر حتما نباید هدیه‌ای باارزش و گران قیمت باشد. همین که بتوان با نامه نوشتن، خنداندن، درست کردن کیک یا خرید کارت پستال از زحمات والدین تشکر کرد، آن‌ها را خوشحال می‌کند. یکی از شخصیت‌ها مادرش را از دست داده به همین دلیل برای کودکانی که یکی از والدین خود را از دست‌داده‌اند می‌تواند محصول خوبی باشد اما به روحیات او قبل از انتخاب اثر توجه کنید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

پپرمیت پتی: دختری که از بدو تولد مادرش را از دست داده است و با پدرش زندگی می‌کند. او مناسبت روز مادر را دوست ندارد، چون نمی‌داند در این روز با فقدان مادرش باید چه کند.

مارسی: دوست صمیمی پپرمیت که او را قربان صدا می‌زند و همیشه و در هر لحظه همراه اوست. مارسی به پپرمیت کمک می‌کند تا او برای تشکر از پدرش، هدیه آماده کند.

لوسی: یکی از دوستان پپرمیت و از بچه‌های مدرسه است. او برای تشکر از مادرش کارت پستال آماده می‌کند.

چارلی: پسر بچه‌ای که از دوستان پپرمیت و لوسی است. او تصمیم می‌گیرد برای تشکر از مادرش در روز مادر، صبحانه آماده کند.

داستان اثر:

بچه‌ها آماده می‌شوند تا مربی جدید آن‌ها، پپرمیت پتی، به آن‌ها تمرین بیستبال بدهد که یکی از شاگردان به تمرین دیر می‌رسد و علت تاخیرش را خرید و تهیه هدیه برای مادرش در روز مادر می‌گوید. صحبت از هدیه و روز مادر بچه‌ها را به فکر می‌اندازد و همه یادشان می‌آید که فردا روز مادر است و باید برای تشکر و خوشحال کردن مادرشان کاری بکنند. این در حالی است که یادآوری روز مادر برای پپرمیت همراه با عصبانیت و ناراحتی است زیرا او به یاد می‌آورد که مادرش را در کودکی از دست داده است و حالا برای روز مادر نمی‌داند باید چیکار کند. مارسی، دوست صمیمی پپرمیت با او صحبت می‌کند و پپرمیت به او می‌گوید که از روز مادر بدش می‌آید و علت هیجان و خوشحالی بچه‌ها را نمی‌فهمد اما در ادامه صحبت‌هایشان پپرمیت به این نتیجه می‌رسد که می‌تواند این روز را با پدرش که مانند مادر برایش بوده است جشن بگیرد و از او تشکر و قدردانی کند.

جزئیات اثر

کارگردان: کلی کیتیس / Clay Kaytis نویسنده: کلی کیتیس / Clay Kaytis بازیگران: چارلی بویل / Charlie Boyl - راب تینکلر / Rob Tinkler - کیتی گریفین / Katie Griffin - جیکوب سولی / Jacob Soley - ایزابلا لئو / Isabella Le - تری مک گورین / Terry McGurrin کشور سازنده: آمریکا شرکت سازنده: اپل تی‌وی پلاس / +Apple TV مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسنوپی تقدیم می‌کند: با عشق به مادر ( و پدر)

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!